Kävin kauppakeskus Ainoassa enkä löytänyt sieltä ulos
Tulin metrolla ja pääsin kyllä ylös kauppakeskukseen, mutta en löytänyt enää ulos koko kauppakeskuksesta. Menin monesta ulko-oven näköisestä ulos, mutta siellä oli vain ihmeellinen takapiha tai työmaa, eikä päässyt minnekään. Olisin halunnut päästä Postissa käymään, mutta en koskaan löytänyt ulos paikkaan, josta olisin voinut kävellä eteenpäin, esim. kohti Postia. Oli pakko puolen tunnin harhailun jälkeen palata metrolle alas. Ja ei, infossa ei istunut ketään, olisin kyllä sieltä kysynyt neuvoa.
Kommentit (64)
Onhan siellä opasteita, mutta jos ei tunne paikkojen nimiä Tapiolassa, niin ei välttämättä tajua, mitä opasteissa olevat nimet tarkoittavat.
Ai. Itse paljasjalkaisena stadilaisena kävin siellä tutustumassa ja ihan helposti löysin sisään ja ulos. Helpommin kuin Redissä :o
Yks mun tuttu tapasi ainakin ennen opettaa kaikille tapaamilleen ulkomaalaisille yhden suomenkielisen lauseen: "Olen ekSyksiSSä oStoSkeskukSeSSa". Olis ollu tarpeen varmaan tuo toteamus.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö oot siellä jumissa? Tarviiko hälyttää apua?
Silloin aamulla melkein olisi tarvinnut! Olin sen verran eksynyt ja ahdistunut, että eikö täältä oikeasti pääse ulos! Mutta sinne metrolle osasin palata ja metrolla pääsin pois, mutta ulos siis vasta Otaniemessä. Olisi sieltä varmaan pitänyt päästä lähemmäksi ulos kuin Otaniemeen? Ap
Vierailija kirjoitti:
Onhan siellä opasteita, mutta jos ei tunne paikkojen nimiä Tapiolassa, niin ei välttämättä tajua, mitä opasteissa olevat nimet tarkoittavat.
Näin opasteita, mutta ei ne nimet minulle sanoneet yhtään mitään. Ja kun seurasin niitä opasteita niin tosiaan aina päädyin vain jollekin oudolle takapihalle, jossa ei ollut mitään ja josta ei päässyt minnekään. Olisin sinne Postiin halunnut. Yhdessäkään opasteessa ei lukenut esim. Posti. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ai. Itse paljasjalkaisena stadilaisena kävin siellä tutustumassa ja ihan helposti löysin sisään ja ulos. Helpommin kuin Redissä :o
Parempi sitten, että en koskaan mene Rediin :D . Ap
Vierailija kirjoitti:
Itse paljasjalkaisena stadilaisena eksyin Stockan parkkitiloihin.
Meni mullakin hermot ekalla kerralla, kun yritin löytää bussiterminaaliin. Opasteet voisivat olla parempiakin.
Vierailija kirjoitti:
oletko siis yhä siellä?
Olen Otaniemessä. Pääsin ulos vasta Otaniemiessä! Ap
Minä taas en meinannut löytää metroa siellä käydessäni. Oli nuoli metroon mutta hetken siihen suuntaan käveltyäni huomasin että nuoli osoitti takaisin sinne mistä olin tullut. Liukuportaiden kohdalla ei missään ollut merkkiä että olisi pitänyt mennä alas. Surkeat opasteet! Löysin Redissäkin nopeammin metrolle.
Keneltäkään toiselta asiakkaaltako et hoksannut kysyä? Varmasti olisit saanut apua, jos olisit kysynyt. Tapiolan keskusta on aika sekava tällä hetkellä, mutta apua saa kun avaa suunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin opasteita, mutta ei ne nimet minulle sanoneet yhtään mitään. Ja kun seurasin niitä opasteita niin tosiaan aina päädyin vain jollekin oudolle takapihalle, jossa ei ollut mitään ja josta ei päässyt minnekään. Olisin sinne Postiin halunnut. Yhdessäkään opasteessa ei lukenut esim. Posti. Ap
Tapiolan posti ei oo Ainoassa vaan siinä Heikintorin parkkipaikan laidassa. /9
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapiolan posti ei oo Ainoassa vaan siinä Heikintorin parkkipaikan laidassa. /9
Tiedän, juuri sinne yritin päästä! Sen takia halusin ulos sieltä Ainoasta. Mutta missään opasteessa ei lukenut myöskään Heikintori. Eikä esim. kävelytie länteen tms ymmärrettävää. Ap
Ihan jäätävän sekava paikka, never again
Vierailija kirjoitti:
Keneltäkään toiselta asiakkaaltako et hoksannut kysyä? Varmasti olisit saanut apua, jos olisit kysynyt. Tapiolan keskusta on aika sekava tällä hetkellä, mutta apua saa kun avaa suunsa.
No en kehdannut. Oli aamu ja muut asiakkaat oli kiireisen näköisiä töihin menijöitä. Ja mitä olisin sanonut: "anteeksi, osaisitko auttaa, haluaisin päästä ulos tästä talosta". Ap
Ei siellä ulkona olisi ollut kun räntäsade ja vi tunmoinen rakennustyömaa. Et menettänyt mitään.
Tapiolan keskus on tällä hetkellä aikamoista rajennustyömaata. Saatoit hyvinkin mennä ulos oikeasta ovesta, mutta et vain tajunnut, että siitä pääsee oikeasti eteenpäin, vaikka näyttääkin siltä, että on rakennustyömaan keskellä.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en meinannut löytää metroa siellä käydessäni. Oli nuoli metroon mutta hetken siihen suuntaan käveltyäni huomasin että nuoli osoitti takaisin sinne mistä olin tullut. Liukuportaiden kohdalla ei missään ollut merkkiä että olisi pitänyt mennä alas. Surkeat opasteet! Löysin Redissäkin nopeammin metrolle.
Minä kysyin neuvoa muttei sekään henkilö jolta kysyin tiennyt. Aika vähän oli porukkaa liikkeellä, mitenkähän tuokin kauppakeskus lähtee pyörimään?
Vieläkö oot siellä jumissa? Tarviiko hälyttää apua?