Mitä tekisit, jos olisit tarpeeksi rohkea?
Itse haaveilen aina ajoittain tästä oravanpyörästä pois hyppäämisestä. Ostettaisii n pieni hirsimökki jostain Pohjois-Suomesta, järven rannalta. Kasvatettaisiin lapset luonnonrauhassa ja ruoka omassa pellossa..sitten todellisuus tulee aina vastaan. Lapsilla ei olisi kavereita, miten koulut ym.ym.
Kommentit (277)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iskisin (yrittäisin) erään nuoren kassaneidin.
Miksi tämä saa alapeukkua?
Aiempi kommentti sai yläpeukkua jossa nainen toivoi seksiä nuoremmilta miehiltä.
Taas irvokasta kaksinaamaisuutta.
Itse alapeukutin siksi että kommentistasi saa sen käsityksen, jälleen kerran (tästä on keskusteltu useita kertoja), että kun kassaneiti hymyilee miesasiakkaalle niin se tyttöhän on ihastunut ja flirttailee vaikka tyttöparka on vain kohtelias ja hymyilee työnsä vuoksi. Miehillä ei tunnu olevan kykyä erottaa flirttiä kohteliaasta hymystä (jota työnantaja vaatii asiakkaille esittämään). Kaikki me kassaneidit tiedetään tämä ja se on vastenmielistä. Eri asia sitten mitä vapaalla kukakin tekee mutta ihmisiä ei isketä työpaikoilla. Voi olla että et tätä tarkoittanut mutta näin minä sen tulkitsin.
Aika paljon ylianalysointia viiden sanan lauseesta. Kiree kassaneiti oot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiempi kommentti sai yläpeukkua jossa nainen toivoi seksiä nuoremmilta miehiltä.
Itse alapeukutin siksi että kommentistasi saa sen käsityksen, jälleen kerran (tästä on keskusteltu useita kertoja), että kun kassaneiti hymyilee miesasiakkaalle niin se tyttöhän on ihastunut ja flirttailee vaikka tyttöparka on vain kohtelias ja hymyilee työnsä vuoksi. Miehillä ei tunnu olevan kykyä erottaa flirttiä kohteliaasta hymystä (jota työnantaja vaatii asiakkaille esittämään). Kaikki me kassaneidit tiedetään tämä ja se on vastenmielistä. Eri asia sitten mitä vapaalla kukakin tekee mutta ihmisiä ei isketä työpaikoilla. Voi olla että et tätä tarkoittanut mutta näin minä sen tulkitsin.
Aika paljon ylianalysointia viiden sanan lauseesta. Kiree kassaneiti oot.
Niinpä. Ja rohkeudesta oli kai kyse, ei siitä mikä on soveliasta ja mikä sallittua tai jonkun toisen mielipide ylipäätään.
Mietin sekä järjellä että tunteella, miten on paras toimia. Elän sen mukaan. Ei siis jää mitään hampaankoloon. Olen tänä vuonna tekemässä jotain, mikä saa useimmat ihmiset kauhistelemaan että miten uskallan. Joskus täytyy ottaa riskejä. Koen, että kaikki saa pari kertaa elämässä tilaisuuden tehdä jotain, mikä muuttaa elämää. Jos siihen ei tartu, niin se jää kaduttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Harrastaisin panosuhteita nuorempien miesten kanssa.
Vilpittömästä mielenkiinnosta kysyn, että miksi et nyt uskalla tehdä tuota?
Haluisin saada palkkaa miesten alistamisesta(mutta ei yhdyntää/seksiä), olisin kontrollissa aina ja haluisin olla estottomampi ja rohkeampi voimakas nainen jota ei pelota kukaan, hälläväliä mitä muut minusta ajattelee asenteella. Minulla on yksi Italialais taustainen mies tällä hetkellä netissä jonka olen tuntenut jo vuosikaudet. Ensiksi oltiin vain ystäviä ja välillä pidettiin "hauskaa". Vähän aika sitten hän päätti että haluaa taloudellisesti tukea minua ja on nyt antanut ihan mukavia summia rahaa silloin tällöin. Olen sinkku ja tuntuu hyvältä! Paremmalta kuin mikään parisuhde missä olen ollut. Ja en vitsaile minulla on käynyt tuuri :'D Suhteessa hänen kanssaan en ole ja se on sovittu. Tällaisia miehiä lisää! Rakastan vapautta yli kaiken ja haluan pitää siitä kiinni.
Ehdottaisin miehelleni, että meillä olisi osittain vapaa suhde.
Vierailija kirjoitti:
Haluisin saada palkkaa miesten alistamisesta(mutta ei yhdyntää/seksiä), olisin kontrollissa aina ja haluisin olla estottomampi ja rohkeampi voimakas nainen jota ei pelota kukaan, hälläväliä mitä muut minusta ajattelee asenteella. Minulla on yksi Italialais taustainen mies tällä hetkellä netissä jonka olen tuntenut jo vuosikaudet. Ensiksi oltiin vain ystäviä ja välillä pidettiin "hauskaa". Vähän aika sitten hän päätti että haluaa taloudellisesti tukea minua ja on nyt antanut ihan mukavia summia rahaa silloin tällöin. Olen sinkku ja tuntuu hyvältä! Paremmalta kuin mikään parisuhde missä olen ollut. Ja en vitsaile minulla on käynyt tuuri :'D Suhteessa hänen kanssaan en ole ja se on sovittu. Tällaisia miehiä lisää! Rakastan vapautta yli kaiken ja haluan pitää siitä kiinni.
Minuakin on tullut vastaan näitä miehiä, jotka haluaisivat sugardaddyillä. Esim. yhden tyypin fetisismi oli se, että hän olisi "nöyryytettynä"/alistettuna tmv antamassa rahaa ilman mitään vastapalvelusta. Hän ei siis olisi vaatinut edes yhteydenpitoa vaan vain sen, että saa antaa rahaa. En tiedä, onko kyse rohkeudesta, kun minusta ei ole ottamaan sitä rahaa vastaan, vaikka se olisi sen antajan toive ja halu.
Ottaisin loparit työstä, johon olen jo aivan kypsä, mutta jossa silti vaan sinnittelen koska ei uskalla tyhjän päälle lähteä. Ei vaan tiedä mitä muuta alkaisi tekemään ja työkkäristäkin tulisi pelkkää karenssia, koska tiedän että muilla vastaavilla firmoilla olisi töitä ja todennäköisesti otettaisiin heti yhteyttä. En vaan haluaisi mennä niihin töihin, koska vaikuttaa siltä että tämä paikka on kuitenkin vähiten huono päätellen siitä että muutama työkaveri on käynyt kokeilemassa, mutta takaisin palanneet.
Edellisestä kommentista tuli mieleen, että lopettaisin harmaiden värjäämisen. Mutta rohkeuden puutteen lisäksi myös turhamaisuus estää. Vielä.
Pistäisin asunnon heti myyntiin ja hakisin yliopistoon tai ammattikorkeakouluun opiskelemaan.
Minulla on kyllä ammatti, mutta haaveilen aivan toisesta alasta.
Meillä on kolme lasta ja asuntolaina, joten täysipäiväiseksi opiskelijaksi hyppääminen ei ole ihan niin simppeli homma. On pakko opiskella työn ohessa.
Tiedän kyllä, että yhtiövastikkeeseen ja osaan asuntolainan koroista voi saada asumistukea, mutta silti taloudellinen pärjääminen jännittää niin paljon, etten ole uskaltanut toteuttaa haavettani. Vuokraan saisi kai tarvittaessa paremmin asumistukea?
Kun nyt huolissaan vouhkataan syntyvyyden laskusta, niin olisi hyvä jos tarkasteltaisiin eri vinkkeleistä miksi ihmiset eivät uskalla hankkia lapsia nuorena. Asia nyt vain menee usein niin, että helpointa on opiskella ensin, sitten vuorossa on vakityön metsästys ja vasta sitten perheen perustaminen on ajankohtaista. Perheen perustaminen lykkääntyy ja lapsiluku jää yhteen tai kahteen pakostakin. Jos taas uit vastavirtaan, voit tehdä lapset nuorena, mutta usein se tarkoittaa että koulutustaso on sitten matala.🤔 Harmillista, koska varsinkin nyt perheellisenä opiskelumotivaatiota kyllä riittäisi.
Alkaisin tehdä nelipäiväistä työviikkoa.
Joskus tulevaisuudessa aion tämän kyllä toteuttaa, mutta jos olisi pokkaa niin tekisin sen heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä kyllä juurikaan hymyile S-marketin kassatytöt minulle ainakaan, joten eipä näytä olevan mitenkään pakollista tuossa ketjussa. Ehkäpä tulkintakyvyttömien miesten kannattaisi alkaa käymään siellä ostoksilla?
Lähtisin luostariin (ei Suomeen).
Pyytäisin entistä työkaveria teelle. Nyt en uskalla, kun en tiedä onko hän varattu.
Luottaisin ihmisiin. Uskaltaisin päästää lähelleni. Olisin avoimempi.
Ostaisin pari sijoitusasuntoa, ostaisin osakkeita kaikilla käteisvaroillani (ei ole ehkä kovin järkevää nyt kun eletään kaikkien aikojen pörssihuippua)
Vierailija kirjoitti:
Mene vaan iskemään se, sen takia se sulle hymyili :)
Menisin Tinderiin. Nyt en uskalla, tuntuisi hävettävältä avoimesti etsiä seuraa. ”Luuleeko tuo, että joku sen haluaa?!”