Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joille tulee alkoholista vaan huono olo?

Vierailija
15.04.2026 |

Olen juonut muutamia kertoja elämän aikana ja en "tajua" juomista. Itselleni ei tule missään vaiheessa mitään tavoiteltavaa oloa, vaan jo parista siideristä olo menee sellaiseksi flunssaisen tahmaiseksi, sitten alkaa väsyttää. Missään vaiheessa ei tule mitään hyvää oloa tai estottomuutta, olo on kuin olisi tulossa vatsatautiin ja väsyttää. Seuraavat pari päivää meneekin päänsärkyisenä ja kärttyisenä, sykkeet koholla.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elimistölle myrkkyä.

Vierailija
2/31 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono päihde josta saa vain krapulan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit olla allerginen jollekkin ainesosalle.  jos juot yksin niin se voi väsyttää myöskin. pitää olla seuraa jotta olisi hauskaa.

Vierailija
4/31 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join eilen illallisella lasin shampanjaa ja kaksi lasia viiniä. Ne tuntuvat tänään kehossa väsymyksenä. . Ärsyttävää kun työteho ei normaali. 

Vierailija
5/31 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta alkoholi alkoi maistua pahalle keski-iässä ja juon nykyään tosi harvoin kun ei vain maistu ja tulee lähinnä huono olo. Nuorempana ei ollut tätä ongelmaa kyllä.

Vierailija
6/31 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voit olla allerginen jollekkin ainesosalle.  jos juot yksin niin se voi väsyttää myöskin. pitää olla seuraa jotta olisi hauskaa.

Kun tätä en nimenomaan tajua. Alkoholista tulee minulle aina, siis AINA sellainen flunssainen väsynyt olo, ja jo pienen määrän jälkeen on hankalaa seurata ihmisten keskustelua järkevästi. Olen aina se joka nukahtaa illanvietossa sohvalle ennen puoltayötä. Ilmeisesti tuota ei sitten usein ihmisille tule, koska on vaikeaa kuvitella että ihmiset joisivat jos tuo olisi yleistä. Ap

Vierailija
7/31 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä oikein, todettu on vain että voisin juoda itseni hengiltä.

Vierailija
8/31 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholista tulee huono olo, ja asiat tuntuvat takkuavan.

Vierailija
9/31 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun tätä en nimenomaan tajua. Alkoholista tulee minulle aina, siis AINA sellainen flunssainen väsynyt olo, ja jo pienen määrän jälkeen on hankalaa seurata ihmisten keskustelua järkevästi. Olen aina se joka nukahtaa illanvietossa sohvalle ennen puoltayötä. Ilmeisesti tuota ei sitten usein ihmisille tule, koska on vaikeaa kuvitella että ihmiset joisivat jos tuo olisi yleistä. Ap

oletko muutenkin jotenkin väsynyt,syötkö riittävästi ja ovatko veriarvosi kunnossa?  kuulostaa etteivät olisi.

Vierailija
10/31 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille tulee alkoholista lopuksi huono olo. Ne jotka muuta väittää, valehtelee.

Vierailija
11/31 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi olla että geenit sellaiset että alkoholin aineenvaihdunta on kehossa hidasta. Saattaa myös olla että sulla laskee verensokeri erityisen herkästi alkoholin takia. 

Vierailija
12/31 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma kaikilla ihmisillä maksa ei pysty hajottamaan alkoholia. Syy voi olla siinä.

Vierailija
13/31 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla jompi kumpi diabetes?

Vierailija
14/31 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko japanilainen? 

Vierailija
15/31 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla voi olla alkoholiallergia.

Vierailija
16/31 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta alkoholi alkoi maistua pahalle keski-iässä ja juon nykyään tosi harvoin kun ei vain maistu ja tulee lähinnä huono olo. Nuorempana ei ollut tätä ongelmaa kyllä.

Sama. Ennen oli ihana nauttia silloin tällöin arki-iltanakin lasi/kaksi punaviiniä, kesähelteellä kylmää valkoviiniä ja illanistujaisissa pystyi valvomaan ja juomaan "vaikka kuinka", nyt ajatuskin jo inhottaa ja se yksikin lasillinen saa aikaan ihme jähmeän ja epämiellyttävän olon ja seuraava päivä on tosiaan raskas ja särkyinen. Muutos tapahtui ihan yhtäkkiä. Ei se mitään, aikansa kutakin, ennen se oli nautinto, nyt muisto vain, elämä on mukavampaa nyt näin ilman.

Vierailija
17/31 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis terve, normaalipainoinen ja nuori. Urheilen paljon ja yhdessä lajissa ihan tavoitteellisestikin ja syön tarpeeksi ja terveellisesti. Mitään perussairauksia ei ainakaan pitäisi olla. Tämä "ongelma" on ollut aina. Voin vaan kuvitella millaiseksi tämä menee sitten joskus keski-ikäisenä, oksennan silloin varmaan kaaressa pelkästä alkon ohi kävelystäkin. Ap

Vierailija
18/31 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulemma kaikilla ihmisillä maksa ei pysty hajottamaan alkoholia. Syy voi olla siinä.

Tätä veikkaan minäkin.

Vierailija
19/31 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 1.tyypin diabeetikko, ollut 5-vuotiaasta alkaen. Teininä en juonut  ja kun parikymppisenä aloin kokeilla alkoholia niin jo yhdestä siideristä tulee tosi väsynyt olo ja jos juon enemmän niin väsymyksen lisäksi alkaa huimaamaan. Verensokeri ei laske, tiedän kun näen koko ajan mitä se on. Ap:n kuvaamaa flunssan kaltaista oloa mulle ei tule, eikä väsymys/huimaus kestä seuraavaan päivään asti. Nyt oon 46v ja ihan koko aikuisiän on alkoholi vaikuttanut näin. Mitään hyvää oloa ei ole koskaan alkoholista tullut. Tämän takia en ole ikinä paljoa juonut enkä ole ikinä ollut krapulassa.

Vierailija
20/31 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Join eilen illallisella lasin shampanjaa ja kaksi lasia viiniä. Ne tuntuvat tänään kehossa väsymyksenä. . Ärsyttävää kun työteho ei normaali. 

Tislatusta   ( kirkkaista ja konjakki ym. ) ei tule tuollainen olo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän