Perussuomalaisten kansanedustajat Mika Niikko ja Ville Vähämäki salasivat osakkuutensa Kiinan valtioon kytkeytyvässä teknologiayhtiössä
Kommentit (117)
Missä persu siellä vilppi.
Missä persu siellä (maan)petos.
Aika kyseenalaista, että tuossa asemassa on päässyt hääräilemään. Vaihtoon ja äkkiä.
Eikös ne Niikon ruoka-apuvedätykset enää riittäneet?
Rikosrekisteri on ainoa tapa päästä persuihin. Toki parempi olla kiinalaisten rikollinen kuin persu.
Sellaista hyväntekoa.
https://www.vantaansanomat.fi/artikkeli/445089-kohu-ruoka-avusta-paisuu…
Vierailija kirjoitti:
Missä persu siellä vilppi.
Missä persu siellä (maan)petos.
Taloussanomat raivostuivat unkarin perhepoliitiikasta
Yksi ruoka-apurahaa saaneista yhdistyksistä on Helsingin Sanomien mukaan juuri Niikon itsensä perustama Takaisin Elämää -yhdistys, jolle myönnettiin 52 000 euroa." 😁
Omaan taskuunsa pisti persuloinen suomalaisten rahat.
Kiina tarvitsee uskollisia palvelijoita Suomen poliittisessa eliitissä. Persut ovat epäisänmaallisina helppoja värvättäviä.
Kumma juttu että kaikki uskovaiset tai uskossa olevat Persut on vähän kriminaaleja
Miksi persut yrittivät salata hämärät kytköksensä Kiinan kommunisteihin? Kaikki tietävät, että persut maanpettureita.
Niikko vähän muistaa varmaan väärin työnjakoa..Eikö Helluntaiseurakunta hanki ruuat suurimalta osin..
Persut eivät sopeudu suomalaiseen yhteiskuntaan.
Ihan tyypillistä persutoimintaa. Kun jäädään kiinni, hyssytellään, vähätellään ja lopuksi syytetään muita.
Itse PS kannattajana voi mun puolesta poistaa, mutta ainoastaan ja samalla, jos se Haavistokin painuu jo vittuu.n.
Miten nää tyypit on niin naiiveja ettei tajua että kiinalaiset (tai venäläiset sen puolin) vedättää niitä 100-0?
Vai eivätkö ahneuksissaan vain välitä kun itse voi hyötyä vähän rahaa?
Kiina ei anna yhtään mitään. Lopulta ne vaan ottaa. Korkojen kera.
Tämä on selvitettävä nyt juuriaan myöten.
Ja selvittäjän on oltava puolueeton taho, johon ei voi poliittisesti vaikuttaa.
Ensin ovat hallituksessa lisäämässä köyhyyttä. Sen jälkeen Niikon johdolla esittävät "laupiastasamarialaista" olemalla olevinaan ainoita hyväntekijöitä jakamalla avustusrahat lähimmille tutuille järjestöille.
Niikko on sitten aloittanut presidentinvaalikampanjansa. :D