Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltalehdessä ihan kaikkien nähtävillä: ”Mun täytyy jättää sut sitten kun täytän kahdeksantoista, koska sit oot laiton”, hän totesi taas enne...

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän vaikea ymmärtää tuon lauseen logiikkaa miltään kantilta.

Tarkoittaa käsittääkseni sitä että kun tuo panijakin on alle 18, hän ei välttämättä joudu rikosoikeudelliseen vastuuseen seksistä 14-vuotiaan kanssa. Siinähän katsotaan mm. osapuolten ikiä ja ikäeroa.

Ei vaan nyt tajusin: Luin alunperin jo artikkelista, että panija sanoo: "Minun täytää jättää sinut, kun TÄYTÄT 18..." Voin vaikka vannoa, että siinä luki eilen täytät, eikä täytän. Olisiko toimittaja korjannut.

Ok, poistun keskustelusta, ei ole muuta kommentoitavaa tästä mestariteoksesta. 😁

Olen ihan samaa mieltä, tavasin sitä eilen vaikka kuinka monesti ja salettiin siinä luki täytät eikä täytän!

Vierailija
22/51 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua mietityttää tämä kirja, toisaalta haluaisin lukea mutta toisaalta en.. onko liian paljastava kertomus yksityisasioista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh kun ensimmäisen kerran avasin tuon uutisen niin vilkaisin vain kommentit, oli tullut yksi kommentti jossa todettiin että kys kirja/kirjailia huutaa vain huomiota tms. Sittemmin kommenttiosio katosi.

Nyt vasta luin tuon uutisen kokonaan ja pakko sanoa että yök. Kiva varmaan tyttärelle myöhemmin lukea äidin perspanoista ja meditaatiorunkuista.

Vierailija
24/51 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän vaikea ymmärtää tuon lauseen logiikkaa miltään kantilta.

Jos poika on 17 ja tyttö 14 ja persepanon yhteydessä pojulle tulee mieleen että täysi-ikäisenä hän voi olla pehemmissa ongelmissa nussiessaan sakkolihaa.... 

Vierailija
25/51 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh kun ensimmäisen kerran avasin tuon uutisen niin vilkaisin vain kommentit, oli tullut yksi kommentti jossa todettiin että kys kirja/kirjailia huutaa vain huomiota tms. Sittemmin kommenttiosio katosi.

Nyt vasta luin tuon uutisen kokonaan ja pakko sanoa että yök. Kiva varmaan tyttärelle myöhemmin lukea äidin perspanoista ja meditaatiorunkuista.

Naisten kertomana kaunista ja voimaannuttavaa, miesten kertomana oksettavaa. Näin siis mädätysmedian mukaan.

Vierailija
26/51 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienikinvoitaistellarauhanpuolestakuin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Uskallan vetää meditaatiossa mekkoni viltin alla ylemmäs. Muut ympärillä makaavat silmät kiinni, osa kuorsaa jo. Hieron itselleni orgasmin, joka jää pehmeän äänettömäksi heräilyn ja haukottelun ja venyttelyn suojiin, eikä kukaan kai arvaa mitään.”

”Haluan tuntea olevani edes hetken aikaa elossa enkä muumio. Pyydän häntä panemaan minua kaikkiin kehoni reikiin. Kiskomaan minua tukasta ja läpsäisemään minua. Kun ensimmäisen kerran pyysin häntä tekemään niin, näin hänen katseestaan erilaisten tunnetilojen kerrostumat. Hän pyysi katseellaan lupaa – voisiko niin todella tehdä? – ja samalla näin, miten pyyntöni laukaisi hänessä aivan uuden kiihottumisen tason.”

Myös uhrikin voi voimaantua!

Persepanon voimaannuttava vaikutus? Miksei, voihan se niinkin toimia.

Vierailija
27/51 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveeee houratsu.

Vierailija
28/51 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ketjusta tuli tosi kiimainen olo.

Vierailija
29/51 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilta-lehti julkaisee kyllä hyviä juttuja. Runkkasin.

Vierailija
30/51 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl itse nautin myös perspanosta ja ilman liukkaria se ei onnistu. Suosittelen kokeilemaan ennen kuin yököttelee ;)

Vierailija
31/51 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka saisin miljoonan en avautuisi seksiasioista lehdessä.

Vierailija
32/51 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes 14-vuotiaana tiennyt mitään seksistä.

Täytyy olla vikaa kasvatuksessa ja korvien välissä tällä rouvalla.

Vierailija
33/51 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
34/51 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoskasvattiehkä kirjoitti:

En edes 14-vuotiaana tiennyt mitään seksistä.

Täytyy olla vikaa kasvatuksessa ja korvien välissä tällä rouvalla.

Halut ne on hiirelläkin.

Vierailija
35/51 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Lapsen n u s s i m i n e n perse*seen”, ”lasten syntymäpäivillä pitää kuluttaa paljon sokeria” ja ”lapsen nimeäminen hauskasti sukupuolielimen mieleen tuovalla nimellä”. Sellaista kiinnostavaa tarjontaa Ilta-lehdeltä tällä kertaa. Lapset ovat selvästi lähellä Ilta-Sanomien toimituksen sydäntä.

Vierailija
36/51 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Lapsen n u s s i m i n e n perse*seen”, ”lasten syntymäpäivillä pitää kuluttaa paljon sokeria” ja ”lapsen nimeäminen hauskasti sukupuolielimen mieleen tuovalla nimellä”. Sellaista kiinnostavaa tarjontaa Ilta-lehdeltä tällä kertaa. Lapset ovat selvästi lähellä Ilta-Sanomien toimituksen sydäntä.

Ihmettelin samaa. Onko kaikki hyvin siellä toimituksessa?

Vierailija
37/51 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilta-lehti tuntee yleisönsä ja tietää mistä aiheista ja mitä he haluavat lukea.

Vierailija
38/51 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kuvia?

Reijo

Vierailija
39/51 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva keskustelu. Ylläpidätte naisten seksuaalisuutta alentavaa ja tukahduttavaa kulttuuriamme noilla huoritteluilla ym.

En minäkään ole valmis aivan noin rohkeaan kirjaan, mutta kiva että joku on. Ei minun tarvitse sitä lukea eikä teitäkään kukaan pakota.

Vierailija
40/51 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Uskallan vetää meditaatiossa mekkoni viltin alla ylemmäs. Muut ympärillä makaavat silmät kiinni, osa kuorsaa jo. Hieron itselleni orgasmin, joka jää pehmeän äänettömäksi heräilyn ja haukottelun ja venyttelyn suojiin, eikä kukaan kai arvaa mitään.”

Miettikää jos olisitte itse tuossa tilanteessa ja vieressä peiton alla joku masturboi, aika vastenmielistä. Ja miettikää mikä älämölö tuosta nousisi jos kyseessä olisikin MIES.

Joku raja näihin ihan oikesti, runkatkaa kotonanne, kiitos.

Ketä se satutti, jos kukaan ei huomannut? Joskus abi-infossa näin auditoriossa ylemmältä riviltä, kun tytön kädet upposivat syvälle taskuihin ja oli eritavalla poissaoleva kuin muut. Ihan luonnollinen asia josta on turha pahastua, kun ei ole yritetty tehdä siitä showta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi