Iltalehdessä ihan kaikkien nähtävillä: ”Mun täytyy jättää sut sitten kun täytän kahdeksantoista, koska sit oot laiton”, hän totesi taas enne...
Kommentit (51)
Iltalehti nyt kirjoittaa suoraan ja nostaa esiin aiheita/tekijöitä joista ei aina hirveesti tohdita puhua.
Hyvä iltis!
Ko. kirja puolivälissä, eikä ole kehumista. Tirkistelynhaluisille (tutuille) varmaan jännittävää miettiä, onko sen työkaverin/sukulaisen/naapurin futonissa tosiaan tahroja, mutta juuri muuta antia sepustuksella ei ole.
Annas kun arvaan, lainauksen pahis on alaikäinen tyttö?
Vierailija kirjoitti:
Annas kun arvaan, lainauksen pahis on alaikäinen tyttö?
Varmaankin näin jos on valkoinen mies. Jos miehessä on vähääkään väriä hänet on hirtettävä munista. T. Palstamiehet
Vierailija kirjoitti:
Vähän vaikea ymmärtää tuon lauseen logiikkaa miltään kantilta.
Tarkoittaa käsittääkseni sitä että kun tuo panijakin on alle 18, hän ei välttämättä joudu rikosoikeudelliseen vastuuseen seksistä 14-vuotiaan kanssa. Siinähän katsotaan mm. osapuolten ikiä ja ikäeroa.
Tulee jopa itselle ihan likainen olo kun noita lukee. Mä en kyllä ymmärrä miksi kaiken maailman persepanot pitää julkistaa?
Miksi naisten ulostulot ja voimaantumiset ovat aina tätä huoraamista ja sen myöntämistä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisten ulostulot ja voimaantumiset ovat aina tätä huoraamista ja sen myöntämistä?
Hyväksikäyttö = huoraamista?
”Uskallan vetää meditaatiossa mekkoni viltin alla ylemmäs. Muut ympärillä makaavat silmät kiinni, osa kuorsaa jo. Hieron itselleni orgasmin, joka jää pehmeän äänettömäksi heräilyn ja haukottelun ja venyttelyn suojiin, eikä kukaan kai arvaa mitään.”
”Haluan tuntea olevani edes hetken aikaa elossa enkä muumio. Pyydän häntä panemaan minua kaikkiin kehoni reikiin. Kiskomaan minua tukasta ja läpsäisemään minua. Kun ensimmäisen kerran pyysin häntä tekemään niin, näin hänen katseestaan erilaisten tunnetilojen kerrostumat. Hän pyysi katseellaan lupaa – voisiko niin todella tehdä? – ja samalla näin, miten pyyntöni laukaisi hänessä aivan uuden kiihottumisen tason.”
Vierailija kirjoitti:
”Uskallan vetää meditaatiossa mekkoni viltin alla ylemmäs. Muut ympärillä makaavat silmät kiinni, osa kuorsaa jo. Hieron itselleni orgasmin, joka jää pehmeän äänettömäksi heräilyn ja haukottelun ja venyttelyn suojiin, eikä kukaan kai arvaa mitään.”
”Haluan tuntea olevani edes hetken aikaa elossa enkä muumio. Pyydän häntä panemaan minua kaikkiin kehoni reikiin. Kiskomaan minua tukasta ja läpsäisemään minua. Kun ensimmäisen kerran pyysin häntä tekemään niin, näin hänen katseestaan erilaisten tunnetilojen kerrostumat. Hän pyysi katseellaan lupaa – voisiko niin todella tehdä? – ja samalla näin, miten pyyntöni laukaisi hänessä aivan uuden kiihottumisen tason.”
Myös uhrikin voi voimaantua!
Miettikää jos olisitte itse tuossa tilanteessa ja vieressä peiton alla joku masturboi, aika vastenmielistä. Ja miettikää mikä älämölö tuosta nousisi jos kyseessä olisikin MIES.
Joku raja näihin ihan oikesti, runkatkaa kotonanne, kiitos.
Tytsyllä oli jännis poikkiksena..tietysti
On se niin jännää, kun kakarat näitä lukee iltapäiväpaskalehdistä täysin ilman sensuuria. Kyllä menee opit perille. Yhy-yy. Ja kirjoittaja p*llu märkänä hykertelee.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet eivät kehu iltapäivälehdissä "olen työntänyt kyrpänі 14-vuotiaan persеeseen"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaa käsittääkseni sitä että kun tuo panijakin on alle 18, hän ei välttämättä joudu rikosoikeudelliseen vastuuseen seksistä 14-vuotiaan kanssa. Siinähän katsotaan mm. osapuolten ikiä ja ikäeroa.
Ok, tuossa lehtijutussa ei vaan mainittu panijan ikää, vaan kerrottiin vain tuon kirjailijan teininä seurustelleen itseään huomattavasti vanhempien miesten kanssa.
Silti tuo logiikka on outo ja koko lause hölmö, mutta niin oli varmaan panijakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan nyt tajusin: Luin alunperin jo artikkelista, että panija sanoo: "Minun täytää jättää sinut, kun TÄYTÄT 18..." Voin vaikka vannoa, että siinä luki eilen täytät, eikä täytän. Olisiko toimittaja korjannut.
Ok, poistun keskustelusta, ei ole muuta kommentoitavaa tästä mestariteoksesta. 😁