Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IS: Iltasanomat paljasti Elisan kusettavan asiakkaitaan

Vierailija
18.01.2020 |

Mitä hyötyä on nauhoittaa puheluita laaduntarkkailun vuoksi, kun tämä sai jatkua vuoden?

– On siitä se hyöty, että pääsemme kiinni tämän tyyppisiin caseihin.

Pääsitte, koska IS otti yhteyttä?

– Joo, saimme palautteen.

Huh mikä firma. Millaisia kokemuksia teillä on kyseisestä yrityksestä?

Kommentit (131)

Vierailija
41/131 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus aikoinaan Elisan puhelinmyyjä sanoi että jos en hanki heiltä Elisan tietoturvaohjelmistoa tietokoneeseeni, voi laitteeni ihan fyysisesti hajota.

Sanoin että otan sen riskin ja vedän Avastilla...

Vierailija
42/131 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elisa hidastaa verkkoyhteyksiä aina myyntikampanjoiden aikaan. Kestää noin 3 viikkoa ja muuttuu sitten taas normaaliksi. Hommat seisoo sitten sen aikaa.

Enpä ole kiinteässä laajakaistassani huomannut moisia hidastumisia. Mobiilinetit nyt erikseen, mutta ne tökkii kaikilla operaattoreilla aina välillä kun ei sitä tukiasemien jaettua kaistaa kaikille riitä ylettömästi etenkään kaupungeissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/131 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vanhanaikaista olla riippuvainen puhelimesta.

Vierailija
44/131 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle Elisa lähettelee säännöllisesti mainostekstareita, aika rasittavaa. Liittymäni on firman eikä edes Elisan. Lapsellani on Elisan liittymä ja vain siksi, että se oli halvin. Siihen tuli myös tunnukset johonkin Elisa viihteeseen, jota yritin pari päivää sitten katsoa telkkarista. Ei onnistunut. Sovellus jumitti koko telkkarin ja oli niin tajuttoman hidas muutenkin, että ei siitä vaan tullut mitään. En saanut katsottua yhtään ohjelmaa.

Tekstarimainokset saa asetettua pois ihan sieltä OmaElisan kautta. Kannattaisiko tutkia ensin ennenkuin alkaa valittamaan.

Vierailija
45/131 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tästä ei tule huonoa mainetta puhelinmyyjille. Kovvoo hommoo rekrytä työntekijöitä jo tällä hetkellä. Pätevistä hakijoista on pula vaikka tarjoamme haasteellisen työn ja kohtuullisen palkkauksen.

Vierailija
46/131 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, kertokaa nyt tyhmälle, mitä tuossa on nyt ku se tettu? Siis joo, on sanottu, että on tullut valituksia hitaudesta, mutta eikö se asiakas silti saa tehdä päätöksen ihan itse perustuen omiin kokemuksiin sen yhteyden hitaudesta? 

Et ilmeisesti sitten ole käyttänyt kovinkaan paljon nettiä...

Nostan kyllä hattua. Kunnioitan sellaisia ihmisiä.

Vierailija
47/131 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, kertokaa nyt tyhmälle, mitä tuossa on nyt ku se tettu? Siis joo, on sanottu, että on tullut valituksia hitaudesta, mutta eikö se asiakas silti saa tehdä päätöksen ihan itse perustuen omiin kokemuksiin sen yhteyden hitaudesta? 

No kiitos kunnioituksesta. Minä taas en voi sanoa kunnioittavani ihmisiä, jotka yrittävät päteä nettikeskustelussa ilman ainuttakaan argumenttia. 

Vierailija
48/131 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torniolaiset taas vauhdissa. Samaa menoa oli firmassa ennen kuin se päätyi Elisalle.

Vierailija
49/131 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MMS85 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinkki: ostin Saunalahden prepaid - liittymän R - kioskilta. Kaikki ongelmat loppuivat kerralla siihen. Kaikki.

Oli pelkkää ongelmaa ongelman perään muissa liittymissä, mukaan lukien Sonera ja DNA.

Ja rahaa pulitin loputtomiin. Paljastakaa kaikki kusetukset!

Suurkiitos Iltasanomille!

