te naiset jotka roikutte tinderissä vuosikausia, miksei mikään kelpaa??
3v jälkeen tein uudestaan tinder profiilin. Vieläkin tulee monet samat naamat vastaan. Moni nainen ihan ok näköinen joten ei luulisi olevan seurasta puutetta? Joten missä vika??
Ja ennenkun alatte jotain samoin tavoin säkin oot siellä bullshittiä heittämään, niin miehelle toi tinderi on ihan eri juttu kuin naisille. Vaikka saankin mätchejä ihan hyvännäköisiltä naisilta, niin 99% ei vastaa tai keskustelu tyrehtyy kun nainen vastaa yhdellä sanalla. Kyllä huomaa millainen karkkikauppa se on naisille kun ei viitsitä panostaa.
Kommentit (481)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole nainen enkä myöskään ole Tinderissä, mutta voisin veikata että iso osa naisista ei ole sieltä Tinderistä mitään varsinaisesti hakemassa ,vaan siellä ollaan ikäänkuin "haistelemassa" mitä on tarjolla. Samaantapaan kun he lähtevät kaupungille shoppailemaan ei silloinkaan mitään varsinaisesti lähdetä hakemaan, vaan ostetaan jos jotain mielekästä sattuu löytymään. Eli jos ei vastausta kuulu et vaan herätä heidän mielenkiintoaan. Sori siitä.
Heh. Ei.
Naiselle Tinder on kuin Pariisin kallein muotiliike jossa tavisnainen voi katsella mitä on tarjolla ja miettiä viitsisikö sitä ostaa tuota 30 000 euron merkkilaukkua vai ei. Todellisuudessa siihen ei kuitenkaan ole varaa. Sitä voi kokeilla ja katsella, mutta ei saada omaksi.
Miehelle Tinder on kuin mainossivusto. Siellä on tarjolla tuotteita joihin olisi varaa, mutta ne ovat ostettavissa vain kivijalkaliikkeestä.
Ookei.. Eli ongelma on nyt siis mikä? Kumpikaan ei saa tinderistä todellisuudessa mitään, mutta jostain syystä tämä on naisten syy.
Naiset voisivat valkata sitä mihin oikeesti on varaa. Sen sijaan ollaan tinderissä vuosikausia, pelkkää irtoseksiä ja biletystä.
Tuota voisivat vähän miettiä. Kuka haluu sitten asettua tuollaisen naisen kanssa.
Miksi pitäisi asettua naisen kanssa, joka ei edes halua asettua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaaajaa, aika harva on kyllä ollut täällä antamassa mitään selitystä. Ja nekin selitykset ontuvia. Eihän se naisten supernirsous voi olla siinä syynä. Ehei.
Kunhan vaan keskitytään ap:n ja "uli"miesten haukkumiseen.
M i t ä p a h a a o n "supernirsoudessa" eli siinä, että nainen haluaa etsiä, kunnes löytää miehen johon ihastuu ja rakastuu? Itse ainakin olin supernirso. Seksiin kelpasi ja riitti vähempikin, mutta elämänkumppanin valinta on elämän tärkein valinta. Ihan erityisesti silloin, jos toiveissa on yhteiset lapset, mutta vielä näin myöhemminkin elämässä.
Kuka super hyvä mies nyt haluaisi jonkun keski ikäisen naisen jota puoli kylää on pannut? Mieti sitä.
Kysymykseni kuulu, mitä pahaa on naisen supernirsoudessa. Vastasit, että mies on nirso (= ei huoli tietynlaista naista) - missä logiikka. Kysyn uudestaan: mitä pahaa siinä on, että nainen on nirso?
Se että jää yksin, tai joutuu kelpuuttamaan lopuksi jonkun luuserimiehen.
Ai kyse on puhtaasti myötätunnosta sitä naista kohtaan. Niin varmasti :-DDDD Mutta jos ja kun se nainen on mieluummin yksin kuin tyytyy, niin silloin ei liene sinunkaan mielestäsi "nirsoilussa" mitään pahaa, eikö niin?
Varmaan naista harmittaa sitten kun ei nuorena sitoutunut hyvän muttei minkään kalsarimallin kanssa. Ahnellaa on paskainen loppu ja se joka kuuseen kurkottaa jne..
Voisitte vanhemmat naiset kyllä vähän varoittaa että noin tuossa käy.
Et oo tosissas. Menin nuorena naimisiin ensimmäisen kivan vastaantulijan kanssa ja minun neuvo on päinvastoin että nauttikaa nuoruudestanne älkääkä missään tapauksessa ottako ekaa ihan kivaa miestä jollei mies ole napakymppi ja sielunkumppani.
Provoilijat taas kirjoittamassa.
Ei sitä tarvii kun kattoo lähipiiriä miten tuossa käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaaajaa, aika harva on kyllä ollut täällä antamassa mitään selitystä. Ja nekin selitykset ontuvia. Eihän se naisten supernirsous voi olla siinä syynä. Ehei.
M i t ä p a h a a o n "supernirsoudessa" eli siinä, että nainen haluaa etsiä, kunnes löytää miehen johon ihastuu ja rakastuu? Itse ainakin olin supernirso. Seksiin kelpasi ja riitti vähempikin, mutta elämänkumppanin valinta on elämän tärkein valinta. Ihan erityisesti silloin, jos toiveissa on yhteiset lapset, mutta vielä näin myöhemminkin elämässä.
Kuka super hyvä mies nyt haluaisi jonkun keski ikäisen naisen jota puoli kylää on pannut? Mieti sitä.
Kysymykseni kuulu, mitä pahaa on naisen supernirsoudessa. Vastasit, että mies on nirso (= ei huoli tietynlaista naista) - missä logiikka. Kysyn uudestaan: mitä pahaa siinä on, että nainen on nirso?
Mitä vikaa on "yksin jäämisessä"? Ja miksi pitäisi kelpuuttaa joku luuserimies?
Mä otin nuorena ja kauniina miehistä irti sen, mitä nuoruudella ja kauneudella sain. Sen jälkeen aloin luomaan uraa, perustin yrityksen ja nyt teen vain osa-aikaisesti töitä, koska pärjään varsin hyvin pääomatuloillakin. Vaikka olenkin sinkku, en ole yksinäinen. Mulla on läheisiä ihmissuhteita tosi paljon. Exän kanssa (joka palstamiesten mukaan oli varmaan just sellainen jännä kalsarimalli), olin tekemisissä vain siihen asti, kun lapset tulivat täysi-ikäisiksi. Sen jälkeen ei ole enää tarvinnut pitää mitään yhteyttä. Lapset huolehtivat ihan itse yhteydenpidostaan isäänsä.
Mutta tuohon sun kommenttiisi vielä, että eikö ole vain hyvä, jos joku nainen kelpuuttaa myös luuserimiehen?
Itse asiassa tuo vertaushan menisi niin, että nainen menee merkkivaateliikkeeseen ja tajuaa, että siellä on kaikkea ihanaa, mutta ei voi saada ja ymmärtää, että se on oikeastaan turhaa.
Mies menee elektroniikkaliikkeeseen katsomaan 70 tuuman taulutelkkaria ja perustelee, että sehän on järkiostos. Myyjä kuitenkin sanoo, että luottokortilla ei riitä katetta. Mies kiukuttelee, kun elektroniikkaliikkeen myyjä on hinnoitellut telkkarin ihan väärin. Mies hankkii pikavippejä ja syyttää lopulta yhteiskuntaa, kun joutuu niiden takia pulaan. Kun se telkkarihan oli järkiostos.
Kuka ylipäänsä haluaa jotain tindervosua?
Vierailija kirjoitti:
Ajatteletko siis, että pitäisi kelpuuttaa vain joku, ettei jää yksin? No niinhän sinäkin teit, ja toimiiko se?
Minä ainakin olen todella mielelläni yksin. Parisuhteeseen ryhdytään vasta sitten, jos on jotain todella hyvää tarjolla. En ryhdy suhteeseen, jos se alentaa elämänlaatuani. Suurin osa naisista varmasti ajattelee samoin, vaikken tietenkään voi puhua muiden puolesta kuin itseni.
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Vierailija kirjoitti:
Kuka ylipäänsä haluaa jotain tindervosua?
Bingo! Siis nyt alkaa olla kaikki ulikliseet käytetty. Ensin sivukaupalla itkua kuinka #status #pituus #jännis #omaisuus #karuselli #karkkikauppa jne joiden takia hyvä mies ei saa tinderistä naista, ja nyt ollaan siinä vaiheessa että "ei niitä naisia kukaan joka tapauksessa edes huolisi" :-DDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kyse on puhtaasti myötätunnosta sitä naista kohtaan. Niin varmasti :-DDDD Mutta jos ja kun se nainen on mieluummin yksin kuin tyytyy, niin silloin ei liene sinunkaan mielestäsi "nirsoilussa" mitään pahaa, eikö niin?
Varmaan naista harmittaa sitten kun ei nuorena sitoutunut hyvän muttei minkään kalsarimallin kanssa. Ahnellaa on paskainen loppu ja se joka kuuseen kurkottaa jne..
Voisitte vanhemmat naiset kyllä vähän varoittaa että noin tuossa käy.
Minä olen 40+ nainen, en tyytynyt nuorena, vaan perustin perheen miehen kanssa, johon olin oikeasti rakastunut ja jonka kanssa oli seksuaalista ja romanttista kipinää ja kemiaa. Ja sanoisin kyllä, että itse en neuvoisi ketään tyytymään, vaan nimenomaan etsimään itselle sopivaa kumppania, joka todella tuntuu oikealta.
Vierailija kirjoitti:
Luulisi pikemminkin, että se Tinder EI ole naisille karkkikauppa, jos kerran ovat siellä vuodesta toiseen eivätkä löydä mitään.
Naisethan nimenomaan löytävät Tinderistä mitä haluavat ja paikka on monelle niin mainio että sinne karkkikauppaan jäädän vuosiksi maistelemaan ilman aikomustakaan ostaa mitään. Eivät ainakaan nuoret naiset hae pysyvää suhdetta vaan tapaile ja jätä -kokemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Jos henkilön mielestä parisuhteeseen on pakko päästä, ihan sama melkein kenen tahansa kanssa, niin silloin varmasti kannattaa tehdä kuten täällä on neuvottu, eli lopettamaan "nirsoilu" ja tyytymään hädissään ensimmäiseen, kenet sattuu saamaan, kunhan tämä on edes aika kiva. Mutta sitten taas, jos henkilön mielestä sinkkuus on vähemmän huono vaihtoehto kuin suhde epämieluisan kanssa, silloin ei tietenkään kannata tyytyä ihmiseen, jota ei oikeasti haluaisi, ja silloin voi toki etsiä haluamaansa ihan kuinka nirsona vaan. Luuserimiestähän ei kenenkään ole pakko kelpuuttaa, koska sinkkunakin voi elellä.
Miehet haluaa jo valmiiksi haluttuja naisia.. sen takia tinderöiviin naisiin suhtaudutaan alentavasti. Miehet ajattelee että no eipä tuo ole kenellekään kelvannut niin sen tulisi ottaa ensimmäinen joka huolii. Aivan kamala paikka missä itsekin olin kauan aikaa.
Taisin mokata työhaastattelussa, kun kuvasin työnhakua vähän kuin tinderdeittailuksi...
Yritin kyllä kuvailla syitä sanavalintaani, mutta huo.raksihan ne minua luulivat vissiinkin.
Totuus on se ettei minulla ole ainuttakaan yhden illan juttua. (Yhden kihlattuni kanssa oltiin sillain.)
Mitä tästä opin? Pysyn mahdollisimman kuivana työhaastattelussa, enkä koita vitsailla mitään, koska saattaa käydä niin, että joku ymmärtää vitsin aivan väärin ja siitä saa vain huonon kuvan minusta hakijana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi pikemminkin, että se Tinder EI ole naisille karkkikauppa, jos kerran ovat siellä vuodesta toiseen eivätkä löydä mitään.
Naisethan nimenomaan löytävät Tinderistä mitä haluavat ja paikka on monelle niin mainio että sinne karkkikauppaan jäädän vuosiksi maistelemaan ilman aikomustakaan ostaa mitään. Eivät ainakaan nuoret naiset hae pysyvää suhdetta vaan tapaile ja jätä -kokemuksia.
Niin. Eli mikä se ongelma nyt sitten olikaan? Eivätkö naiset saa etsiä seuraa ilman parisuhdeaikomuksia vai?
Vierailija kirjoitti:
Taisin mokata työhaastattelussa, kun kuvasin työnhakua vähän kuin tinderdeittailuksi...
Yritin kyllä kuvailla syitä sanavalintaani, mutta huo.raksihan ne minua luulivat vissiinkin.
Totuus on se ettei minulla ole ainuttakaan yhden illan juttua. (Yhden kihlattuni kanssa oltiin sillain.)Mitä tästä opin? Pysyn mahdollisimman kuivana työhaastattelussa, enkä koita vitsailla mitään, koska saattaa käydä niin, että joku ymmärtää vitsin aivan väärin ja siitä saa vain huonon kuvan minusta hakijana.
Mitä sinä yritit sillä siis sanoa? Tosi huono veto verrata työnhakua oikein mihinkään, kun koskaan ei tiedä, mitä rekrytoija arvostaa.
Mistä sinä tiedät että ovat olleet siellä koko sen kolme vuotta kun itse olit poissa tinderistä. Tuossa välissä on monella ehtinyt olla jo parisuhde mutta on päädytty eroon ja nyt ovat takaisin tinderissä. Aivan niin kuin sinäkin ap. On aika ylimielistä kuvitella että kukaan muu ei ole kolmessa vuodessa löytänyt seuraa kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta jos he kerran saavat siitä haluamansa, niin eikö se silloin ole loogista, että he eivät kelpuuta jotain muuta, siis sellaista mitä eivät halua?
Jos valitus koskee sitä, että naiset eivät halua parisuhteita miesten kanssa, niin sitä voi miettiä ihan tykönänsä, miksi sinkkuus on naisille parempi vaihtoehto kuin parisuhde miehen kanssa.
Jos ei kaikki vaan loksahda toisen kanssa kohdilleen niin en itse ainakaan viitsi jäädä turhaan roikkumaan, tai roikottaa toista. Moni asia vaikuttaa siihen että natsaako, vuorotyö, lapset, kemia, yhteiset mielenkiinnon kohteet jne. Ei oo niin yksinkertasta.
Ei kaikki halua vaan tyytyä. Helpompaa olla yksin kun väkisin jonkun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki halua vaan tyytyä. Helpompaa olla yksin kun väkisin jonkun kanssa.
Niin ilmeisesti se apkin meni takaisin tinderiin roikkumaan kun ei tyytyminen ollutkaan kivaa.
Hah! Ei tuo itsekään taida tietää, mitä vertauksellaan tarkoitti. Hänellä nyt vain pälkähti päähän, miten pinnallisia naiset ovat ja halusi tuoda esiin naisten prinsessaharhat ja miesten järkiperäisyyden. Eihän tuo analogia kestä yhtään lähempää tarkastelua. Se ei ota huomioon lainkaan sitä faktaa, että jos nainen asioi siellä merkkikaupassa, senhän pitäisi olla se täsmälleen sama kivijalkakauppa, missä se mieskin asioi. Ja se ei myöskään selitä, miksi ihmeessä miehellä on varaa kaikkeen, mitä siellä kaupassa on, mutta naisella ei ole varaa mihinkään.