Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähihoitajien palkka

Vierailija
19.01.2020 |

Jatkuvasti toitotetaan Sairaanhoitajista, mikä niistä tekee paremman kun esim. Lähihoitaja? Ei mikään , päinvastoin. Eiköhän lähihoitajan työ ole raskaanpaa ja vastuullisempaa. Ja silti huonompi palkka kun hoitajilla sairaalassa.

Lähihoitajille kuuluu palkankorostus, ei sairaanhoitajille

Kommentit (122)

Vierailija
121/122 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Yliopistosairaaloihin ei enää palkata juurikaan lähihoitajia koska osaamista ei ole tarpeeksi erikoissairaanhoitoon."

Käytännössä sairaanhoitajien ammatttiliitto Tehy on ajanut tätä asiaa,

vaikka oikeasti monet sairaalatyöt voisi tehdä lähihoitaja

Lisäksi sh ei ole esimies koulutus. Myös lähihoitaja voi olla esimies

Kerro mulle missä lähihoitaja on esimies. Annappa ihan esimerkkejä suoraan!

Kyllä voi, aiheesta on keskusteltu

https://www.vauva.fi/keskustelu/3004974/voiko-lahihoitaja-olla-vastaava…

Joku vauvapalstan keskustelu? Voitko itse antaa konkreettisia esimerkkejä, ja muita kuin se että ryhtyy yrittäjäksi.

Tääkin kommentoija on vauva palstalla. Syön kommentoimalla oman uskottavuutesi - provo!

Vierailija
122/122 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan kyllästymään teihin mesoajiin.

Kun teiltä pyytää kunnon perusteita korotukselle niin alatte vaan huutamaan ja haukkumaan muita ihmisiä.

Olin alunperin sitä mieltä, että hoitajat ansaitsisi korotuksensa, mutta nykyisin kaikki keskustelut lähipiirissäkin siirtyy itsekkäästi aina hoitajiin ja palkkoihin. En jaksa enää teidän raskasta seuraanne. Olette vähän niin kuin työpaikan kahvipöytäkeskustelu - ketään ei enää kiinnosta, koska teillä ei ole mitään perusteluita. Ainoastaan huutoa, uhoamista ja itsekästä muiden hädällä kiristämistä Korona aikaan. Täysin itsekästä, menkää itseenne, sillä olette menettämässä ammattialana niiden veronmaksajien äänet, jotka olivat puolellanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä