Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, onko teillä oma "naisluola" tai miten muutoin pakenet?

Vierailija
19.01.2020 |

Iltiksessä juttua miesluolasta https://www.is.fi/asuminen/art-2000006376495.html
Mutta ei siis liene vain miesten juttu. Mihin naiset pakenette omiin oloihinne ja miten pitkäksi aikaa? Joudutteko keksimään tekosyyn?

Itse harkitsen "työhuoneen" hankkimista. Toki olisi ihan oikeastikin työhuone, mutta ennen kaikkea soppi jossa voin hetken olla ihan itsekseni.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Mulla on oma kaksio. Ja harvoin päästän tänne edes miehiä 😁

Vierailija
22/47 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä kenelläkään mitään luolaa ole. Mies lähtee usein pariksi tunniksi "ruokakauppaan" ja minä valitsen usein kotimatkalla sen hitaimman kulkuvälineen.

Kuulostaa onnelliselta suhteelta. Mulla jos olis nainen niin kaahaisin kotiin että pääseen kaataamaan naisen sänkyyn, mutta mullapa ei ole töitä joten todennäköisesti odottelisin naista ikkunalla ja välioven luona.

Mitäpä jos se ihana nainen kotona onkin just omissa oloissaan omista ajatuksistaan nauttimassa... ...eikä halua kaatua sänkyyn kanssasi. :)

Sitten laitan pään naisen jalkojen väliin ja tuon hänen ajatukset minuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet harrastanevat noita "ylitöitä" enemmänkin, kuinka paljon muut naiset tekevät tuota?

Vierailija
24/47 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Mulla on oma kaksio. Ja harvoin päästän tänne edes miehiä 😁

Sama. Oma asunto, molemmilla on riittävästi omaa aikaa, ja yhteinen aika on mukavaa!

Vierailija
25/47 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä kenelläkään mitään luolaa ole. Mies lähtee usein pariksi tunniksi "ruokakauppaan" ja minä valitsen usein kotimatkalla sen hitaimman kulkuvälineen.

Kuulostaa onnelliselta suhteelta. Mulla jos olis nainen niin kaahaisin kotiin että pääseen kaataamaan naisen sänkyyn, mutta mullapa ei ole töitä joten todennäköisesti odottelisin naista ikkunalla ja välioven luona.

Ihan normaali suhde jossa ei tarvitse jatkuvasti olla kylki kyljessä vaan voi myös olla yksin. Ketään et kaataisi minnekään tässä taloudessa töiden jälkeen kuin vain maitoa lasten välipalamuroihin.

Vierailija
26/47 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin oman asunnon. Ei tarvitse paeta mitään mihinkään.

Vierailija
27/47 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen makuuhuoneeseen, laitan oven kiinni ja kuulokkeet korville, avaan läppärin ja käynnistän jonkun tietokonepelin. Siinä minun "oma tilani", ja riittävä on. 

t. Nainen 

Vierailija
28/47 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita "ylitöitä" tekeviä naisia? Alkoi kiinnostaa.

Vierailija
29/47 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitänyt oman asuntoni, joten poistun tarvittaessa sinne.

Vierailija
30/47 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muita "ylitöitä" tekeviä naisia? Alkoi kiinnostaa.

Lasketaanko se minkä jo sanoin että valitsen ne hitaat julkiset kotiin? Mies tietää kyllä monelta pääsen töistä ja tietää myös että hidastelen kotimatkalla.

Vierailija
31/47 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli naiset ottavat omaa aikaa siinä miessä miehetkin. Miehille vaan jotenkin hyväksytympää tehdä se selkeästi (mancave). Nyt naiset ryhtiin! :)

Vierailija
32/47 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin iso walk in closet, että siellä on ompelukonepöytä ja

ns. kampauspöytä, joka on äidiltä peritty ja tietokonepöytä.

Menen sinne, kun haluan olla rauhassa.

Vierailija
33/47 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin itselleni oman salaisen kirjaluolan. Seinät kokonaan täysien kirjahyllyjen peitossa ja huoneessa olisi ihana muhkea nojatuoli, johon voisin käpertyä lukemaan. Bonuksena vielä viinijääkaappi.

Vierailija
34/47 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten ylityöt ovatkin siis suuri kupla. Vetkuttelevat vaan jotta saavat omaa aikaa.

Naisten pitää nousta kapinaan ja ottaa oma tila ja aika myös.

Vierailija
35/47 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun yksin 49 neliön kaksiossa ja se on mun naisluola! Mulla on täällä muhkea kulmasohva jolla röhnötän tietsikaa räpläten, samoin hu käyn päivittämässä 160 cm parisängyn uudempaan. Vielä kun hankin isomman telkkarin ja kunnollisemman tietokoneen niin avot!

Ja sauna on myös! Asunnossa siis.

Vierailija
36/47 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin kävin "opiskelemassa" kirjastossa. Pari kertaa viikossa muutaman tunnin.

Vierailija
37/47 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpyhuoneeseen. Siksi meillä kaksi vessaa 😀

Vierailija
38/47 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakenen Tinderiin.

Vierailija
39/47 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on, hevostalli ja siellä varustehuone missä on pieni uuni jota voi lämmitellä. Hoidan hevoset ja ratsastan, lämmitän sitä pikku uunia. Pari tuntia luolailua riittää ja sitten pitää päästä jo takaisin miestä halimaan.

Vierailija
40/47 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään luolia täällä (3 hlö, 3 huonetta). Jos kaipaa omaa tilaa/aikaa, niin vaihtoehdot ovat mennä toiseen huoneeseen, suihkuun, partsille tai ulos, tai syventyä esim kirjaan, laittaa kuulokkeet korville tjsp. Yksinoloa kotona vaihtelevasti, riippuen muiden menoista. Ollaan kyllä kaikki sellaisia että annetaan toisille tilaa kotona, onneksi.