Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit, jos olisit tarpeeksi rohkea?

Vierailija
18.01.2020 |

Itse haaveilen aina ajoittain tästä oravanpyörästä pois hyppäämisestä. Ostettaisii n pieni hirsimökki jostain Pohjois-Suomesta, järven rannalta. Kasvatettaisiin lapset luonnonrauhassa ja ruoka omassa pellossa..sitten todellisuus tulee aina vastaan. Lapsilla ei olisi kavereita, miten koulut ym.ym.

Kommentit (277)

Vierailija
181/277 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin exälle, jonka kanssa olen tekemisissä viikoittain, että olen rakastunut häneen.

Vierailija
182/277 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin palkkasotilaaksi Afrikkaan tai Lähi-Itään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/277 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläisin varmaan omannäköistä elämää jossain maalla ( tosin asun siellä nytkin) enkä piittaisi kenenkään ajatuksista mitä mieltä he olisivat. Pitäisin kiinni omista ideoistani ja en luovuttaisi niiden suhteen. Olisin paremp ihminen ja puolustaisin kaikki hyljeksittyjä ( tästä omaakin kokemusta) ja uskaltaisin olla päättäväinen. Sanoisin kiusaajilla suorat sanat ja haluaisin heidän maksavan siitä kaikesta jotenkin.

Vierailija
184/277 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä tule mieleen yhtään asiaa mitä en ole "uskaltanut" tehdä.

Vierailija
185/277 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittäisin vauvaa. Olen niin nössö, että pelkään raskautta, synnytystä ja vauvan kanssa selviämistä.

Noihin kaikkiin pelkoihin on saatavilla hyvin apua, vaikka ihan neuvolasta on hyvä aloittaa.

Mieti miltä tuntuu joskus sitten kun olet liian vanha ja et tätä haavetta toteuttanut.

Vierailija
186/277 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin nykyisestä elämästäni, enkä katsoisi taakseni.

Vierailija
187/277 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä. Nykyään useimmiten sanonkin sen mitä ajattelen. En keksi mitään mitä tekisin jos olisin rohkeampi.

Vierailija
188/277 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tehnyt montakin asiaa, joita täällä kerrotaan. Muuttanut yksin ulkomaille parikin kertaa, vaihtanut täysin alaa, harrastanut irtosuhteita nuorien komeiden jannujen kanssa, perustanut yrityksen... En oikeastaan edes keksi, mitä en rohkenisi tehdä. Tai no, ehkä en uskaltaisi kehenkään rakastua päätäpahkaa, mutta en toisaalta haluaisikaan, haha! 

Vierailija
189/277 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaisin olla rohkeasti oma itseni esim. töissä. Enkä miettisi koko ajan sitä mitä muut ajattelevat minusta!

Vierailija
190/277 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys, olen miettinyt jo oikeastaan pari päivää mitä tekisin.

Olen oikeastaan elänyt elämäni yleisellä mittakaavalla mitattuna suht rohkeasti enkä ole seurannut mitään normeja tai kirjoittamattomia sääntöjä.

Haluaisin vielä opiskella yliopistossa ja rohkeuteni kyllä riittäisi mutta en ole tarpeeksi fiksu siihen hommaan.

Vierailija
191/277 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin huikat corona pullosta, mutta viruksen pelossa en uskalla.

Vierailija
192/277 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäisin silmälaseja..hassua miten hölmöiltä pelot tuntuu kun ne jakaa näin julkisesti!

Vierailija
193/277 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäisin silmälaseja..hassua miten hölmöiltä pelot tuntuu kun ne jakaa näin julkisesti!

Silmälasit on tyylikkäitä, kannattaa valita itse, eikä optikon pakotuksesta. Tietysti viisaampi vaihtoehto on nykyään mennä halpoihin silmäleikkauksiin.

Vierailija
194/277 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin pyytämässä anteeksi pahoja sanoja ja tekoja kaikilta, joita vastaan olen rikkonut. Nyt en uskalla.

Nyt pyydän anteeksi Luojalta.

Vierailija
195/277 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin yhteyttä vanhaan hyvään ystävääni, jonka kanssa oltiin bestiksiä joskus nuorena..sitten tiemme erosivat, mun oman tyhmyyteni takia. Yhtä hyvää ystävää en ole sen jälkeen saanut..

Vierailija
196/277 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhtyisin yrittäjäksi.

Vierailija
197/277 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaisin ulkomaille, jotta saisin töitä, koska Suomesta työnsaanti keski-ikäiselle on mahdotonta. Ja kyllä minä vielä muutankin, elinaikaa jos on jäljellä noin 40 vuotta vaikka, niin en näe mitään järkeä viettää loppuelämääni Suomessa valtion päähänpistojen armoilla, vaan minulla ei ole mitään hävittävää, jos muutan. Olen käynyt jo yli vuoden kielikurssia oppiakseni saksan kielen ja olen ollut siihen hyvin motivoitunut.

Vierailija
198/277 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulisin töihin aina muna esillä.

ESA

Ihanaa Esa, tee niin.

Vierailija
199/277 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt rohkeutta peliin, ihmiset

Vierailija
200/277 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silmälasit on tyylikkäitä, kannattaa valita itse, eikä optikon pakotuksesta. Tietysti viisaampi vaihtoehto on nykyään mennä halpoihin silmäleikkauksiin.

Silmälääkärit eivät suosittele silmäleikkauksia ellei sitten ammatti vaadi sitä. Yksi kaveri kävi laserleikkauksessa ja sai sen seurauksena yli puoli vuotta kestäneen silmätulehduksen eikä sitä näköäkään saatu lopulta korjattua. Nyt hänellä on jälleen lasit ja kummallinen toinen silmä.

Mitä tulee silmälaseihin, niin nykyisin on tosi hyvännäköisiä sankoja. Valehtelematta osa ihmisistä näyttää paljon paremmilta lasit päässään kuin ilman.