Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te joilla papakokeessa löytynyt hpv /kondylooma, pelkäättekö että sama muhii suussa/kurkussa?

Vierailija
19.01.2020 |

Itseäni vaivaa tämä. Eihän sitä kurkusta tutkita vaikka alapäästä löytyisi, ja eikö se suuseksissä voine tarttua kurkkuunkin?

Mitään oireita tai näkyviä syyliä akapäähänkään eivät kaikki virustyypit aiheuta, joten tuskin oireettomuus kurkussakaan poissulkee mitään..?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohdunkaulansyöpä kurkussa?

Vikaa luetun ymmärtämisessä?

Vierailija
22/38 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on näyte suusta otettu.

Olen vakituisessa parisuhteessa.

Valitettavasti minulla on myös autoimmuunisairaus joka aiheuttaa sen että kuulun siihen pieneen prosenttiin jolle hpv viirus jää päälle,eli elimistöni ei sitä pysty korjaamaan.

Kun lopetin seksielämäni niin n. Vuosi ja kaikki ne vuosia kestävät oireet loppui.

Kondylooma aiheutti minulle jatkuvia bakteerivaginooseja ja kohtutulehduksia.

Ramppasin tutkimuksissa ihan liian usein.

Suussani jylläsi koko ajan tulehdustila ja hammaslääkäri laittoi minut eteenpäin

Näyte otettiin ns. Samanlailla kuin papakokeeseen olisin mennyt.karhealla pumpulipuikullo raspas suun limakalvoja.

Söin useita flagyl kuureja.

On kamala riesa.

Flagyl tuskin kondyloomaan auttaa, hiivasienilääke. Jos nielussa tai suussa kasvaa jotain, se mitä todennäköisimmin oireilee herkästi. Semmoinen pienen pieni kukkakaalimainen kondylooma tuntuisi varmaan kipuna. Yleensä nieluun iskee klamydia tai tippuri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole ihan mahdollista, että aiheuttaa kurkkusyöpää. Kukas rokkari se oli kenestä taannoin uutisoitiin, että sairastaa kurkkusyöpää ja annettiin ymmärtää että johtuu juurikin HPV-viruksesta. Kyseinen heppu varmaan aimo annoksen saanut niitä aikoinaan...

Mutta joo itseäni huolestuttaa myös, joitakin vuosia sitten oli papa-muutos joka kyllä hävisi itsestään mutta vähäisistä suhteistani huolimatta olin onnistunut keräämään aikamoisen kokoelman HPV-viruksia ja joukossa oli myös niitä pahoja (syöpiin yhdistettyjä)... :( Onko HPV samanlainen kuin herpes että ei koskaan poistu elimistöstä vaan jää sinne pyörimään ja mahdollisesti joskus aktivoituu uudestaan?

Vierailija
24/38 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flagyl on mulla ainakin aina divertikuliitin hoitoon, ei hiivaan.

Vierailija
25/38 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös se ole ihan mahdollista, että aiheuttaa kurkkusyöpää. Kukas rokkari se oli kenestä taannoin uutisoitiin, että sairastaa kurkkusyöpää ja annettiin ymmärtää että johtuu juurikin HPV-viruksesta. Kyseinen heppu varmaan aimo annoksen saanut niitä aikoinaan...

Mutta joo itseäni huolestuttaa myös, joitakin vuosia sitten oli papa-muutos joka kyllä hävisi itsestään mutta vähäisistä suhteistani huolimatta olin onnistunut keräämään aikamoisen kokoelman HPV-viruksia ja joukossa oli myös niitä pahoja (syöpiin yhdistettyjä)... :( Onko HPV samanlainen kuin herpes että ei koskaan poistu elimistöstä vaan jää sinne pyörimään ja mahdollisesti joskus aktivoituu uudestaan?

https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000007580405.html

Moni suomalainen ei tiedä kantavansa HPV-infektiota – Kokosimme vastaukset yhdeksään kysymykseen: Onko yleinen virus vain seksitauti ja paraneeko se koskaan?

”5. Jääkö virus pysyvästi elimistöön?

Ammattilainen vastaa: Elimistö tappaa viruksen kokonaan elimistöstä omalla vasta-ainemuodostuksellaan. Valtaosa HPV-infektioista parantuu etenkin nuorilla itsekseen, jolloin se poistuu ihmisen elimistöstä lopullisesti. 13–23-vuotiailla naisilla keskimääräinen sairauden kesto on noin 8 kuukautta. Yleisesti suurin osa HPV-virusinfektioista paranee viimeistään kahden vuoden aikana.”

Vierailija
26/38 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flagyl, niin kuin moni muukin lääke käy moneen eri vaivaan, mutta kondyloomaa sillä ei hoideta.

Vierailija
27/38 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nuo papilloomat kurkussa hyvänlaatuisia?

Vierailija
28/38 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaiset syylät on tarttuvia niitä voi polttaa pois myös ihan litteitä syyliä miehillä vehkeissä ei aina näy selvästi mutta on voi olla myös terskassa sen reunoilla pieniä ryppäitä tai sisällä mistä virtsataan. Voi olla pieniä rypäleitä tai iso syylä.Se kyllä nipistää kun niitä poltetaan pois ja ehkä kannattaa miettiä sitä suuseksiä ensin terveyden puolesta.Kyllä syyliä voi olla suussa ja huulissa käsissä jalkapohjissa.Papillooma virus on yleinen.Konduloomat myös.Ehkäisypillerit on parempi tai sterilointi kuin kierukka.Kierukka aiheuttaa vuotoja kipuja tulehduksia.Yksityisellä kyllä käy nopeasti polttaa syylät pois.

Vierailija
29/38 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on näyte suusta otettu.

Olen vakituisessa parisuhteessa.

Valitettavasti minulla on myös autoimmuunisairaus joka aiheuttaa sen että kuulun siihen pieneen prosenttiin jolle hpv viirus jää päälle,eli elimistöni ei sitä pysty korjaamaan.

Kun lopetin seksielämäni niin n. Vuosi ja kaikki ne vuosia kestävät oireet loppui.

Kondylooma aiheutti minulle jatkuvia bakteerivaginooseja ja kohtutulehduksia.

Ramppasin tutkimuksissa ihan liian usein.

Suussani jylläsi koko ajan tulehdustila ja hammaslääkäri laittoi minut eteenpäin

Näyte otettiin ns. Samanlailla kuin papakokeeseen olisin mennyt.karhealla pumpulipuikullo raspas suun limakalvoja.

Söin useita flagyl kuureja.

On kamala riesa.

Flagyl tuskin kondyloomaan auttaa, hiivasienilääke. Jos nielussa tai suussa kasvaa jotain, se mitä todennäköisimmin oireilee herkästi. Semmoinen pienen pieni kukkakaalimainen kondylooma tuntuisi varmaan kipuna. Yleensä nieluun iskee klamydia tai tippuri.

Sukupuoli syylät ja ihosyylät voi olla ihan litteitä iholla tai kuivia tai NS.irtosyyliä eli irtonaisia kiinni pikkuisen. Kuin irtoluomet.Ensin pitää löytää hyvä lääkäri jolla kokemusta sukupuolitaudeista ja lääkkeistä sitten koko vartalo Antibiootti kuuri resepti.

Vierailija
30/38 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin jo 90-luvulla lääkäriltä onko muille limakalvoille testiä, tuon vuoksi, ei kuulemma ollut. Onneksi moni on ilmeisesti hengissä.

Vierailija
31/38 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehillä voi olla monia tarttuvia viruksia ja ötököitä vartalossa satiaiset myös niihin voi pyytää lääkäriltä reseptin kun ensin tutkii mitä rotua ne on. On myös pahempia tauteja kuten Wikipedia sankkeri Wikipedia kuppa eli syfilis.

Vierailija
32/38 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole löydetty kummastakaan ongelmista mitään, mutta kyllä nämä välillä mietityttävät. Ei kai voi oikein muuta kuin käydä säännöllisesti testeissä ja vaatia myös sitä kurkun testausta.

Vierailija
33/38 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole löydetty kummastakaan ongelmista mitään, mutta kyllä nämä välillä mietityttävät. Ei kai voi oikein muuta kuin käydä säännöllisesti testeissä ja vaatia myös sitä kurkun testausta.

Ontelosta, ei ongelmista :D

Vierailija
34/38 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuntuu kurkussa viidettä viikkoa siltä kuin olisi flunssa tulossa ja kokoajan yhä voimakkaammin. Kuin pala kurkussa. Ja ennen tätä, monta kuukautta sitten meni niska ja hartiat ihan jumiin. Nyt pelkään, että minulla kasvain kurkussa. Sairastin visvasyylää 30 vuotta sitten. Voiko se nyt olla kurkussa?

Vierailija
35/38 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tippuri ja syylät yleisiä kirjoitti:

Kyllä miehillä voi olla monia tarttuvia viruksia ja ötököitä vartalossa satiaiset myös niihin voi pyytää lääkäriltä reseptin kun ensin tutkii mitä rotua ne on. On myös pahempia tauteja kuten Wikipedia sankkeri Wikipedia kuppa eli syfilis.

Minulla satiaiset oli collieita ja niihin ei lääke sitten tehonnut.

Vierailija
36/38 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondylooman hoidosta - https://tonzes.com/kondylooma.htm Hyvä tuote. Toimii nopeasti ja tehokkaasti. Kuten ensimmäinen kommentoija jo totesi, Aldaraa siis kuuluu levittää vain syylien päälle, ei koko ihoalueelle. Jos sitä levittää koko alueelle, voi se tosiaan aiheuttaa melkoista polttelua.

Vierailija
37/38 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kuullut, että tupakka aiheuttaa syöpää?

Vierailija
38/38 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flagyl on antibiootti.