Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

te naiset jotka roikutte tinderissä vuosikausia, miksei mikään kelpaa??

Vierailija
18.01.2020 |

3v jälkeen tein uudestaan tinder profiilin. Vieläkin tulee monet samat naamat vastaan. Moni nainen ihan ok näköinen joten ei luulisi olevan seurasta puutetta? Joten missä vika??

Ja ennenkun alatte jotain samoin tavoin säkin oot siellä bullshittiä heittämään, niin miehelle toi tinderi on ihan eri juttu kuin naisille. Vaikka saankin mätchejä ihan hyvännäköisiltä naisilta, niin 99% ei vastaa tai keskustelu tyrehtyy kun nainen vastaa yhdellä sanalla. Kyllä huomaa millainen karkkikauppa se on naisille kun ei viitsitä panostaa.

Kommentit (481)

Vierailija
121/481 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kakkahattutäti kirjoitti:

Niin, kyllähän tämä nyt haiskahtaa siltä, että Ap ei ole päässyt treffeille asti, ja siksi kuvittelee että tinderissä tai naisissa on vikaa.

Jos treffejä ei tule, kannattaa miettiä millaisen kuvan antaa itsestään. Ulkonäölleen taas ei kukaan voi mitään, eikä ketään voi pakottaa kiinnostumaan ihmisestä, joka ei vaan kiinnosta.

Oikeasti sitä sovellusta saa jokainen käyttää ihan mihin haluaa, vaikka vain ajanvietteenä (kuten suurin osa käyttäjistä) ja siinä ei ole mitään väärää.

Toisia ei voi pakottaa käyttäytymään oman mielensä mukaan, vaan jokainen voi deittailla juuri siten kuin itsestä tuntuu hyvältä. Kyse on täysin vapaaehtoisesta toiminnasta.

Oon kyllä joskus päässyt. Ihan kauheita olivat. Harva oli kuvansa näköinen (ei kaunis livenä). Muutama paljastui yhooksi. Muutama jonka elämä oli vaan pelkkää bilettämistä ja instaa.

Seurustelukumppanin löysin sitten ihan muualta. Miehelle tinder on kyllä ihan ajan haaskausta.

T. Ap

Ja sulla on otsaa syyttää naisia nirsoidesta.

Eipä näköjään ole hyvistä miehistä pulaa kun on varaa olla töykeä siellä tinderissä.

T. Ap

Niin metsä vastaa kun sinne huudetaan. Luulen ettet itsekään ole ollut yhtään sen sievempi sanainen

Jaa, eli onko sun neuvo nyt että mun pitäisi mennä sinne tinderiin vaan sikailemaan ja tuhlaamaan naisten aikaa koska naisetkin?

T. Ap

Vierailija
122/481 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seurustelukumppanin löysin sitten ihan muualta. Miehelle tinder on kyllä ihan ajan haaskausta.

T. Ap

Jos sinulla on tyttöystävä ja muutenkin asiat hyvin, niin miksi ihmeessä se sinua rassaa, että jotkut haluavat viettää aikaa tinderissä?

Vakoiletko siellä, mitä muut tekevät?

Ärsyttääkö sinua myös vauvapalstalla, jodelissa, instassa tai snapissa aikaa viettävät ihmiset? Miksi?

Eikö jokainen saa käyttää somea ihan vaan ajanvietteenä jos siltä tuntuu? Tai olla käyttämättä?

Ihmetyttää myös miksi parisuhteessa olevaa apta kiinnostaa joidenkin seksielämä ja haluaa lortot pois maasta? Miten nämä asiat liittyy apseen jos hänellä on hyvä parisuhde?

Varmaan mä missään tinderissä olisin jos olisi hyvä parisuhde. Kylläpäs on taas hyppimistä johtopäätöksiin.

T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/481 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Jos sinulla on tyttöystävä ja muutenkin asiat hyvin, niin miksi ihmeessä se sinua rassaa, että jotkut haluavat viettää aikaa tinderissä?

Ärsyttääkö sinua myös vauvapalstalla, jodelissa, instassa tai snapissa aikaa viettävät ihmiset? Miksi?

Eikö jokainen saa käyttää somea ihan vaan ajanvietteenä jos siltä tuntuu? Tai olla käyttämättä?

Ihmetyttää myös miksi parisuhteessa olevaa apta kiinnostaa joidenkin seksielämä ja haluaa lortot pois maasta? Miten nämä asiat liittyy apseen jos hänellä on hyvä parisuhde?

Varmaan mä missään tinderissä olisin jos olisi hyvä parisuhde. Kylläpäs on taas hyppimistä johtopäätöksiin.

T. Ap

Ihmeessä kannattaa lähteä huonosta suhteesta. Eri asia on tietenkin silloin, jos tietää nykyisen olevan oman tasonsa äärirajoilla eli et pysty menemään enää tuon ylemmäs.

Vierailija
124/481 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kelpaa? Eivät miehet mitään esineitä ole. Sitten pysähdytään ja vakiinnutaan, kun molemmat ihastuvat ja sen seurauksena rakastuvat toisiinsa. Jos ei tunnetta tule, täytyy jatkaa etsintää. Ainakin olla altis sille.

Vierailija
125/481 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Moni nainen ihan ok näköinen joten ei luulisi olevan seurasta puutetta? Joten missä vika??"

Tinder on kaikista helpoin ja nopein  tapa saada seuraa. Eli missään ei ole mitään vikaa. 

Vierailija
126/481 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kelpaa? Eivät miehet mitään esineitä ole. Sitten pysähdytään ja vakiinnutaan, kun molemmat ihastuvat ja sen seurauksena rakastuvat toisiinsa. Jos ei tunnetta tule, täytyy jatkaa etsintää. Ainakin olla altis sille.

Ap. taitaa kuulua maankuuluihin uliopisto opiskelijoihin. Siellä ei tunnetusti nähdään ketään tunteiden kautta, vaan puhtaasti tilastojen valossa. Rahakin vaikuttaa olevan merkittävänä tekijänä, koska eihän ihmiset hyvän tähden pysty tuntemaan mitään :D

Vierailija
127/481 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan vaikea saada mitään tunteita kun on niin ahne että pitää aina nähdä oisko sitä kulman takana mitään parempaa.

T. Ap

Vierailija
128/481 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan vaikea saada mitään tunteita kun on niin ahne että pitää aina nähdä oisko sitä kulman takana mitään parempaa.

T. Ap

Riippuu taasen siitä mitä olet hakemassa. Silloin kun itse hain panoa ja kerroin siitä suoraan -> sain. Samoin kävi nytkin tosin olin tositarkoituksella liikenteessä jolloin kerroin tarkemmin haluistani, jälleen kerran -> sain.

Naiset lukee tosi tarkasti niitä bokseja jonka takia sinne kannattaa laittaa spesifisesti omat toiveensa.

Vierailija
129/481 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Moni nainen ihan ok näköinen joten ei luulisi olevan seurasta puutetta? Joten missä vika??"

Tinder on kaikista helpoin ja nopein  tapa saada seuraa. Eli missään ei ole mitään vikaa. 

Joo, naisille se on kyllä jos on tavis tai sitä parempi. Miehille se on sitten vähän toinen juttu.

Vierailija
130/481 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

T. Ap

No niin. Löysit siis seurustelukumppanin muualta kuin tinderistä. Kuitenkin nyt olet tinderissä ja valitat, kun siellä naiset ovat niin huonoja. Mikähän tässä nyt mahtaisi olla ongelmana, kun et saa naisia ja parisuhteita tinderistä etkä sen ulkopuoleltakaan..? 

Vierailija
131/481 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, naisille se on kyllä jos on tavis tai sitä parempi. Miehille se on sitten vähän toinen juttu.

Minkä takia tänne jäädään kiukuttelemaan? Omasta mielestäni oli hirmu kivasi tehty siltä yhdeltä palstailijalta kuka neuvoi onnettomia jopa saamaan mätsejä siitä ikiomalta sohvalta käsin. En saata uskoa että kaikki surkuttelijat olisivat syrjäytyneitä reppanoita... Joskus kannattaisi kuunnella ja ottaa oppia!

Vierailija
132/481 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

T. Ap

No niin. Löysit siis seurustelukumppanin muualta kuin tinderistä. Kuitenkin nyt olet tinderissä ja valitat, kun siellä naiset ovat niin huonoja. Mikähän tässä nyt mahtaisi olla ongelmana, kun et saa naisia ja parisuhteita tinderistä etkä sen ulkopuoleltakaan..? 

Niin, sillähän ei ole mitään relevanssia mun aloitukseen mutta pitää kuitenkin teidän provolijoiden vetää keskustelu muihin juttuihin.

Aina toistuu tää sama. Joku mies tulee kysymään jotain naisten käytöksestä. Sitten tulee trollit ärsyttämään sitä. Kun mies vastaa takaisin samalla tavalla niin heti tulee onpas se ap mulkku, ei ihme ettei se saa ketään naista. Jepajee

T. Ap

Vierailija
133/481 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ei mikään kelpaa? Kyllähän heille muna kelpaa varmasti ja vaihtelu virkistää.

Niin, onko tässä nyt kyse siitä kuuluisasta karusellistä jota ei muka ole olemassa?

- ap

Miksi kutsutaan miesten karusellia? Olisiko se sitten piirakkaralli. Edelleen ihmetystä herättää siveää seuralaista hakevat miehet. Tästä lähin katolilainen maa taitaa olla Puola. Menkää sinne!

No kyllähän se jotain ihmisestä kertoo, jos käy hässimässä kenen tahansa kanssa... Itse en olisi sellaisesta miehestäkään kiinnostunut, viestittää kriteerien puutteesta, sitoutumisongelmista ja jopa taudeista....

Itse en sänkyyni ketä tahansa kelpuuta ja kun itselleni sopivan löydän, pidän siitä myös kiinni ja teen töitä suhteen eteen. Siveydeksi en tätä kutsuisi, olen ihan villi sängyssä, mutta ehkä olen valikoiva seuran suhteen ja toivon miehen olevan sitä myös.

N34

Vierailija
134/481 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

T. Ap

Niin, sillähän ei ole mitään relevanssia mun aloitukseen mutta pitää kuitenkin teidän provolijoiden vetää keskustelu muihin juttuihin.

Aina toistuu tää sama. Joku mies tulee kysymään jotain naisten käytöksestä. Sitten tulee trollit ärsyttämään sitä. Kun mies vastaa takaisin samalla tavalla niin heti tulee onpas se ap mulkku, ei ihme ettei se saa ketään naista. Jepajee

T. Ap

Jos aloittaa karkkikaupalla ja jatkaa lortoilla ja karuselleilla niin saa tasan mitä tilaa.

Vierailija
135/481 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus. Parempi torpata vain kaikki treffiviritykset, koska eihän masentunut kenellekään kelpaa. Saa sitä masennuksesta huolimatta roikkua treffipalstalla päämäärättömästi.

Vierailija
136/481 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

T. Ap

T. Ap

MItä ihmeen relevanssia kaipaat? Tässä on nyt aika perusteellisesti selitetty, miksi naiset toimivat tinderissä niin kuin toimivat. Sinulle ei vain mikään selitys kelpaa, vaan mieluummin vain haukut ja taivastelet, vaikket itse toimi yhtään sen fiksummin. Ihan samalla tavalla sinullekaan ei kelpaa mikään ja roikut siellä vuositolkulla. Mutta naisissa vain on se vika. Tottakai. Mitä sinä haluaisit, että sinulle vastataan, kun mikään normaali asiapuhe ei näköjään mene perille? 

Vierailija
137/481 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ei mikään kelpaa? Kyllähän heille muna kelpaa varmasti ja vaihtelu virkistää.

Niin, onko tässä nyt kyse siitä kuuluisasta karusellistä jota ei muka ole olemassa?

- ap

Miksi kutsutaan miesten karusellia? Olisiko se sitten piirakkaralli. Edelleen ihmetystä herättää siveää seuralaista hakevat miehet. Tästä lähin katolilainen maa taitaa olla Puola. Menkää sinne!

No kyllähän se jotain ihmisestä kertoo, jos käy hässimässä kenen tahansa kanssa... Itse en olisi sellaisesta miehestäkään kiinnostunut, viestittää kriteerien puutteesta, sitoutumisongelmista ja jopa taudeista....

Itse en sänkyyni ketä tahansa kelpuuta ja kun itselleni sopivan löydän, pidän siitä myös kiinni ja teen töitä suhteen eteen. Siveydeksi en tätä kutsuisi, olen ihan villi sängyssä, mutta ehkä olen valikoiva seuran suhteen ja toivon miehen olevan sitä myös.

N34

Juttelin kerran baarissa tällaisen helmen kanssa. Ilme oli 10+ kun sanoin sille etten ole kiinnostunut kylän sonnista. Aloitti kehuskelemalla kaataneensa ainakin 150 naista :P

Vierailija
138/481 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

N34

Vedätköhän nyt vähän mutkia suoriksi. Mitenköhän se, että pystyy satunnaiseen irtosuhteeseen, kertoisi yhtään mitään sitoutumisongelmista tai taudeista? Minuun ei ainakaan sovi kumpikaan ominaisuus, vaikka muutama irtosuhde onkin takana. Ja kriteerit kai kuka tahansa saa asettaa mille tasolle tahansa. Mikä ongelma sekään on kenellekään muulle? Minulla menee ainakin niin, että parisuhteeseen lähtiessä olen erittäin tarkka niistä kriteereistä, mutta lyhyempään tuttavuuteen on ihan eri kriteerit. Entä sitten? Mitä se nyt sitten minusta kertoo? Huolestuttavampaa minusta on se, että on valmis "sitoutumaan" jokaisen vastaantulijan kanssa. 

Vierailija
139/481 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap kuvittelet saavuttavasi tällaisella aggressiivisella tivaamisella? Luuletko että yksikään nainen nyt menee Tinderiin ja rupeaa viestittelemään miehen kanssa joka ei kiinnosta? No ei todellakaan. Kauanko tätä ulinaa on nyt nettipalstoilla jatkettu, varmaan jo viisi vuotta. Onko ollut apua? Pudotatte pallon näissä ketjuissa heti ensimmäisestä viestistä kun marssitte paikalle syyllistämään ja pudottelemaan Red pill -jargonia.

Voisit kysyä Tinderiin käyttäjiltä vaikka mitä teki oikein mies jonka kanssa viimeksi nainen eteni viestittelyyn tai suhteeseen. Voisit vaikka kerrankin hyötyä kommentoinnistasi. Tällä tyylillä päädyt vain sellaiseksi ö-mappimieheksi jota joku aiemmin ketjussa kuvasi. Rivien välistä tihkuva naisviha pilaa mahdollisuudet.

Vierailija
140/481 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap. taitaa kuulua maankuuluihin uliopisto opiskelijoihin. Siellä ei tunnetusti nähdään ketään tunteiden kautta, vaan puhtaasti tilastojen valossa. Rahakin vaikuttaa olevan merkittävänä tekijänä, koska eihän ihmiset hyvän tähden pysty tuntemaan mitään :D

Kyllä ul.i tuntee: katkeruutta, vihaa ja kaunaa. Eri juttu sitten, kuka haluaa tuollaisen ihmisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi