Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IS: Iltasanomat paljasti Elisan kusettavan asiakkaitaan

Vierailija
18.01.2020 |

Mitä hyötyä on nauhoittaa puheluita laaduntarkkailun vuoksi, kun tämä sai jatkua vuoden?

– On siitä se hyöty, että pääsemme kiinni tämän tyyppisiin caseihin.

Pääsitte, koska IS otti yhteyttä?

– Joo, saimme palautteen.

Huh mikä firma. Millaisia kokemuksia teillä on kyseisestä yrityksestä?

Kommentit (131)

Vierailija
101/131 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo yritykset saa rauhassa kusettaa ihmisiä joutumatta vastuuseen.

Elisa on kusettanut monet vanhukset ottamaan kalliin elisaviihteen kahden vuoden määräajaksi.

Vierailija
102/131 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, kertokaa nyt tyhmälle, mitä tuossa on nyt ku se tettu? Siis joo, on sanottu, että on tullut valituksia hitaudesta, mutta eikö se asiakas silti saa tehdä päätöksen ihan itse perustuen omiin kokemuksiin sen yhteyden hitaudesta? 

Et ilmeisesti sitten ole käyttänyt kovinkaan paljon nettiä...

Nostan kyllä hattua. Kunnioitan sellaisia ihmisiä.

No kiitos kunnioituksesta. Minä taas en voi sanoa kunnioittavani ihmisiä, jotka yrittävät päteä nettikeskustelussa ilman ainuttakaan argumenttia. 

Eli kukaan ei nyt osaa sanoa, mitä tässä on huijattu. Kyseenalainen ja liioiteltu myyntipuhe ei ole mielestäni huijaamista. Eikö jokaisen aikuisen pitäisi tietää tämä. Asiakkaat käsittääkseni saivat täsmälleen sen tuotteen, jonka tilasivat ja ihan oikeaan hintaan ihan oikeilla ehdoilla. Oikeastiko te luulette, että esim Trivago-mainoksen nainen on oikeasti käynyt niissä mainoksen hotelleissa? 

Huh huh. Kusetukset ei loppuneet siihen, ongelmat olivat myös puhelinliittymässä.

Taisi olla Tele Finland. Kerran vetivät välistä 80 euroa, paljastui reklamaatiossa. Rahoja eivät palauttaneet. Voisin kirjoittaa sivukaupalla näistä ongelmista. Ostin lopulta prepaidin. Ja kaikki ongelmat siitäkin loppuivat. Olen maksanut luultavasti tuhansia euroja liikaa näille kusettajille.

Onko muuten Telia nyk. sama kuin Tele Finland ja Sonera?

Minä puhuin nyt tuosta linkatusta lehtijutusta enkä sinun muisteluistasi tai antipatioistasi. Omituista tajunnanvirtaa, että jutussa puhutaan Elisan myyntipuheluista ja sinä yrität todistaa sen huijaukseksi kertomalla vuodesta nakki ja makkara etkä edes muista, mikä operaattori oli kyseessä. 

Olen kylläkin täällä kehunut rajaton nopea ELISA SAUNALAHTI Prepaidia, 19,90 e/ kk. Sain rahoilleni täyden vastineen, joten ELISA SAUNALAHTI PREPAID kelpaa edelleen, älkääkä pilatko sitä tai firmanne menee lopulta konkurssiin.

Pöyristyttävät ongelmani liittyivät Tele Finlandiin ja Soneraan, mutta että teidänkin firma, voi voi, voi.

Ja erityiskiitokseni DNA: lle laskutuksen rehellisyydestä. Vaihdoin, koska mokkula ei pelittänyt ja asiakaspalvelu oli huonoa. ( Henkilöstä ei ollut asiakaspalveluun.)

Terveisin: laatutietoinen asiakas

Mitä sinä nyt sönkötät? Lue tämä lainausketju ajatuksen kanssa. Minä kysyin linkattuun juttuun liittyen, missä tuossa on huijattu. Minulle vastattiin enkö lue nettiä. Sitten alat jauhamaan omista prepaid-liittymistäsi. Edelleenkään en ymmärrä, mikä tuossa linkatussa jutussa on huijaamista. Minua ei kiinnosta sinun liitymätraumasi vaan juttu, johon aloituksessa viitattiin. 

Ei mutta, seuraatko uutisia? Juuri äsken toimitusjohtaja pyysi YLE: llä anteeksi asiaa. Lue ensin uutiset.

