Kävin kauppakeskus Ainoassa enkä löytänyt sieltä ulos
Tulin metrolla ja pääsin kyllä ylös kauppakeskukseen, mutta en löytänyt enää ulos koko kauppakeskuksesta. Menin monesta ulko-oven näköisestä ulos, mutta siellä oli vain ihmeellinen takapiha tai työmaa, eikä päässyt minnekään. Olisin halunnut päästä Postissa käymään, mutta en koskaan löytänyt ulos paikkaan, josta olisin voinut kävellä eteenpäin, esim. kohti Postia. Oli pakko puolen tunnin harhailun jälkeen palata metrolle alas. Ja ei, infossa ei istunut ketään, olisin kyllä sieltä kysynyt neuvoa.
Kommentit (64)
Jep. Mä eksyin sinne kans totaalisesti viime kesänä enkä meinannut löytää ulos Ainoasta. Vaikka kuinka kauan etsin pääsyä ulos ja sitten menin tosiaan Stockan kautta. Välttelen paikkaa.
Haluan mennä metroon kulkematta ostoshelvetin läpi.
Haluan mennä metroon kulkematta ensin hissillä ylös, sitten alas, ja eksymättä. Voi vittu mitä paskaa jälleen kerran.
Olen käynyt metrolla Isossa Omenassa. Sieltä löysin ulos.
Vierailija kirjoitti:
Haluan mennä metroon kulkematta ensin hissillä ylös, sitten alas, ja eksymättä. Voi vittu mitä paskaa jälleen kerran.
Tapiolassa metroon pääsee myös suoraan ulkoa kulkematta ostoskeskuksen tai yhdenkään hissin kautta. Tosin liukuportaita on viisi kappaletta tai vaihtoehtoisesti pitkät tavalliset portaat ulkona.
Voisiko joku selittää, että jos haluan hot. Gardenilta metroon klo 23, niin mistä ovesta minun pitää mennä sinne Ainoaan, jotta pääsen metroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin, et päässyt ulos? Sähän olet jo poistunut sieltä.
Poistunut, kyllä. Pääsin sieltä ulos vasta Otaniemessä. Olisin halunnut käydä Tapiolan Postissa. Ap
90-luvulla Tapiolaan piti mennä bussilla. Tai kävellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan mennä metroon kulkematta ensin hissillä ylös, sitten alas, ja eksymättä. Voi vittu mitä paskaa jälleen kerran.Tapiolassa metroon pääsee myös suoraan ulkoa kulkematta ostoskeskuksen tai yhdenkään hissin kautta. Tosin liukuportaita on viisi kappaletta tai vaihtoehtoisesti pitkät tavalliset portaat ulkona.
Entäs vaunujen kanssa?
t. se, joka tuossa aiemmin kertoi joutuvansa vauvan kanssa usein Ainoaan metron ja terveysaseman takia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poistunut, kyllä. Pääsin sieltä ulos vasta Otaniemessä. Olisin halunnut käydä Tapiolan Postissa. Ap
Mutta silloin kai pääsi Postiin! Kunhan vain nousi ulos bussista ja käveli Postiin. Nyt tulin metrolla Otaniemestä ja Ainoa otti minut panttivangiksi. Pitää varmaan kävellä Otaniemestä Tapiolan Postiin huomenna. Ap
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku selittää, että jos haluan hot. Gardenilta metroon klo 23, niin mistä ovesta minun pitää mennä sinne Ainoaan, jotta pääsen metroon.
Ei silloin kannata mennä ollenkaan Ainoaan vaan suoraan ulkoa metron liukuportaisiin. Sisäänkäynti on (muistaakseni) JYSKin lähellä.
Muistatteko entiset nuoret sen Klaani-sarjan ysäriltä, missä nuoret asuivat ostarilla? Miksihän tämä tuli nyt mieleen...😌
Ja nyt soi Robert Tepperin No Easy Way Out päässä, ei saakeli!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei silloin kannata mennä ollenkaan Ainoaan vaan suoraan ulkoa metron liukuportaisiin. Sisäänkäynti on (muistaakseni) JYSKin lähellä.
Onko hissiä?
t. vaunukansa
Jos näette huomenna jonkun sinitakkisen harhailevan kiukkuisen näköisenä Tapiolassa - kainalossaan ison postipaketin kokoinen tila odottamassa siihen pakettia Postista noudettavaksi, niin se olen minä! Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hissiä?
t. vaunukansa
On hissi, mutta muistaakseni yhdellä hissillä ei pääse metrolaiturille asti, vaan joutuu välissä vaihtamaan. En ole ihan varma, kun nämä järjestelyt ovat muuttuneet rakennustöiden edetessä. Ja Tapiolan JYSK onkin ilmeisesti lopettanut, mutta siinä sisäänkäynnin lähellä on liiketakennus, jossa on ainakin Etola.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta silloin kai pääsi Postiin! Kunhan vain nousi ulos bussista ja käveli Postiin. Nyt tulin metrolla Otaniemestä ja Ainoa otti minut panttivangiksi. Pitää varmaan kävellä Otaniemestä Tapiolan Postiin huomenna. Ap
90-luvulla oli posti myös Otaniemessä.
Vierailija kirjoitti:
Pääovi vasemmalta, kävele 100m. Valitse vasen hissi, ota kerrokseksi yksi alaspäin, eli -1. Kävele ovesta oikealle kohti liukuportaita, käänny 270 astetta ja tässä pitäisi olla hissi jolla pääset ylöspäin tasolle B. Hallin ja liukuportaiden jälkeen avautuu designer-suunniteltu aula C jolla pääset alaspäinvievään hissiin. Muista painaa nappia jossa lukee metro. Kun hissin ovi avautuu, päästäksesi metrolle kävele 200-300 metriä vasempaan ja ota hissi ja paina nappia josta pääsee ylös kauppakeskukseen.
Vierailija kirjoitti:
Jos näette huomenna jonkun sinitakkisen harhailevan kiukkuisen näköisenä Tapiolassa - kainalossaan ison postipaketin kokoinen tila odottamassa siihen pakettia Postista noudettavaksi, niin se olen minä! Ap
Älä sitten lähde seikkailemaan Ainoaan, vaan mene metron toisesta uloskäynnistä, niin olet ulos päästessäsi jo melkein postin takapihalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääovi vasemmalta, kävele 100m. Valitse vasen hissi, ota kerrokseksi yksi alaspäin, eli -1. Kävele ovesta oikealle kohti liukuportaita, käänny 270 astetta ja tässä pitäisi olla hissi jolla pääset ylöspäin tasolle B. Hallin ja liukuportaiden jälkeen avautuu designer-suunniteltu aula C jolla pääset alaspäinvievään hissiin. Muista painaa nappia jossa lukee metro. Kun hissin ovi avautuu, päästäksesi metrolle kävele 200-300 metriä vasempaan ja ota hissi ja paina nappia josta pääsee ylös kauppakeskukseen.
Tai sitten helpommin: kävele ulkona suoraan metron toiselle sisäänkäynnille ja mene liukuportaita (5 kpl) pitkin alas metrolaiturille kulkematta minkään toisen rakennuksen kautta. Miksi kiertää ostoskeskuksen kautta, jos on menossa metroon?
Noniin, paketti haettu, polkupyöräillen menin Otaniemestä. Sen verran pisti vihaksi se eilinen, että en jaksanut yrittää uudelleen metrolla. Ap
Vierailija kirjoitti:
Noniin, paketti haettu, polkupyöräillen menin Otaniemestä. Sen verran pisti vihaksi se eilinen, että en jaksanut yrittää uudelleen metrolla. Ap
Eikö Otaniemessä tosiaankaan ole postia enää?
Metrosta on uloskäynti joka tuo suoraan postitalon taakse