Onnistuuko kaupparatsun elämä sähköautolla?
Työmatka-ajoja tulee 40 000 vuodessa, matkat yleensä 100 - 800km päivässä, ja paljon hotelliyöpymisiä. Onko vastaavasti matkaavia sähköautoilijoita? Ottaisitko sähkärin tällaiseen käyttöön?
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Täällä sähköautolla vuodessa 70 000 km
Oletko kokenut haastavaksi? Tuleeko pikiä päivämatkoja, vai sukkulointia kodin ja työpaikan välillä? Kaikkien ei tarvitse latailla reissussa, vaikka vuodessa kilsoja paljon tuleekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä sähköautolla vuodessa 70 000 km
Oletko kokenut haastavaksi? Tuleeko pikiä päivämatkoja, vai sukkulointia kodin ja työpaikan välillä? Kaikkien ei tarvitse latailla reissussa, vaikka vuodessa kilsoja paljon tuleekin.
Ei mitään ongelmia, auto kuitenkin seisoo päivittäin kuitenkin suurimman osan ajasta jolloin se voi latautua. pikalatauksilla kyllä saa nopeasti lisää matkaa tarvittaessa. Paljon halvempaa tämä on kuin polttisautoilu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä sähköautolla vuodessa 70 000 km
Oletko kokenut haastavaksi? Tuleeko pikiä päivämatkoja, vai sukkulointia kodin ja työpaikan välillä? Kaikkien ei tarvitse latailla reissussa, vaikka vuodessa kilsoja paljon tuleekin.
Ei mitään ongelmia, auto kuitenkin seisoo päivittäin kuitenkin suurimman osan ajasta jolloin se voi latautua. pikalatauksilla kyllä saa nopeasti lisää matkaa tarvittaessa. Paljon halvempaa tämä on kuin polttisautoilu.
En mäkään epäröisi tuollaiseen käyttöön sähkäriä ottaa, mutta itsellä ei autoa asiakkaiden luona latailla. Aina joko kotona, tien päällä tai oikein hyvällä tuurilla hotellilla.
Juuri tuollaiselle sähköauto nimenomaan kannattaa, eli paljon ajavalle ja lähes aina saa ladattua auton ilmaiseksi hotellin parkissa.
Aika vähän ajat kaupparatsuksi.
Mulla tulee 50 tonnia vuoteen ihan pelkkää työmatka-ajoa, koska työkkärin mukaan kohtuullinen työssäkäynti alue on toista sataa kilsaa suuntaansa.
Vierailija kirjoitti:
Juuri tuollaiselle sähköauto nimenomaan kannattaa, eli paljon ajavalle ja lähes aina saa ladattua auton ilmaiseksi hotellin parkissa.
Hotellien tolpat on lähes aina varattuja. Ei niiden varaan oikein kannata laskea.
Vierailija kirjoitti:
Aika vähän ajat kaupparatsuksi.
Mulla tulee 50 tonnia vuoteen ihan pelkkää työmatka-ajoa, koska työkkärin mukaan kohtuullinen työssäkäynti alue on toista sataa kilsaa suuntaansa.
Tuollainen ajo on järkevämpi sähkärillä kun akku on aina matkaan lähtiessä täynnä, ja akullisella ajaa tuollaisen reissun eestaas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tuollaiselle sähköauto nimenomaan kannattaa, eli paljon ajavalle ja lähes aina saa ladattua auton ilmaiseksi hotellin parkissa.
Hotellien tolpat on lähes aina varattuja. Ei niiden varaan oikein kannata laskea.
Kaupparatsuilla on tunnetusti yöseuraa joka paikkakunnalla. Etsi seuralainen, jonka luona voi ladata myös autoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä sähköautolla vuodessa 70 000 km
Oletko kokenut haastavaksi? Tuleeko pikiä päivämatkoja, vai sukkulointia kodin ja työpaikan välillä? Kaikkien ei tarvitse latailla reissussa, vaikka vuodessa kilsoja paljon tuleekin.
Ei tarvitsisi latailla reissussa, mutta minusta se on reissutyön parasta antia.
t. casanova
kalifornia kielsi sähköllä lataamisen, koska verkko ei kestä sitä ;)
Vierailija kirjoitti:
Juuri tuollaiselle sähköauto nimenomaan kannattaa, eli paljon ajavalle ja lähes aina saa ladattua auton ilmaiseksi hotellin parkissa.
Miksi mennä hotelliin kun saa latausta ja yöseuraa muualtakin.
Vierailija kirjoitti:
kalifornia kielsi sähköllä lataamisen, koska verkko ei kestä sitä ;)
Niin varmaan juu.
Siinä kun mummolle esittelee imuria niin talon pistorasiasta voi ladata sähköautoa 👍
Tunnen kaksi lääke-edustajaa jotka on tyytyväisiä täyssähköautoonsa. Molemmilla on alueena suunnilleen puolet Suomea eivätkä koe latausta ongelmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen kaksi lääke-edustajaa jotka on tyytyväisiä täyssähköautoonsa. Molemmilla on alueena suunnilleen puolet Suomea eivätkä koe latausta ongelmaksi.
Ehkäpä pitää alkaa ajattelemaan että ne pikkuisen pidemmät tauot on lepohetkiä ajamisesta. Tuskinpa maailma kaatuu vaikka olisikin kotona vartin myöhemmin kuin diisselillä.
Täällä sähköautolla vuodessa 70 000 km