Kävin kauppakeskus Ainoassa enkä löytänyt sieltä ulos
Tulin metrolla ja pääsin kyllä ylös kauppakeskukseen, mutta en löytänyt enää ulos koko kauppakeskuksesta. Menin monesta ulko-oven näköisestä ulos, mutta siellä oli vain ihmeellinen takapiha tai työmaa, eikä päässyt minnekään. Olisin halunnut päästä Postissa käymään, mutta en koskaan löytänyt ulos paikkaan, josta olisin voinut kävellä eteenpäin, esim. kohti Postia. Oli pakko puolen tunnin harhailun jälkeen palata metrolle alas. Ja ei, infossa ei istunut ketään, olisin kyllä sieltä kysynyt neuvoa.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en meinannut löytää metroa siellä käydessäni. Oli nuoli metroon mutta hetken siihen suuntaan käveltyäni huomasin että nuoli osoitti takaisin sinne mistä olin tullut.
Saman tapaista on tapahtunut itselle monessa muussakin paikassa. Olen miettinyt että testaavatkohan ne nuolien laittajat koskaan itse mihin nuolet käytännössä vievät. Varsinkin WC nuolet tuppaavat kierrättämään ihmisiä milloin minnekin. Liekö siinä ihan tahallisesti haluttu nostaa vaikeusastetta ettei vessoja tarvitsisi niin paljon siivota?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oletko siis yhä siellä?
Olen Otaniemessä. Pääsin ulos vasta Otaniemiessä! Ap
Oletko koskaan kokeillut kysyä neuvoa?
Kauppakeskuksissa on yleensä työntekijöitä ja asiakkaita.
Vaikuttaa kuitenkin siltä, että osaat suomea sujuvasti.
Ainoa on sekasotku, se on totta.
Ei. Ei kai koko Suomessa ole enää kuin pari Postia. Tapiola taitaa olla Espoon ainoa posti, sitten on Helsingin pääposti ja olisiko Jyväskylässä yksi ja Rovaniemellä sitten se joulupukin paikan Posti. Siinä se.