Et edelleenkään saa minua asiakkaaksesi. Nyt on myöhäistä.

Eli et vieläkään osaa vastata selvään kysymykseen vaan edelleen sönkötät jotain patoutumaasi ja kuvittelet minutkin joksikin Elisan työntekijäksi. Juuri tätä tarkoitin, kun viittasin argumenttien puutteeseen. 

Mitä argumentteja olet vailla? Kaikkia tositteita sekä nauhoitettuja puhelinkeskusteluja?

Kerro nimesi ja osoitteesi, otan kopiot ja lähetän sulle. Sähköpostiisi en vastaa turvallisuussyistä.

Sitä argumenttia, missä kohtaa asiakasta huijattiin. Eikö asiakas saanut itse tehdä ostopäätöstä? Valehdeltiiko asiakkaalle tuotteen hinta? Valehdeltiiko hänelle tilauksen ehdoista? Milloin liioittelu ja myyntikikat ovat muuttuneet laittomiksi? Esim se Trivago-nainen? Onko hän tosiaan ollut siinä hotellissa, jota kehuu suosikkihotellikseen? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/131 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun itse olin töissä huijaripuhelinfirmassa joka kauppasi lehtiä ja maksoi pelkkää provikkaa alaikäisille kesätyöntekijöille, että aina on joku "tarjous" päällä. Kaikesta puhutaan aina hetkellisellä tarjouksella.

Vierailija
104/131 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaako joku vielä noi elisa viihde boksit kun ne tuli? Ne olivat niin paskoja ettei niitä voinut käyttää mutta eivät suostuneet päästämään irti määräaikaissopimuksesta.

Ihme kyllä itellä on ollut vuodesta 2009 ja hyvin toiminut kokoajan enkä ole ajatellut koskaan irtisanovani.

Oliskohan sulla kenties päässä vikaa vai oletko vaan tollanen elämäntapakitisijä, joka ensin itkee puhelinmyyjälle puhelimessa, että "ää ää äiti kun Elisa viihde maksaa" ja kun ei pääse boxista eroon?

Kuulut varmaan tähän samaan pellekategoriaan kuin muutkin kaltaisesi eli tablettiin jaetaan netti kännykästä kun kaltaisellasi munattomalla ei ole rahkeita ostaa edes liittymää siihen. Mene takaisin siihen peräkamariisi mistä joku sut maailmaan paskansi.

Vierailija
105/131 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naismyyjät on nykyään pahimpia kusettajia

Vierailija
106/131 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naismyyjät on nykyään pahimpia kusettajia

Joo! Naiset alas!

Vierailija
107/131 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisa, oi Elisa. Mun puhelinlaskut nousi yhtäkkiä 50%. Tilasin erittelyt, laskin käytön. Lasku, jonka pakettihinta oli 22,90e käyttö oli 29e. Soitin Elisalle. Mulle pokkana sanoi tästä laskusta käytön hinnaksi 68e. Sama stnan laskuerittely?! Elisalla siis about 40e korkeampi summa, jonka käyttöä heillä ei ole näyttää. Yliveloitus siis.

Oon nyt 5 kuukautta toistuvasti pyytänyt selvityksiä asiasta, ilman tulosta. 15 soittoa.

Elisa myös kesäkuussa lähetti tekstiviestin maksusuunnitelmasta, jota en ollut sopinut heidän kanssaan. Melko laitonta, sanoisin.

Tää firma menee listalle EI ENÄÄ IKINÄ.

Vierailija
108/131 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kitisevä Pentti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistaako joku vielä noi elisa viihde boksit kun ne tuli? Ne olivat niin paskoja ettei niitä voinut käyttää mutta eivät suostuneet päästämään irti määräaikaissopimuksesta.

Ihme kyllä itellä on ollut vuodesta 2009 ja hyvin toiminut kokoajan enkä ole ajatellut koskaan irtisanovani.

Oliskohan sulla kenties päässä vikaa vai oletko vaan tollanen elämäntapakitisijä, joka ensin itkee puhelinmyyjälle puhelimessa, että "ää ää äiti kun Elisa viihde maksaa" ja kun ei pääse boxista eroon?

Kuulut varmaan tähän samaan pellekategoriaan kuin muutkin kaltaisesi eli tablettiin jaetaan netti kännykästä kun kaltaisellasi munattomalla ei ole rahkeita ostaa edes liittymää siihen. Mene takaisin siihen peräkamariisi mistä joku sut maailmaan paskansi.

Kuulostat asenteeltasi ihan joltain jurpolta joka koitti puoliväkisin myydä dna:n liittymää aikanaan. Ja kun lopulta lätkäisin luurin kiinni kun se ei ymmärtänyt selvästikään puhetta niin se rupesi spämmimään tekstiviesteillä.

Eli kaikenmaailman asennevammaisia säätäjiä sitä puhelinmyyntiin päätyy. Eipä noita normaalifirmaan halutakaan koska asiakkaan ärsyttäminen ei ole kaikkein kestävin strategia pitkällä tähtäimellä. 

Vierailija
109/131 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan enää sekaannusta tuohon firmaan, rosvousta, samoja laskuja maksattaa moneen kertaan ,laittaa perintään,pakko maksuun, eikä oikaisee ja palauta väärinperittyjä rahoja, asiakas ja ihmiset on tämän firman armoilla, koska tietää että eivät asiakkaat lähde oikeudenkautta maksattaamaan rosvottuja rahojaan takaisin. Tutkinta aiheellista valvoville viranomaisilta välittömästi firman toiminnasta.

Vierailija
110/131 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen kohdannut Elisalta kyseenalaista puhelinmyyntiä.

Kyselivät miten liittymä on toiminut ja tiedolla ei selvästikään tehty mitään. Siitä sitten siirryttiin sujuvasti myymään uusia tuotteita.

Katkaisen nykyään kaikki henkilökohtaiset puhelut heti kun mainitaan jonkin firman nimi, josta en odota soittoa.

Vierailija
111/131 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän kusetti lankapuhelin osakkeet ja laskutti yli ja väitti ettei ole maksettu vaikka oli jo. Jokunen yritys yrittää tätä taktiikkaa että puolen vuoden päästä tulee uusiolasku ettei muka oltu maksettu onneksi ne näkee tilillä ja kuitin saa pankista myös.Kun katsot pankin tiliotetta eteen päin voit selata taaksepäin etsiä sen.Älkää kahteen kertaan maksaako mitään. Ja jos laskuja on liikaa velkoja niin teette niistä yhden jonkun pankin kanssa maksatte vain yhtä lainaa tai velkaneuvottelussa pieni kk summa. Ja kaupoissa älä jätä korttia niin että sen voi kopioida tai varastaa tai tunnuslukuja näkyvillä.Tutki tilit etti kauppa lyö kahteen kertaan kolmeen tai joku ostelee sun kortilla kopio kortilla tai hakkeroi sun tilillä. Meillä joku naishakkeri oli tehnyt rinnakkaiskortin meidän tilille.Laivoilla ihmisiä tyrmäystipoilla huumataan rahan takia kortit tyhjennetään nykyään myös kaupoissa ravintoloissa.Jos sinuun lyö virolainen huumepiikin olet sekaisin monta päivää.

Vierailija
112/131 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ongelmaa, en vastaa puhelinmyyjien numeroihin.

Vierailija
113/131 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka muka ottaa mitään puhelinmyyjien tarjouksia... Luuleeko joku että ne hyvyyttään tarjoaa jotakin.

En päivitä mitään sopimuksia puhelinmyyjien takia, teen sen itse.

Mä en yleensä periaattesta osta puhelimessa. Mutta satuin syystalvella kuuntelemaan DNA:n liirumlaarumit kun määräaikaistarjoukseni oli päättymässä. Olishan se myynyt mulle vaikka mitä ja taisin jossain välissä kysyä että pitääkö se mua ihan tyhmänä, mutta lopulta sain nykyisen mokkulaliittymäni seuraavaksi määräaikaiskaudeksi vanhaan hintaan.

Vierailija
114/131 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä taas palkattu joku "hyvä tyyppi", jolla on "asenne kohdallaan" ja "hyvä meininki".

Olkoon tämä yrityksille opiksi, että kun haette työpaikkailmoituksessa sirkusapinaa, saatte sirkusapinan. Se voi poikia tällaisia ongelmia, mutta itsepä halusitte.

Ovat saaneet mitä ovat hakeneet ja työntekijä on tehnyt juuri kuten ylempää on käsketty. Kaikki muu on melko varmasti bullshittiä. Lisäksi työntekijöistä kuulee että eipä paljon arvosta työnantajaa (kun ei ta arvosta tekijöitä) ja saattavat myydä ihan hällä väliä tyylillä, ihan sama vaikka saisi potkut. Elisa taitaa olla pahin mutta ei hyviä ole muutkaan.

