Mitä tekisit, jos olisit tarpeeksi rohkea?
Itse haaveilen aina ajoittain tästä oravanpyörästä pois hyppäämisestä. Ostettaisii n pieni hirsimökki jostain Pohjois-Suomesta, järven rannalta. Kasvatettaisiin lapset luonnonrauhassa ja ruoka omassa pellossa..sitten todellisuus tulee aina vastaan. Lapsilla ei olisi kavereita, miten koulut ym.ym.
Kommentit (277)
Aina välillä haaveilen yksityisyrittäjäksi lähtemistä.. en vaan tiedä yrityksen pyörittämisestä mitään ja olen melko tyhmä. Että ei varmaan tulisi mitään siitä.
Haluaisin muuttaa Keski-Suomeen maalle, kasvattaa jotain elukoita ja pitää majoituspaikkaa tai koiraleirikeskusta. En vaan uskalla lähteä.
Laittaisin viestiä eräälle miehelle, jota en edes tunne, hän vain seuraa minua ja minä häntä eräällä somekanavalla. Hän on julkisuuden henkilö ja olen vaihtanut hänen kanssaan vain kerran livenä muutaman sanasen. Mutta en tietenkään laita viestiä, koska en halua vaikuttaa miltään sekopää stalkkerilta. Tyydyn siis vain seuraamaan häntä somessa. Ehkä vielä tulee tilaisuus vaihtaa kuulumisia joskus, kuka tietää :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyytäisin entistä työkaveria teelle. Nyt en uskalla, kun en tiedä onko hän varattu.
Kyllähän teelle voi kutsua, vaikka olisi varattukin. Mutta eri asia jos hakisit päiväkahviseuraa.
Hän on liian suloinen päiväkahviseuraksi. Haluaisin tutustua vain paremmin. Nyt se tuntuu mahdottomalta ajatukselta että pääsisin jutuille asti.
Omituista, miten täällä on myös haaveita joita voi toteuttaa jo tälläkin hetkellä. Jos oman yrityksen perustaminen tai aikuislukioon meneminen ovat pelkästään olosuhteista eikä esim. omasta luonteesta kiinni, niin noita varten ei tarvitse luopua mistään. Jos oman firman ei tarvitse tuottaa rahaa vaan tuoda mielihyvää (kuten jollakin edellisellä sivulla), sen pyörittäminen lienee mahdollista harrastuksena työn ja muiden vastuiden ohella. Niin minäkin olen omaa yritystä perustamassa, eikä ole mitään odotuksia tuoda sillä bisneksellä leipää pöytään vaan palkkatöissä käyn ja parina iltana viikossa teen töitä yrityksen eteen.
Lukiokursseista sen verran, että varmaan pikkuhiljaa kaikki aikuislukion kurssit on mahdollista suorittaa netissä. Sinne vaan ilmottautumaan, ne ei vaadi mitään täysipäiväistä opiskelua.
Aloittaisin uudelleen ratsastuksen.
Ehkä aloitankin.
Tulisin töihin aina muna esillä.
ESA
Jatkaisin ratsastusta. Ratsastin paljon nuorempana ja aloitin homman uudelleen aikuisena vuosien tauon jälkeen. Hitto että pelkään nykyään! Heti kun hevonen säpsähtää vähänkin niin minä panikoin. :/
Tein juuri jotain rohkeaa ja jätin kumppanini. Pitkään jatkuneita vaikeuksia, koko ajan uutta entistä vakavampaa ja vaikeampaa kriisiä. Olen loppu ja yrittänyt itsemurhaa useasti suhteen aikana. Muu elämä etenisi hyvin. Nyt tuli lopullisesti seinä vastaan, enkä enää palaa takaisin, vaikka en tiedä osaanko olla yksin.
"Nainen: Jättäisin perheen, tekisin por noa, harrastaisin irtosuhteita sekä miesten että naisten kanssa - vain yläpeukkua
Mies: Muuttaisin Thaimaahan ja harrastaisin seksiä naisten kanssa - n. 1 milj alapeukkua"
Wtf??
En tajua. Selittäkää!
Vierailija kirjoitti:
Tein juuri jotain rohkeaa ja jätin kumppanini. Pitkään jatkuneita vaikeuksia, koko ajan uutta entistä vakavampaa ja vaikeampaa kriisiä. Olen loppu ja yrittänyt itsemurhaa useasti suhteen aikana. Muu elämä etenisi hyvin. Nyt tuli lopullisesti seinä vastaan, enkä enää palaa takaisin, vaikka en tiedä osaanko olla yksin.
Osaat aivan varmasti. Pitkän ja epätasapainoisen suhteen aikana oma ajatusmaailma ja käsitykset itsestä hämärtyvät helposti: jatkuvia kriisejä ja vaikeuksia oppii pitämään normaalitilana ja ero puolisosta tuntuisi täten jopa liioittelulta. "Kun ainahan se on tämmöistä parisuhteessa ja yksin eronneena kurjuus kumminkin vaan maksimoituu entisestään." Pidä vain päätöksestäsi kiinni, ero oli sinulle varmasti se tervein ja paras ratkaisu vaikka yksinolo saattaa kummalliselta alkuun tuntuakin. Kaikkea hyvää sinulle!
Sanoisin ihastukselle että tykkään hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Tulisin töihin aina muna esillä.
ESA
Pistät Esa firman pystyyn omassa kotiosoitteessasi, niin kukaan ei estele moista.
LEENA
Jättäisin mieheni
Menisin opiskelemaan ja kouluttautuisin unelma-alalleni
Muuttaisin kivemmalle ja kauniimmalle seudulle, tai ehkä jopa toiseen maahan
Olisin sosiaalisempi, hankkisin paljon ystäviä ja seurustelisin miesten kanssa vapaasti
Jättäisin koko nykyisen elämäni, muuttaisin jonnekin kauas isoon kaupunkiin ja "katoaisin". Viettäisin villiä ja vapaata elämää, mulla olis viimein mahdollisuus tehdä sitä työtä mihin oon kouluttautunut (anestesiahoitaja, täällä hoidan vaan vanhuksia) tai ehkä lähtisin opiskelemaan jotain ihan muuta... Kävisin iltalukiossa pitkän matikan ja pyrkisin opiskelemaan vaikka taloutta (ekonomi).
Mut ei oo rohkeutta eikä se nyt olis soveliasta muutenkaan, et äiti vaan häipyis tuolla lailla.
Kertoisin miehelleni että en nauti seksistämme. Pyytäisin häntä nuolemaan minua.
Vierailija kirjoitti:
Alkaisin tehdä nelipäiväistä työviikkoa.
Joskus tulevaisuudessa aion tämän kyllä toteuttaa, mutta jos olisi pokkaa niin tekisin sen heti.
Hei, mä teen nelipäiväistä viikkoa. Ihan paras päätös, mutta tottakai siihen tarvitsee työnantajan suostumuksen. Kerranhan täällä vain eletään ja nyt tuntuu, että elämässä ehtii/jaksaa muutakin kuin pelkkää työtä, työtä..
Hyppäisin sänkyyn vieraan miehen kanssa