Mitä tekisit, jos olisit tarpeeksi rohkea?
Itse haaveilen aina ajoittain tästä oravanpyörästä pois hyppäämisestä. Ostettaisii n pieni hirsimökki jostain Pohjois-Suomesta, järven rannalta. Kasvatettaisiin lapset luonnonrauhassa ja ruoka omassa pellossa..sitten todellisuus tulee aina vastaan. Lapsilla ei olisi kavereita, miten koulut ym.ym.
Kommentit (277)
Heittäytyisin kylähulluksi ja kertoisin kaikille, että älä stressaa ja ota rennosti. Jumala on tie onneen. Hän on järjestänyt kaiken.
Olet mokannut ja saat anteeksi. Vaikka lähdet työpaikasta, muutat muualle, otat eron, olet vain tyhjä astia ilman Jumalaa. Vain hän antaa rauhan ja elämän merkityksen. Et tarvitse paljoa, kun olet löytänyt onnen. Vain vessa, vesiposti, keittokomero ja huone.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki me teemme just sitä mitä me halutaan tehdä. Et sinä oikeasti halua muuttaa pohjoiseen, haluat haaveilla ja ehkä valittaa elämästäsi mutta keksit selityksiä sille ettei mitään tarvitse tehdä koska oikeasti et jaksaisi edes yrittää. Ei se ole rohkeuden puutetta. Se on tahdon puutetta.
Että kannattaa vaan jättää ne haaveet ja elää elämäänsä.
Täysin erimieltä kanssasi! Perheessä on monta jäsentä ja monta eri asiaa, mitä kukanenkin tahtoo. Kukaan muu perheessämme ei haaveile tuosta pohjoiseen muuttamisesta kuin minä. Joten tuskin tullaan ikinä muuttamaan. Mutta aina voin siitä haaveilla!
ApMiksi olet nainut ihmisen, jolla on erilaiset haaveet?
Mikä kysymys toi nyt on olevinaan? Ihmisten haaveet muuttuu elämän varrella. Ei kukaan voi tietää edes itsestään, että mistä haaveilee kymmenen vuoden päästä.
Menisin erääseen kauneusleikkaukseen, josta olen haaveillut jo vuosia. En uskalla, koska pelkään läheisten reaktioita asiaan ja muutenkin pinnalliseksi leimautumista.
Kävelisin tänään eduskunnan suureen saliin ja huutaisin ja soittaisin jotain niin hirmuisen äänistä torvea kunnes kaikki myöntyisivät ja translaki otettaisiin pois äänestyksestä! Se on keskeneräinen ja se on vaarallinen tuollaisena kuin sitä nyt ajetaan läpi. Koko olemukseni huutaa EI tuolle laille sellaisena kuin siitä nyt aijotaan äänestää.
Aitoja tranihmisiä vastaan tämä ei ole, vaan nimenomaan keskeneräistä ja väärin perustein väännettyä lakia vastaan; joka ei suojele naisia eikä lapsia, eikä yhteiskunnan rakenteita. Eikä juuri näiden syiden vuoksi myöskään ole hyväksi transimmeisille.
Vierailija kirjoitti:
Menisin eduskuntatalon portaille näyttämään paljasta persettä.
Vaikka olisin kuinka rohkea, niin miksi ihmeessä haluaisin näyttää paljaan takapuoleni julkisesti???
Pyytäisin erästä miestä treffeille kanssani (olen siis itsekin mies). Minua vaan on kohdeltu lapsesta lähtien niin tylysti ja julmalla tavalla, että en kestäisi sitä jos tutut rupeaisivat pilkkaamaan minua.
Jättäisin miehen, vaihtaisin työn ja muuttaisin kaupunkiin
Palkkaisin yksityisen etsivän paikantamaan ne tyypit, jotka ovat vastuussa erään tärkeän kuolemasta. Ja ainakin tiedottaisin heille että ovat kirjoissani murhaajia. Tai ehkä päästäisin pirun kunnolla ulos pussista?
Yrittäisin lähestyä jotain naista baarissa tai yökerhossa nykyisessä ulkomuodossani.
Lähtisin sotimaan Ukrainaan. Jos eivät kuolisi nauruun konekiväärin kokoisen akan ilmestymisestä rintamalle, niin laittaisivat minut varmaan sinne Noitapataljoonaan.
En nyt tyhmiä asioita tee vaikka olen ihan rohkea. En ota lopareita ja luule että elän pyhällä hengellä tms. Jos jotain haluan ja näen siihen jonkunkaan mahdollisuuden niin rohkeuteni kyllä riittää mihin vaan.
duuneja ei voi vielä lopettaa mutta yrittäjäksi ryhtyisin
Vierailija kirjoitti:
Jättäisin muijan & muksut ja muuttaisin Lapin perukoille elämään omaa elämääni.
Tää ei olis rohkeaa vaan pelkuruutta. Tosimies ei hylkää lapsiaan ja ottaa perhe-elämän haasteet rohkeasti vastaan.
Onpas täällä mamoa porukkaa.