IS: Iltasanomat paljasti Elisan kusettavan asiakkaitaan
Mitä hyötyä on nauhoittaa puheluita laaduntarkkailun vuoksi, kun tämä sai jatkua vuoden?
– On siitä se hyöty, että pääsemme kiinni tämän tyyppisiin caseihin.
Pääsitte, koska IS otti yhteyttä?
– Joo, saimme palautteen.
Huh mikä firma. Millaisia kokemuksia teillä on kyseisestä yrityksestä?
Kommentit (131)
Sanonta kuuluu: Valheella on lyhyet jäljet.
Suuret kiitokset Iltasanomille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eelii... firma on keksinyt asiakkaalle valituksia, jotka eivät ole totta? Valehteluahan tuo. Aika riskiä meininkiä noin isolta firmalta.
Kysy heiltä. Pääsin noista eroon jo vuosia sitten, ei kiinnosta enää.
Harmittaa ihmiset jotka vielä maksavat turhasta huijareille.
Kysy vaikka joltain rehelliseltä IT - alan ammattilaiselta jos tietämyksesi on vasta lapsen tasolla.
Myönnän täysin rintsikoin, että tietämykseni on näissä asioissa ihan lapsen tasolla. Olen vain ostanut omat palvelut joltain tunnetulta palveluntarjoajalta. Ei ole ollut ongelmia so far. Mutta ymmärrän tietenkin, että ongelmia voi ihmisille tulla. Kannustan niiden ratkomiseen ja tarvittaessa jonkin kuluttajasuojelijan apuun.
Niinhän minäkin aikoinani tein. Minulle ei kuulu vähääkään mitä liittymää itse kukin käyttää.
Olen nyt itse äärettömän tyytyväinen nyt. Voisin todella kirjoittaa näistä loputtomista ongelmista ja rahojen nyhtämisistä kirjan. Olisi pitänyt kyllä silloin ottaa Iltasanomiin yhteyttä.
Pääasia että MINUN ongelmani loppuivat ja huijarit eivät varasta MINUN rahojani.
Asiakas ajattelee näin, tiesitkö? Ja:
asiakas on KUNINGAS. Tiesitkö?
Ja: firman työntekijät itse kertoneen, että heidän käskettiin valehdella.
Mikä sun on niin ylivoimaista käsittää?
Ja; maailma ei ole hyvä ja ihmiset EIVÄT ole hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eelii... firma on keksinyt asiakkaalle valituksia, jotka eivät ole totta? Valehteluahan tuo. Aika riskiä meininkiä noin isolta firmalta.
Kysy vaikka joltain rehelliseltä IT - alan ammattilaiselta jos tietämyksesi on vasta lapsen tasolla.
Myönnän täysin rintsikoin, että tietämykseni on näissä asioissa ihan lapsen tasolla. Olen vain ostanut omat palvelut joltain tunnetulta palveluntarjoajalta. Ei ole ollut ongelmia so far. Mutta ymmärrän tietenkin, että ongelmia voi ihmisille tulla. Kannustan niiden ratkomiseen ja tarvittaessa jonkin kuluttajasuojelijan apuun.
Ratkomiseen? Kulittajansuojas - apuun? Ehei! :D
Soittamaan firmaan ja MAKSAMAAN loputtomasta JONOTUKSESTA?
EI. EI. EI.
Asiakas haluaa VAIN hyvän tuotteen, rehellisen, nopean palvelun ja kohtuullisen hinnan.
Etkö todellakaan tiedä tätä?
Luuletko, että elämän pitäisi perustua toisten huijaamiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän minäkin aikoinani tein. Minulle ei kuulu vähääkään mitä liittymää itse kukin käyttää.
Olen nyt itse äärettömän tyytyväinen nyt. Voisin todella kirjoittaa näistä loputtomista ongelmista ja rahojen nyhtämisistä kirjan. Olisi pitänyt kyllä silloin ottaa Iltasanomiin yhteyttä.
Pääasia että MINUN ongelmani loppuivat ja huijarit eivät varasta MINUN rahojani.
What? Mikä minun on niin vaikeaa käsittää? Kerroin vain oman kokemukseni, en ottanut kantaa mihinkään muuhun. Sinä haluat vääntää väkisin jotain maalitauluja omalle turhautumisellesi? Minä en oikeasti tiedä tästä Elisan meiningistä mitään, koska en ole heidän asiakkaansa. Olen toisen ison firman asiakas, ja oma kokemukseni on heistä suht hyvä, mitä nyt viime vuosina laskutuksensa on muuttunut aggressiivisemmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
What? Mikä minun on niin vaikeaa käsittää? Kerroin vain oman kokemukseni, en ottanut kantaa mihinkään muuhun. Sinä haluat vääntää väkisin jotain maalitauluja omalle turhautumisellesi? Minä en oikeasti tiedä tästä Elisan meiningistä mitään, koska en ole heidän asiakkaansa. Olen toisen ison firman asiakas, ja oma kokemukseni on heistä suht hyvä, mitä nyt viime vuosina laskutuksensa on muuttunut aggressiivisemmaksi.
Sittenhän tämä päättyi hyvin.
Sinä olet tyytyväinen asiakas ja minä olen tyytyväinen asiakas.
Minä käytän Elisa Saunalahti prepaidia, kk 19, 10. Erittäin nopea, paras nettiliittymä. ( Samoin puhelin, mutta olen kyllästynyt puhelimeen, hoidan vain välttämättömät asiat.)
Ennen maksoin laskuistani eniten juuri näille firmoille, en enää.
Minä olen äärettömän tyytyväinen ja samoin sinä.'
Sinä valitset asiakkaana erilaisen palvelun, mulle sopii toinen. Asiakas on yksilö.
Ja asiakas on aina oikeassa, tämäkin on hyvä yrityksissä muistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, kertokaa nyt tyhmälle, mitä tuossa on nyt ku se tettu? Siis joo, on sanottu, että on tullut valituksia hitaudesta, mutta eikö se asiakas silti saa tehdä päätöksen ihan itse perustuen omiin kokemuksiin sen yhteyden hitaudesta?
Et ilmeisesti sitten ole käyttänyt kovinkaan paljon nettiä...
Nostan kyllä hattua. Kunnioitan sellaisia ihmisiä.
No kiitos kunnioituksesta. Minä taas en voi sanoa kunnioittavani ihmisiä, jotka yrittävät päteä nettikeskustelussa ilman ainuttakaan argumenttia.
Eli kukaan ei nyt osaa sanoa, mitä tässä on huijattu. Kyseenalainen ja liioiteltu myyntipuhe ei ole mielestäni huijaamista. Eikö jokaisen aikuisen pitäisi tietää tämä. Asiakkaat käsittääkseni saivat täsmälleen sen tuotteen, jonka tilasivat ja ihan oikeaan hintaan ihan oikeilla ehdoilla. Oikeastiko te luulette, että esim Trivago-mainoksen nainen on oikeasti käynyt niissä mainoksen hotelleissa?
Huh huh. Kusetukset ei loppuneet siihen, ongelmat olivat myös puhelinliittymässä.
Taisi olla Tele Finland. Kerran vetivät välistä 80 euroa, paljastui reklamaatiossa. Rahoja eivät palauttaneet. Voisin kirjoittaa sivukaupalla näistä ongelmista. Ostin lopulta prepaidin. Ja kaikki ongelmat siitäkin loppuivat. Olen maksanut luultavasti tuhansia euroja liikaa näille kusettajille.
Onko muuten Telia nyk. sama kuin Tele Finland ja Sonera?
Minä puhuin nyt tuosta linkatusta lehtijutusta enkä sinun muisteluistasi tai antipatioistasi. Omituista tajunnanvirtaa, että jutussa puhutaan Elisan myyntipuheluista ja sinä yrität todistaa sen huijaukseksi kertomalla vuodesta nakki ja makkara etkä edes muista, mikä operaattori oli kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Puhelinmyynti pitäisi kiertää lailla.
Siihen on helppo konsti ja usein jopa ilmainen: vaihda puhelinnumerosi ja laita se salaiseksi. Minulla toiminut jo useamman vuoden, ei soittele kuin ne ihmiset joille numeron annan ja kaikillehan ei tarvitse antaa (numeroa eikä mitään muutakaan)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, kertokaa nyt tyhmälle, mitä tuossa on nyt ku se tettu? Siis joo, on sanottu, että on tullut valituksia hitaudesta, mutta eikö se asiakas silti saa tehdä päätöksen ihan itse perustuen omiin kokemuksiin sen yhteyden hitaudesta?
No kiitos kunnioituksesta. Minä taas en voi sanoa kunnioittavani ihmisiä, jotka yrittävät päteä nettikeskustelussa ilman ainuttakaan argumenttia.
Eli kukaan ei nyt osaa sanoa, mitä tässä on huijattu. Kyseenalainen ja liioiteltu myyntipuhe ei ole mielestäni huijaamista. Eikö jokaisen aikuisen pitäisi tietää tämä. Asiakkaat käsittääkseni saivat täsmälleen sen tuotteen, jonka tilasivat ja ihan oikeaan hintaan ihan oikeilla ehdoilla. Oikeastiko te luulette, että esim Trivago-mainoksen nainen on oikeasti käynyt niissä mainoksen hotelleissa?
Huh huh. Kusetukset ei loppuneet siihen, ongelmat olivat myös puhelinliittymässä.
Taisi olla Tele Finland. Kerran vetivät välistä 80 euroa, paljastui reklamaatiossa. Rahoja eivät palauttaneet. Voisin kirjoittaa sivukaupalla näistä ongelmista. Ostin lopulta prepaidin. Ja kaikki ongelmat siitäkin loppuivat. Olen maksanut luultavasti tuhansia euroja liikaa näille kusettajille.
Minä puhuin nyt tuosta linkatusta lehtijutusta enkä sinun muisteluistasi tai antipatioistasi. Omituista tajunnanvirtaa, että jutussa puhutaan Elisan myyntipuheluista ja sinä yrität todistaa sen huijaukseksi kertomalla vuodesta nakki ja makkara etkä edes muista, mikä operaattori oli kyseessä.
Olen kylläkin täällä kehunut rajaton nopea ELISA SAUNALAHTI Prepaidia, 19,90 e/ kk. Sain rahoilleni täyden vastineen, joten ELISA SAUNALAHTI PREPAID kelpaa edelleen, älkääkä pilatko sitä tai firmanne menee lopulta konkurssiin.
Pöyristyttävät ongelmani liittyivät Tele Finlandiin ja Soneraan, mutta että teidänkin firma, voi voi, voi.
Ja erityiskiitokseni DNA: lle laskutuksen rehellisyydestä. Vaihdoin, koska mokkula ei pelittänyt ja asiakaspalvelu oli huonoa. ( Henkilöstä ei ollut asiakaspalveluun.)
Terveisin: laatutietoinen asiakas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen on helppo konsti ja usein jopa ilmainen: vaihda puhelinnumerosi ja laita se salaiseksi. Minulla toiminut jo useamman vuoden, ei soittele kuin ne ihmiset joille numeron annan ja kaikillehan ei tarvitse antaa (numeroa eikä mitään muutakaan)
Samaa mieltä viimeisestä, tosin puhelinmyynti pitäsis kieltää lailla minunkin mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa, että oma puhelinoperaattori ei saisi sitä numeroa selville :D
Kai te ymmärrätte, ettei puheluita nauhoiteta, että niitä kuunneltaisiin ilman syytä? Kaikenmaailman hullut soittaa Elisalle jatkuvasti, puheluita tulee kokoajan. Kuka ja miksi näitä puheluita kuunneltaisiin jatkuvasti?
Ne nauhoitetaan tämmöisiä tilanteita varten, mistä asiat voidaan varmistaa ja saada totuus. Ei tarvi vain uskoa mammojen ulinaa vauva-forumilla.
Menestyksen avaintekijöitä: rehellisyys, korkea laatu, nopea, joustava, ystävällinen asiakaspalvelu, ekologisuus, kohtuulliset hinnat.
Näin minusta saa asiakkaan.
Ja asiakas on kuningas. Asiakas on aina oikeassa, ( vaikka itse olisikin eri mieltä.)
Henkilön pitää olla luotu asiakaspalveluun.
Varmasti kaikki olette asiakkaina ihan samaa mieltä?
Kaksi viimeistä lausetta liittyy asiakaspalveluun. Toimii varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa, että oma puhelinoperaattori ei saisi sitä numeroa selville :D
Ja samalla osoitteen, sähköpostin ja sosiaaliturvatunnuksen jne...
Vierailija kirjoitti:
Menestyksen avaintekijöitä: rehellisyys, korkea laatu, nopea, joustava, ystävällinen asiakaspalvelu, ekologisuus, kohtuulliset hinnat.
Näin minusta saa asiakkaan.
Ja asiakas on kuningas. Asiakas on aina oikeassa, ( vaikka itse olisikin eri mieltä.)
Henkilön pitää olla luotu asiakaspalveluun.
Varmasti kaikki olette asiakkaina ihan samaa mieltä?
Kaksi viimeistä lausetta liittyy asiakaspalveluun. Toimii varmasti.
Alapeukku. Mistä asioista olet eri mieltä?
Nyt kannattaa varmaan seurata Elisan osaketta jos vaikka dippaisi ja tarjoaisi ostopaikkaa.
Asiakas ei todellakaan ole aina oikeassa. Kuinka kujalla täytyy olla, että ajattelee näin?
Suomalaiset ovat ikään kuin tottuneet rahankiskontaan ja huijaamiseen.
Se ei ole normaali asetelma terveessä yhteiskunnassa.
Suomalaiset, älkää enää alistuko kaikkeen.
Olen Elisan asikkaana ollut pääosin tyytyväinen, mutta muutamat asiat ärsyttää. En halunnut vaihtaa 3G laajakaistaa liittymää 4G, koska meidän asuinalueella 3G toimi jostain syystä huomattavasti paremmin. Siis testasimme sen. No liittymä sitten paikkovaihdettiin. Tuli vaan ilmoitus, että 3G lakkautetaan ja liittymä on muutettu 4G liittymäksi uudella hinnalla. Sitten olikin huonompi nettiyhteys.
Toinen ärsyttävä asia on puhelujen hintojen jatkuva nostaminen. Tätä ilmeisesti tapahtuu kaikilla yhtiöillä. Olen irtisanonut liittymiä, koska en maksa enempää liittymistä kuin mitä olen talouteni kuluihin laskenut sopimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kylläkin täällä kehunut rajaton nopea ELISA SAUNALAHTI Prepaidia, 19,90 e/ kk. Sain rahoilleni täyden vastineen, joten ELISA SAUNALAHTI PREPAID kelpaa edelleen, älkääkä pilatko sitä tai firmanne menee lopulta konkurssiin.
Pöyristyttävät ongelmani liittyivät Tele Finlandiin ja Soneraan, mutta että teidänkin firma, voi voi, voi.
Ja erityiskiitokseni DNA: lle laskutuksen rehellisyydestä. Vaihdoin, koska mokkula ei pelittänyt ja asiakaspalvelu oli huonoa. ( Henkilöstä ei ollut asiakaspalveluun.)
Terveisin: laatutietoinen asiakas
Mitä sinä nyt sönkötät? Lue tämä lainausketju ajatuksen kanssa. Minä kysyin linkattuun juttuun liittyen, missä tuossa on huijattu. Minulle vastattiin enkö lue nettiä. Sitten alat jauhamaan omista prepaid-liittymistäsi. Edelleenkään en ymmärrä, mikä tuossa linkatussa jutussa on huijaamista. Minua ei kiinnosta sinun liitymätraumasi vaan juttu, johon aloituksessa viitattiin.