Sitten et käytä mitään modernia palveluakaan, koska tarvitsee rekisteröidä oma puhelinnumero joka paikkaan nykyään, tietysti jos on landepelle niin sehän on helppoa huudella kun ei muutenkaan käytä mitään.... ihmettelen tosin että olet palstalle löytänyt?

Heh! Me "landepellet" ei mennäkään välittömästi paniikkiin kun vaikkapa nettiyhteys katkeaa 10 sekunniksi, toisin kuin kaltaisesi itseään täynnä olevat ääliöt ;)

Vierailija
50/131 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen Elisaan tyytyväinen ainakin niin kauan, kunnes minua kusettavat. Liittymät on toimineet ja siedettävissä hinnoissa ainakin toistaiseksi, ongelmat ratkenneet aina heti chatissa.

Hittooko alapeukutatte? Minkäs mä sille voin, jos homma on pelittänyt. Vai pitäisikö inhota Elisaa että pääsisin teidän alapeukuttajien jengiin?

Vierailija
51/131 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kiitos kunnioituksesta. Minä taas en voi sanoa kunnioittavani ihmisiä, jotka yrittävät päteä nettikeskustelussa ilman ainuttakaan argumenttia. 

Mitkään argumentit eivät sulle auta - se paljastui jo. Sun firman kusetukset on nähnyt, samoin Soneran.

DNA oli rehellisempi firma, mutta kaikilta osin en ollut siihenkään tyytyväinen, joten vaihdoin ja AIVAN KAIKKI iänikuiset ongelmat liittymien kanssa loppuivat kerralla. Lisäksi halvin kuukausimaksu.

Vaikka kuinka haukkuisit minua, et saa minusta enää asiakasta.

Muuten, DNA palautti aina sen summan, jos oli perinyt liikaa. Ottakaa opiksenne.

Vierailija
52/131 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kukaan ei nyt osaa sanoa, mitä tässä on huijattu. Kyseenalainen ja liioiteltu myyntipuhe ei ole mielestäni huijaamista. Eikö jokaisen aikuisen pitäisi tietää tämä. Asiakkaat käsittääkseni saivat täsmälleen sen tuotteen, jonka tilasivat ja ihan oikeaan hintaan ihan oikeilla ehdoilla. Oikeastiko te luulette, että esim Trivago-mainoksen nainen on oikeasti käynyt niissä mainoksen hotelleissa? 

Vierailija
53/131 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MMS85 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinkki: ostin Saunalahden prepaid - liittymän R - kioskilta. Kaikki ongelmat loppuivat kerralla siihen. Kaikki.

Oli pelkkää ongelmaa ongelman perään muissa liittymissä, mukaan lukien Sonera ja DNA.

Ja rahaa pulitin loputtomiin. Paljastakaa kaikki kusetukset!

Suurkiitos Iltasanomille!

Sitten et käytä mitään modernia palveluakaan, koska tarvitsee rekisteröidä oma puhelinnumero joka paikkaan nykyään, tietysti jos on landepelle niin sehän on helppoa huudella kun ei muutenkaan käytä mitään.... ihmettelen tosin että olet palstalle löytänyt?

Heh! Me "landepellet" ei mennäkään välittömästi paniikkiin kun vaikkapa nettiyhteys katkeaa 10 sekunniksi, toisin kuin kaltaisesi itseään täynnä olevat ääliöt ;)

Olen nettiriippuvainen. 10 sekuntia on liian pitkä aika, Prepaidilla ei ole katkennut ikinä. Vaihdoin v. 2014.

IT- alan tyypit tietävät nää jutut.

Vierailija
54/131 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkään argumentit eivät sulle auta - se paljastui jo. Sun firman kusetukset on nähnyt, samoin Soneran.

DNA oli rehellisempi firma, mutta kaikilta osin en ollut siihenkään tyytyväinen, joten vaihdoin ja AIVAN KAIKKI iänikuiset ongelmat liittymien kanssa loppuivat kerralla. Lisäksi halvin kuukausimaksu.

Muuten, DNA palautti aina sen summan, jos oli perinyt liikaa. Ottakaa opiksenne.

Miten niin, mitkään argumentit eivät auta. Ainoa saamani vastaus oli "höhöö, sulla ei ole varmaan nettiä". En kutsuisi tuota argumentiksi. 

