Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, onko teillä oma "naisluola" tai miten muutoin pakenet?

Vierailija
19.01.2020 |

Iltiksessä juttua miesluolasta https://www.is.fi/asuminen/art-2000006376495.html
Mutta ei siis liene vain miesten juttu. Mihin naiset pakenette omiin oloihinne ja miten pitkäksi aikaa? Joudutteko keksimään tekosyyn?

Itse harkitsen "työhuoneen" hankkimista. Toki olisi ihan oikeastikin työhuone, mutta ennen kaikkea soppi jossa voin hetken olla ihan itsekseni.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole nais- eikä miesluolaa täällä.

Vierailija
2/47 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niin että nainen saa olla kiitollinen kun pääsee yksin edes pitkään suihkuun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä kenelläkään mitään luolaa ole. Mies lähtee usein pariksi tunniksi "ruokakauppaan" ja minä valitsen usein kotimatkalla sen hitaimman kulkuvälineen.

Vierailija
4/47 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kait sitä luolaaluolaa kellään... jokaisella lienee kuitenkin omat kikkansa miten ottaa hetkiä itselleen. Tämänkö takia miehet istuvat vessassa tuntitolkulla?

Vierailija
5/47 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluan olla itsekseni lähden vaikka metsälenkille tai menen toiseen huoneeseen.

Vierailija
6/47 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on "työhuone" vuokrattuna muualla kuin kotona. Vietän siellä melkein kaiken aikani. Yöksi menen "kotiin" aina välillä ja nukun nuorimman lapseni sängyssä, kun minulla ei ole edes sänkyä kotona (miehen vieressä en suostu nukkumaan).

Vierailija
7/47 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naisluola on se kun mies tekee pitkää päivää ja itse saan olla yksin kotona. Jos mies lapsineen on täällä ja kaipaan rauhaa, niin autotalliin meneminen estää tehokkaasti häiriöt. Ei sinne kukaan halua tulla kun "siivoan" siellä. Nakitan vielä veemäisiä hommia häiritsiöille ;)

Miehellä ei ole miesluolaa, koska hän haluaa olla ain siellä missä minä. Hän on itsekin nauranut sille että hänen mancavessa vietettäisiin  vain parisuhdeaikaa.

Vierailija
8/47 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä kenelläkään mitään luolaa ole. Mies lähtee usein pariksi tunniksi "ruokakauppaan" ja minä valitsen usein kotimatkalla sen hitaimman kulkuvälineen.

Kuulostaa onnelliselta suhteelta. Mulla jos olis nainen niin kaahaisin kotiin että pääseen kaataamaan naisen sänkyyn, mutta mullapa ei ole töitä joten todennäköisesti odottelisin naista ikkunalla ja välioven luona.

Vierailija
9/47 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotini on linnani, ei miestä, ei luolia :D

Ja silloin kun lapset ovat isällään saan tehdä koko asunnossa ihan mitä haluan.

Vierailija
10/47 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Laitan kuulokkeet päähän jolloin en kuule mitään.

Vierailija
11/47 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa onnelliselta suhteelta. Mulla jos olis nainen niin kaahaisin kotiin että pääseen kaataamaan naisen sänkyyn, mutta mullapa ei ole töitä joten todennäköisesti odottelisin naista ikkunalla ja välioven luona.

Yleensä näillä, jotka viivyttelevät kotiin menoa, on siellä pieniä lapsia, jotka odottavat oven takana päästäkseen roikkumaan kimpussa ja huutamaan korvaan, tai sitten lapset tappelevat keskenään. Siksi sinne kotiin ei ole kiire.

Jos kahden hengen taloudessa on yhtä vaikea mennä kotiin, parisuhde saattaa vedellä viimeisiään.

Vierailija
12/47 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miesluola ei katso sukupuolta, mutta yhteistä tilalle on, että siellä saa viettää aikaa omassa rauhassa."

Hieno juttu että ei katso sukupuolta, mutta miksi sitä kutsutaan sitten miesluolaksi?

Vierailija
13/47 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole enkä tarvitse.

Omaa aikaa saa vessassa ja suihkussa, joskus vien roskat tai käyn postilaatikolla.

Vierailija
14/47 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teille naisluolan näytän!

Riitta

Vierailija
15/47 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miesluola ei katso sukupuolta, mutta yhteistä tilalle on, että siellä saa viettää aikaa omassa rauhassa."

Hieno juttu että ei katso sukupuolta, mutta miksi sitä kutsutaan sitten miesluolaksi?

Koska muutoin se olisi pelkkä luola.

Vierailija
16/47 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odottelisit niin kuin mun kissa odottaa mua töistä. Se haluaa kyllä vain ruokaa.

Vierailija
17/47 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On typerä suomennos mancavella.

Siksi sitä kutsutaan miksi kutsutaan.

Käyttäisin jotain muuta sanaa jos olisi sellainen oma soppi.

Vierailija
18/47 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos se ihana nainen kotona onkin just omissa oloissaan omista ajatuksistaan nauttimassa... ...eikä halua kaatua sänkyyn kanssasi. :)

Vierailija
19/47 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on "työhuone" vuokrattuna muualla kuin kotona. Vietän siellä melkein kaiken aikani. Yöksi menen "kotiin" aina välillä ja nukun nuorimman lapseni sängyssä, kun minulla ei ole edes sänkyä kotona (miehen vieressä en suostu nukkumaan).

Oma sänky on parempi kuin jaettu miehen kanssa jos haluaa nukkua hyvin.

Miksi et ole kotona muuten?

Missä lapsi nukkuu, nukutteko yhdessä?

Vierailija
20/47 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tarvitsee omaa aikaa. Ellei siihen ole muutoin mahkuja, jään "ylitöihin". Työkone toki kiinni ja känny esiin. Saatan sometella tunnin, pari ennen kuin lähden kotiin.