Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä se kemia ja kipinä kahden ihmisen välillä syntyy?

Vierailija
19.01.2020 |

Ihmettelen, kun en ole koskaan kokenut vastavuoroista kemiaa ja kipinää. Jos minä tunnen sen, mies ei. Voiko omalla käytöksellään vaikuttaa siihen?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on raha naisten kielelle käännettynä.

Vierailija
2/47 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnen kemian ja ei koske vain vastakkaista sukupuolta, vaan ihan muissa naisissakin. Joistain ihmisistä vain pitää kovasti. Miesystäväni kanssa on erityinen kemia. Usein on puhuttu asiasta. Tunsimme toisemme vuosia ennen suhdetta ja hän sanoo pitäneensä minusta aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kemia syntyy vedystä ja hapesta,kipinä sitten lopettaa homman.

Vierailija
4/47 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja isot tissit miesten kielelle käännettynä. Mee muualle.

Vierailija
5/47 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipinä sytyttää roihahduksen, joka ei kestää kauaa.

Vierailija
6/47 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä kun kumpaakin sattuu toisen ulkoinen olemus miellyttämään samaan aikaan. Useinkaan näin ei ole.

Vierailija
7/47 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori, tää koski nyt taviksia eikä niitä maksullisia missejä.

Vierailija
8/47 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö miellyttää molempia mut ei siinä kaikki. Se vaatii myös että kumpaakin miellyttää toisen olemus ja eleet sekä myös tuoksu, feromoneilla tekemistä asian kanssa.

Vierailija
9/47 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Defenssit laukeaa välittömästi. Se mitä kirjoitit ei ole totta. Se ei muutu todeksi hokemalla sitä yhä uudestaan ja uudestaan. Hokemisesta on haittaa vain sinulle itsellesi. On naisia joille raha on tärkeämpi kuin kemia ja seksi, ja he voivat ottaa miehen jonka kanssa ei ole kemiaa, rahan takia. Mutta se ei tee hokemastasi totta. Kemia on totta ja jos sinua kohtaan ei kukaan nainen tunne kemiaa niin naiset eivät voi sille yhtään mitään. Kemiaa ei voi pakottaa.

Vierailija
10/47 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö miellyttää molempia mut ei siinä kaikki. Se vaatii myös että kumpaakin miellyttää toisen olemus ja eleet sekä myös tuoksu, feromoneilla tekemistä asian kanssa.

Tämä. Ei vain ulkonäkö, se on kokonaisuus.

Vierailija
11/47 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se on sitä, että tulen hyvin toimeen jonkun kanssa. On hauskaa, juttu lentää ihan huomaamatta ja on helppoa ja kivaa olla toisen kanssa.

Saatan pitää jotakuta ulkoisesti viehättävänä, mutta se unohtuu ennen pitkää, jos tätä kemiaa ei ole. Sen sijaan ihminen, joka on ollut ok näköinen mutta ei mitenkään ihmeellinen, alkaakin näyttäytyä komeana, kun kiinnostusta löytyy muutenkin.

Pidin esimerkiksi eksääni aluksi tosi komeana ja kiinnostus perustui lähinnä siihen, mutta se loppui nopeasti, kun kävi ilmi, ettemme sovi luonteiltamme yhteen. Nykyään kun näen kuvan hänestä, ihmettelen, mitä koskaan näin hänessä.

Vierailija
12/47 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin kummallista, ettei sitä osaa selittää.

Se vaan syttyy jotakin ihmistä kohtaan hyvin nopeasti.  Eikä kysymys ole pelkästään mistään ulkonäöstä, siinä ihmisessä on jotain sellaista, joka sytyttää ja lujaa.

Näitä on vaikea selitää, etenkin ihmisille, jotka eivät ole koskaan sitä itse kokeneet.

Vierailija
13/47 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kemia voi syttyä sellaisenkin miehen kanssa, jota kohtaan et itse heti tunne vetoa. Olet vain tottunut jahtaamaan miehiä, joita et kiinnosta, koska itselläsi on jokin tunnelukko, trauma, lapsuudesta saatu malli tms. Etkä siksi anna mahdollisuutta miehille, jotka eivät heti sytytä sinua. Siitä voi kyllä opetella pois. Silloin on paremmat mahdollisuudet saada hyvä, tasapainoinen suhde.

Vierailija
14/47 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on voimakasta vetovoimaa toista ihmistä kohtaan. Yleensä tällä tarkoitetaan sukupuolista kiinnostusta.

Ei sitä läheskään aina ymmärrä järjellä, se on ns. sokeaa ja käsittämätöntä. Hankalaa selitellä muille, se täytyy itse kokea, ainakin kerran elämässään.

Ja sillä ei ole välttämättä mitään tekemistä todellisen rakkauden kanssa.

Vierailija
15/47 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se kemia voi syttyä sellaisenkin miehen kanssa, jota kohtaan et itse heti tunne vetoa. Olet vain tottunut jahtaamaan miehiä, joita et kiinnosta, koska itselläsi on jokin tunnelukko, trauma, lapsuudesta saatu malli tms. Etkä siksi anna mahdollisuutta miehille, jotka eivät heti sytytä sinua. Siitä voi kyllä opetella pois. Silloin on paremmat mahdollisuudet saada hyvä, tasapainoinen suhde.

Tulihan tänne avautumaan se yksikin mies joka oli tyytynyt. Kyseisen avautumisen jälkeen päätin etten tee samaa virhettä.

Vierailija
16/47 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin itse viehätyn juurikin miehen käytöksestä ja olemuksesta, mutta sen pitää nimenomaan olla aitoa eli kipinää ja kemiaa ei saa feikkaamalla eikä voi feikata. Siis sinänsähän siihen voi vaikuttaa vain itse, mutta ei kuitenkaan tietoisella tasolla. Aika vaikeahan sitä on alkaa purkamaan auki, mikä miehessäkään on se kipinä ja kemia minkä itse tuntee. Sen kyllä tuntee ihan miettimättä ;-) mutta ei sitä oikein voi atomeiksi purkaa.

Ja vaikka voisikin niin eihän niitä elementtejä kuitenkaan voisi kertoa seuraavalle miehelle jonka kanssa ei kipinöi, että olepas nyt sitten niin, tee näin ja sano noin ja kas, olenkin ihan sulaa vahaa.

Vierailija
17/47 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

+15kg ylipainoa?

Vierailija
18/47 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se syntyy kaksien ihmisaivojen välillä.

Vaikeaa, ellei mahdotonta ilman aivoja.

Vierailija
19/47 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulihan tänne avautumaan se yksikin mies joka oli tyytynyt. Kyseisen avautumisen jälkeen päätin etten tee samaa virhettä.

En ole mies enkä varsinaisesti kannata epäsopivaan tyyppiin tyytymistäkään, mutta kyllä monella naisella on ongelmana se, että halutaan jahdata miehiä, jotka eivät selvästikään ole kiinnostuneita naisesta, ihastutaan mielikuvaan ja kuvitellaan sitten, että jotain kemiaa on.

Yleensä tässä taustalla on itsetunto-ongelmia ja muutakin huonoa ajatusmallia.

Joskus se kemia tai kiinnostus voi oikeasti tulla viiveellä.

Vierailija
20/47 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just. Miehen ei todellakaan tarvitse sytyttää ensi tapaamisella, eikä vielä toisellakaan koska aivan mainiosti miehen kanssa voi olla kaverikin. Ja kaverisuhteestakin voi tulla loppujenlopuksi parisuhde, mutta se vaatii todellakin sen, että jossain vaiheessa kaveruutta mies iskeekin sen tuhat volttia ja kipinä ja kemia iskee kuin salama kirkkaalta taivaalta. Eikä sitä voi pakottaa tapahtumaan, mutta niinkin voi käydä että kaverimiehen näkeekin ihan uusin silmin.

Sen sijaan mihinkään ei-edes-kädenlämpöiseen tottumukseen ei pidä kenenkään tyytyä. Sellainen parisuhdehan on oikeastaan vielä pahempi kuin järjestetty avioliitto, koska siihen ei ole mikään pakko mennä, mutta menet kuitenkin koska olet epätoivoinen etkä usko ansaitsevasi parempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi