Tein nakkimakaronilaatikon
Tuli tosi hyvää kun tein kunnon lihaisista nakeista. Tää oli tällainen kokeilu. Aion kyllä tehdä uudestaan.
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Minä tein tonnikalamakaronilaatikon.
Oliko hyvää?
Harmi kun tänne ei voi linkittää kuvia. Tai ehkä sittenkin hyvä, voisi tulla nälkä.
Ompa helppo ja herkullisen näköinen Nakki-pasta. Aion tehdä viikonloppuna naudanlihanakeista.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa aika huonolta. Ei mitään terveellistä.
Eikö muka jos laittaa sekaan tomaattikastiketta, tuoretta paprikaa ja sipulia. Makarooni ruskeaa kuitupitoista ja sydänmerkkistä.
Nakkimakaronilaatikko on homopiireissä erityisen suosittua. Oletko sinä?
Mä tein kerran myös ja tykkäsin. No, kokki-mieheni tuli kotiin. Katsoi vuokaan ja tuumi: "Ai tällästä. Mä söin töissä chateaubriendiä, en mä tota haluu". Sen jälkeen en kokannut miehelle pitkään aikaan mitään. Ajattelin, että syököön töissä.
Vierailija kirjoitti:
Nakkimakaronilaatikko on homopiireissä erityisen suosittua. Oletko sinä?
Suosittu? No, semi.
Vierailija kirjoitti:
Mä tein kerran myös ja tykkäsin. No, kokki-mieheni tuli kotiin. Katsoi vuokaan ja tuumi: "Ai tällästä. Mä söin töissä chateaubriendiä, en mä tota haluu". Sen jälkeen en kokannut miehelle pitkään aikaan mitään. Ajattelin, että syököön töissä.
Poikani on ravintolapäällikkö. Ei niin huonoa ruokaa tee, etteikö kelpaisi. Perusteluna: töissä kaikki maistuu aina samalle. Kerran meitä oli syömässä pari hotellinjohtajaa ja poikani plus minä. Sanoin etukäteen jo, että minulla ei sitten ole muuta valmista kuin käristys eikä aikaa tehdä mitään muuta. Pari söi huokaillen ja yksi kehui, että kyllä sinun käristyksesi on aina omassa luokassaan. Niihin ravintoloiden ruokiinkin kyllästyy, kun syö vuodesta toiseen.
Yök. Nakkimakaronilaatikko hyi hitto. Yök tonnikalamakaronilaatiko hyh. Ainut oikea on lihamakaronilaatikko eikä sitäkään liian usein.
Minä tein tonnikalamakaronilaatikon.