Vierailija
55/131 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummallinen otsikko ja kamalan epäselvä aloitus. Joutuu avaamaan alkuperäisen uutisen, jotta ymmärtää, mistä aloittaja edrs puhuu.

edrs? ..epäselvä kommentti

Edes. Edes edes edes edes edes edes edes edes!!! Edrs.

Selvensikö?

Vierailija
56/131 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kukaan ei nyt osaa sanoa, mitä tässä on huijattu. Kyseenalainen ja liioiteltu myyntipuhe ei ole mielestäni huijaamista. Eikö jokaisen aikuisen pitäisi tietää tämä. Asiakkaat käsittääkseni saivat täsmälleen sen tuotteen, jonka tilasivat ja ihan oikeaan hintaan ihan oikeilla ehdoilla. Oikeastiko te luulette, että esim Trivago-mainoksen nainen on oikeasti käynyt niissä mainoksen hotelleissa? 

Huh huh. Kusetukset ei loppuneet siihen, ongelmat olivat myös puhelinliittymässä.

Taisi olla Tele Finland. Kerran vetivät välistä 80 euroa, paljastui reklamaatiossa. Rahoja eivät palauttaneet. Voisin kirjoittaa sivukaupalla näistä ongelmista. Ostin lopulta prepaidin. Ja kaikki ongelmat siitäkin loppuivat. Olen maksanut luultavasti tuhansia euroja liikaa näille kusettajille.

Onko muuten Telia nyk. sama kuin Tele Finland ja Sonera?

Vierailija
57/131 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eelii... firma on keksinyt asiakkaalle valituksia, jotka eivät ole totta? Valehteluahan tuo. Aika riskiä meininkiä noin isolta firmalta.

Vierailija
58/131 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin, mitkään argumentit eivät auta. Ainoa saamani vastaus oli "höhöö, sulla ei ole varmaan nettiä". En kutsuisi tuota argumentiksi. 

Olen muuten syntynyt yrittäjäperheeseen. Et saa minusta enää asiakasta ja sinusta EI ole asiakaspalveluun. Teeskentelet idi oottia.

Vierailija
59/131 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä taas palkattu joku "hyvä tyyppi", jolla on "asenne kohdallaan" ja "hyvä meininki".

Olkoon tämä yrityksille opiksi, että kun haette työpaikkailmoituksessa sirkusapinaa, saatte sirkusapinan. Se voi poikia tällaisia ongelmia, mutta itsepä halusitte.

Sä olet totaalisen pihalla jos luulet että Elisaa nyt harmittaa tämä. Päinvastoin: Elisa sai mitä halusi, Elisa on nyt tyytyväinen, Elisa päättää tehdä lisää tälläistä jatkossa.

Siis: Elisa sai huijattua asiakkailtaan lisää rahaa. Eikä Elisa joudu kovin suurta osaa rahoista palauttamaan. Joten Elisa teki voittoa. Hyvä huijaus, jee, lisää näitä! Ne palkitsee sen hyvän tyypin joka tuon huijauksen keksi.

Ei tämä negatiivinen mediahuomio karkoita Elisan asiakkaita koska asiakkaat ovat idiootteja.

Elisa saa kuitenkin aina lisää asiakkaita koska Elisa mainostaa niin paljon - mainostamalla saa asiakkaita koska asiakkaat ovat idiootteja.

PS. Ne Elisa Saarnaajat mainokset on kyllä oikeesti kohtuullisen hauskoja. Mitä enemmän firmalla on mainoksia sitä kauempana siitä firmasta kannattaa pysyä, etenkin jos ne on hauskoja mainoksia. Elämä on!

Vierailija
60/131 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eelii... firma on keksinyt asiakkaalle valituksia, jotka eivät ole totta? Valehteluahan tuo. Aika riskiä meininkiä noin isolta firmalta.

Kysy heiltä. Pääsin noista eroon jo vuosia sitten, ei kiinnosta enää.

Harmittaa ihmiset jotka vielä maksavat turhasta huijareille.

Kysy vaikka joltain rehelliseltä IT - alan ammattilaiselta jos tietämyksesi on vasta lapsen tasolla.