Vierailija
115/131 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varokaa vähän nyt kirjoitti:

Nehän kusetti lankapuhelin osakkeet ja laskutti yli ja väitti ettei ole maksettu vaikka oli jo. Jokunen yritys yrittää tätä taktiikkaa että puolen vuoden päästä tulee uusiolasku ettei muka oltu maksettu onneksi ne näkee tilillä ja kuitin saa pankista myös.Kun katsot pankin tiliotetta eteen päin voit selata taaksepäin etsiä sen.Älkää kahteen kertaan maksaako mitään. Ja jos laskuja on liikaa velkoja niin teette niistä yhden jonkun pankin kanssa maksatte vain yhtä lainaa tai velkaneuvottelussa pieni kk summa. Ja kaupoissa älä jätä korttia niin että sen voi kopioida tai varastaa tai tunnuslukuja näkyvillä.Tutki tilit etti kauppa lyö kahteen kertaan kolmeen tai joku ostelee sun kortilla kopio kortilla tai hakkeroi sun tilillä. Meillä joku naishakkeri oli tehnyt rinnakkaiskortin meidän tilille.Laivoilla ihmisiä tyrmäystipoilla huumataan rahan takia kortit tyhjennetään nykyään myös kaupoissa ravintoloissa.Jos sinuun lyö virolainen huumepiikin olet sekaisin monta päivää.

Mulle kävi Elisalla just noin että tuli lasku muka maksamattomasta puhelinlaskusta. Taisin silloin maksaa karhulaskunkin mutta vaihdoin heti liittymäni pois enkä ole sen jälkeen palannut asiakkaaksi. Lisäksi joku nuori heppu aspassa kysyi sähköpostini salasanaa. Paloi meikäläisellä käämit ihan totaalisesti. Vaikka Elisa olis ainoa operaattori, minä en sinne palaa.

Vierailija
116/131 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilta noilta isoimmilta olen kuullut niin ihme tarinoita kun nuo on koittaneet myydä liittymiään ettei todeksi uskoisi. Myös elisalta jonka asiakas olen edelleen kun en jaksa toimivaa vaihtaa vaikka myyjä olisikin ärsyttävä. EI sen kauppapuheisiin ole pakko suostua.

Elisa nostaa hintaa, vaikka mihinkään ei suostu. Mökillä kuuluu vain Elisa, joten pakko pitää. En ole omasta aloitteestani vaihtanut, enkä suostunut liittymävaihdoksiin yhtään kertaa. Vihdoin sulkivat koko liittymätyypin ja pakottivat vaihtamaan uuteen liittymätyyppiin. Sen jälkeen ovat kaupanneet aina uutta ja olen kieltäytynyt. Silti joka puhelun jälkeen on liittymähintani noussut...

Vierailija
117/131 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisahan tekee joka syksy koulujen alun aikaan näitä myyntikampanjota, jolloin he hidastavat tai pysäyttävät netin. Sitten vienosti soitellaan ja kysellään miten netti toimii ja onko tarvetta nopeampaan. Joka ikinen syksy sama ruljanssi. Ostan nykyään jo almiiksi prepaidin tuoksi ajaksi ja netti toimii :)

Vierailija
118/131 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellänikin on Elisan liittymä, koska toimii. Puhelinmyyjät heillä on kyllä huonoja. Joku ärsyttävällä murteella vääntävä teinityttö soitti ja yritti pakkomyydä tablettia, jota en tarvitse. Sanoin lopulta aika pahasti, että ei kiitos ja lisäksi korjasin jonkun valeen mitä hän yritti minulle syöttää. Otti vissiin nokkiinsa ja kohta puhelimeen tuli jatkuvalla syötöllä "Arvioi palvelun laatu asteikolla 0-5". PUhelin meni juntturaan, onneksi oli vanha.

Omistan tosin Elisan osaketta, ja hyvin maksaa osinkoja.

Vierailija
119/131 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki operaattorit kusettavat. Valitettavasti.

Vierailija
120/131 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä vaiheessa muutamalta puhelinmyyjältä tuli samanlainen aloitus "Olet osallistunut kilpailuun, mutta juuri nyt ei onni potkaissut. Lohdutuksena kuitenkin olisi tämä tosi hyvä tarjous" Uutisen tapauksessa myyjä keksinyt hyvän myyntipuheen, jolla saanut kauppaa aikaiseksi.  Kun vielä ei koe olevansa Elisalla töissä, niin mikäs siinä on firman tuotetta kritisoidessa.