Vierailija

Millaisia odotuksia? Jos olen oikein ymmärtänyt niin Toni ja Sipe jakavat tuolin.
Juha Tapio on uusi kasvo.
Anna Puu on ainoa naistuomari. Uusi kampaus pukee häntä.
Tuttuja kilpailijoita?

Sivut

Kommentit (1313)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei ollut tuttuja ainakaan siinä nauhoituksessa, missä itse kävin.
Isoin peukku apuvalmentajille!

Mille apuvalmentajille?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mille apuvalmentajille?

Apuvalmentajat S., J., K. ja B.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mille apuvalmentajille?

Apuvalmentajat S., J., K. ja B.

??

Vierailija

En kyllä ymmärrä mitä sipe tuolla tekee, millä ansioilla on mukana. Tarja Turunen olisi voinut tulla takaisin, tai Mike Monroe. Molemmat huomasivat oikeat lahjakkuudet ja hiomattomat timantit eivätkä heivanneet parhaita laulajia heti alussa joukkueistaan ulos. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eli Sipe ja Wirtanen ovat kaksi puhuvaa päätä, vähän kuin siamilaiset kaksoset. :) 

Kyllä, mutta apuvalmentajia heilläkin on vain yksi. Nainen, "K".

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli Sipe ja Wirtanen ovat kaksi puhuvaa päätä, vähän kuin siamilaiset kaksoset. :) 

Kyllä, mutta apuvalmentajia heilläkin on vain yksi. Nainen, "K".

Onko S nainen vai mies? Entä J ja B?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli puheaikaa yhteensä yhtä paljon kuin toisilla valmentajilla? 

Ainakin siinä nauhoituksessa, minkä näin.

No hyvä, voisin kuvitella sen noin toimivan. :) 

Vierailija

Katsoin kaikki kaksintaistelut ja knock Outit. Tuo Sipe on aivan huippu. Herkkä taiteilija. Yllätyin että hänellä nousee kyyneleet erittäin herkästi silmiin ja monesti joutuu katsomaan suoraan ylöspäin ettei kyyneleet valuisi. Todella herkkistyyppi. Toni myös loistava. Tänä vuonna hyvä kausi. Yksi nauhoituspäivä oli jotenkin ala-arvoisen huonoa, mutta esim knock outit oli jo laatukamaa. Istuin joka kuvauksissa ringsidellä, jos joku tarttuu tuohon miten näin esim Sipen kyyneleet. Apuvalkuista S oli todella pettymys. Huomaatte itse telkusta. Ja ainiin Juha, mielettömän symppistyyppi. Nappivalinta tuohon. Hyvä kausi tulossa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En kyllä ymmärrä mitä sipe tuolla tekee, millä ansioilla on mukana. Tarja Turunen olisi voinut tulla takaisin, tai Mike Monroe. Molemmat huomasivat oikeat lahjakkuudet ja hiomattomat timantit eivätkä heivanneet parhaita laulajia heti alussa joukkueistaan ulos. 

Mike ja Tarja olivat kyllä parhaimmat tuomarit.
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Katsoin kaikki kaksintaistelut ja knock Outit. Tuo Sipe on aivan huippu. Herkkä taiteilija. Yllätyin että hänellä nousee kyyneleet erittäin herkästi silmiin ja monesti joutuu katsomaan suoraan ylöspäin ettei kyyneleet valuisi. Todella herkkistyyppi. Toni myös loistava. Tänä vuonna hyvä kausi. Yksi nauhoituspäivä oli jotenkin ala-arvoisen huonoa, mutta esim knock outit oli jo laatukamaa. Istuin joka kuvauksissa ringsidellä, jos joku tarttuu tuohon miten näin esim Sipen kyyneleet. Apuvalkuista S oli todella pettymys. Huomaatte itse telkusta. Ja ainiin Juha, mielettömän symppistyyppi. Nappivalinta tuohon. Hyvä kausi tulossa.

Siis ei kai tätä vielä näe missään?
Jos olet itse ollut mukana niin saako siitä puhua?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Siis ei kai tätä vielä näe missään?
Jos olet itse ollut mukana niin saako siitä puhua?

2 viikon päästä alkaa telkkarista, mutta tottakai tällä tasolla saa keskustella! Veikkaan, että kohta nämä apuvalkutkin julkistetaan.
Niin, ja mikähän olisi "vuotajan" sanktio?
(Ei ed.kirjoittaja)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sipe on artisti. Muusikko. Oma levyhtiökin sillä taitaa olla.
Toivottavasti apuvalmentaja ei ole Minna Kauppi.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat