Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harryn todellinen syy eroon kuningashuoneesta

Romantikko vai foliohattu
19.01.2020 |

Minulla on villi teoria, miksi Harry haluaa muuttaa pois Englannista ja erota kuningashuoneesta. Katsokaapa kuvia, joissa on Harry ja Kate. Niissä on selvää rakkautta, Harry katsoo Katea niin ihaillen ja umpirakastuneena. Verratkaapa kuviin, joissa on Harry ja Meghan. Lämpöä niissäkin on, mutta enemmänkin kiintymystä kuin "hullua rakkautta". Lisäksi kun Meghan ilmestyi Harryn rinnalle, tuli hänestä mieleen vain tummempi versio Katesta.

Teoriani onkin, että Harry haluaa kauas Katesta, jotta tunteet viilenisivät. Hän meni pikavauhtia naimisiin ja perusti perheen, jotta pääsisi eroon tunteista Katea kohtaan. Mutta eihän se tietenkään toiminut. Nyt heillä on Meghanin kanssa perhe, eikä hän avioerolapsena halua rikkoa sitä koskaan. Lisäksi uskon, että Harry myös arvostaa Meghania, eikä halua tälle mitään pahaa. Tunteet eivät vain ole niin syvät, mitä Katea kohtaan. Siksi yritys onnistua on kova ja muutto pois Englannista vaikuttaa Harrystä hyvältä idealta, koska poissa silmistä, poissa mielestä.

Lisäksi muisteken, että lehdet ovat joskus kirjoittaneet Harryn ja Katen kemiasta, erityisesti siitä, että Harry vaikuttaa Kateen rakastuneelta.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jostain lukenut, että kuninkaallisissa piireissä tehdään aina isyystestit. Ja varmasti Ellun jokainen jälkeläinen on testattu että on aito sukulainen.

Niin no, se salaliittoteoria vihjaakin siihen, että tuo on windsorien salaisuus.

Ne olisivat tienneet asian, isyystestin takia, ja salanneet sen.

Itse en tiedä miten diana olisi onnistunut pettämään silloin, sitä vahdittiin koko ajan.

Vierailija
42/53 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja harry on henkivartian poika...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jostain lukenut, että kuninkaallisissa piireissä tehdään aina isyystestit. Ja varmasti Ellun jokainen jälkeläinen on testattu että on aito sukulainen.

Niin no, se salaliittoteoria vihjaakin siihen, että tuo on windsorien salaisuus.

Ne olisivat tienneet asian, isyystestin takia, ja salanneet sen.

Itse en tiedä miten diana olisi onnistunut pettämään silloin, sitä vahdittiin koko ajan.

Vartijan kanssa tietty, ellei joku ehdota että ois ollu jatkuvasti kuningattaren seurassa..

Vierailija
44/53 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että Harry on katkera lapsuudestaan. On ottanut selville isänsä ja tietää Dianan kuolemasta enemmän kuin me. Tätä olen ajatellut.

Vierailija
45/53 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että Harry on katkera lapsuudestaan. On ottanut selville isänsä ja tietää Dianan kuolemasta enemmän kuin me. Tätä olen ajatellut.

Se kasvatettiin uskomaan olevansa tasavertainen williamin kanssa, se oli dianan toive.

Ajatelkaa, williamilla on jo nyt kensingtonissa valtava huoneisto, amner hall jne. kun siitä tulee pow, niin siitä tulee miljardööri (duchyn hallinta). Mitä harrylla on, ei mitään.

Se kuningtaraäiti yritti varoittaa niiden poikien kasvatuksesta kuulemma miljoona kertaa, ja lopputulos meni juuri niin kuin se sanoi, harry on katkera, koska se ei olekaan tasavertainen perijän kanssa.

Vierailija
46/53 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harry on otettu perheeseen, jotta skandaali estetään. Hän ei ole Charlesin poika. Vanha muori on ollut r. Si. Ti aina, ei varmasti hyväksynyt Dianan Dodia ja tulevan kuninkaan sisarpuolta joka m. S. Lim. Harry otti mustan vaimon ja lapsen.

Vierailija
47/53 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä Katen ja Harryn välillä on aina kipinöinyt enemmän kuin Katen ja Williamin välillä.

Vierailija
48/53 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

höpö höpö ap

Vierailija
49/53 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on selvä, ettei Charles ole Harryn biologinen isä. Tämä on aiheuttanut kitkaa hovissa jo vuosia, mutta vaiettu kulissien vuoksi. William halveksii Harrya tästä syystä, samoin Philip. Charles on suhtautunut paremmin.

Miksi muuten täällä ei puhuta länsinaapurin kuninkaallisista? Siellä on kuitenkin suht akuutti tilanne Silvian alzheimerin ja Chris O'Neillin mielenterveysongelmien kanssa.

Hä? Onko Silvia sairastunut? Kärsihän Victoriaki bulimiasta ja masennuksesta.

Vierailija
50/53 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on että Harry olisi halunnut naida salarakkaansa Möttösen Liisan Valkeakoskelta. Hoville tämä raskasrakenteinen persjalka ei todellakaan kelvannut monestakaan syystä ja Harry joutui valitsemaan Meghanin, joka kuului Williamin ”haaremiin”, joten veljesten välit kylmenivät.

Vierailija
51/53 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa pitääkö tuo muuten paikkansa, mutta Harry isä on tietenkin varmistettu DNA-testeillä. Ellu siis tietää kyllä onko Harry Charlesin housuista vai ei ja näyttää siltä että Harrykin tietää.

Vierailija
52/53 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

William tietää.

Vierailija
53/53 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harryhän näyttää nykyään ihan Windsorilta, joten luulisi noiden tallipoikaspekulaatioiden jo vaimenevan..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme