Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa enää olla sinkku

Vierailija
16.01.2020 |

Jotenkin masentaa... vertaistukea?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet?

Vierailija
2/49 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota viski ja ihastu minuun!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajattelit tehdä asialle?

Vierailija
4/49 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet?

24, joo joo tiedän etten ole ”vanha” mutta minulla ei ole koskaan ollut kunnon suhdetta ja olen haaveillut sellaisesta ja näen joka puolella pareja niin masentaa.

Vierailija
5/49 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, tällä hetkellä tekisi mieli vaan itkeä jos totta puhutaan...

Vierailija
6/49 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oo sit vaikka kinkku

Vierailija
7/49 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet?

24, joo joo tiedän etten ole ”vanha” mutta minulla ei ole koskaan ollut kunnon suhdetta ja olen haaveillut sellaisesta ja näen joka puolella pareja niin masentaa.

Mistä päin olet? :)

Vierailija
8/49 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä sulle Ap. Täytän itse tänä vuonna 26, enkä ole tähän päivään mennessä ollut juurikaan pitkissä suhteissa. Jonkinlaista säätöä ollut suuntaan tai toiseen, äskettäin jäin sinkuksi omasta päätöksestäni (epäluotettava mies, joka petti ja valehteli).

Monet samanikäiset ystävät suhteissa, osalla pidempikin parisuhde takana. He ostavat omistusasuntoja, matkustelevat ja/tai suunnittelevat perheenlisäystä. Itse olen jäänyt tämän kaiken ulkopuolelle ja tosiaan olen myös peloissani, että tulenko tapaamaan ketään kenen kanssa unelmoida ja tehdä samoja asioita yhdessä. Onnellisten parien näkeminen ahdistaa jokseenkin myös minua, myönnän sen. Ehkä siihen vaikuttaa tällä hetkellä tämä juuri päättynyt suhteeni, ja koen jonkinlaista katkeruutta.

Toki tällä hetkellä en elämääni kaipaisi edes omistusasuntoa ja siihen liittyvää rahanmenoa. Tervetullut olisi kuitenkin joku kiva tyyppi kenen kanssa matkustelisi ja nauttisi elämästä.

Vierailija
9/49 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käviskö sulle yli 40 vuotias viriili poikamies? Vois olla vientiä.

Vierailija
10/49 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, tällä hetkellä tekisi mieli vaan itkeä jos totta puhutaan...

Itku sikseen ja baariin, Tinderiin tai vaikka puistoon tekemään aloitteita miehille.

Vierailija
11/49 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi jossain vaiheessa perustaa vaihtopysäkki sinkuille. Täältä lähtisi heti yksi kaulassaan kyltti: perhekeskeinen ja kiva. Mulle ei sovi tällaiset miehet. Selittävät alkuun etteivät halua muuta kuin vaan sitä yhtä vaikka totuus on aivan toinen.

Vierailija
12/49 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi seurustella kun yksin on paljon parempi olla?

Vierailija
13/49 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi jossain vaiheessa perustaa vaihtopysäkki sinkuille. Täältä lähtisi heti yksi kaulassaan kyltti: perhekeskeinen ja kiva. Mulle ei sovi tällaiset miehet. Selittävät alkuun etteivät halua muuta kuin vaan sitä yhtä vaikka totuus on aivan toinen.

Täh?

Vierailija
14/49 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli enemmän intoa seurusteluun nuorempana...ehkä se johtui siitä kun ei tuntenut itseään ja oli niin kokematon. Vientiä mulla ei ollut yhtään ja nykyään on hieman mutta tuntuu että motivaatio on aika huono..niin paljon pareja kuitenkin eroaa ja yksinkin voi elää ihan hyvää elämää. Usein kaipaa juuri sitä mitä ei ole itsellään.. Noi suhteetkin tuppaa tulemaan kun tulee eikä niitä voi pakottamalla muodostaa...oot kyllä vaikeassa iässä kun moni tuonikäisenä seurustelee ja toki itsensä tuntee ulkopuoliseksi..

Vierailija
15/49 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelisin että olisi parempi olla jos olisi hyvä mies rinnalla.

Vierailija
16/49 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käviskö sulle yli 40 vuotias viriili poikamies? Vois olla vientiä.

Ja sinä haluat vakavaa parisuhdetta?

Vierailija
17/49 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä pitäisikö minun olla huolissani, kun en ole eläessäni ollu parisuhteessa, vaikka ikää minulla on jo 30 + vuotta. - Vai onko minulta hävinnyt, jos koskaan on ollutkaan kokonaan, jotain hyvin inhimillistä, kuten kyky rakastua ja mahd. myös rakastaa,.  Aseksuaali en koe olevani. En myöskään koe, että elämäni olisi tai olisi ollut jotenkin arvotonta.  

Vierailija
18/49 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli enemmän intoa seurusteluun nuorempana...ehkä se johtui siitä kun ei tuntenut itseään ja oli niin kokematon. Vientiä mulla ei ollut yhtään ja nykyään on hieman mutta tuntuu että motivaatio on aika huono..niin paljon pareja kuitenkin eroaa ja yksinkin voi elää ihan hyvää elämää. Usein kaipaa juuri sitä mitä ei ole itsellään.. Noi suhteetkin tuppaa tulemaan kun tulee eikä niitä voi pakottamalla muodostaa...oot kyllä vaikeassa iässä kun moni tuonikäisenä seurustelee ja toki itsensä tuntee ulkopuoliseksi..

Minä taas juuri en nuorempana kaivannut suhdetta. Nyt alkaa tuntumaan että mikä on vikana kun monella muulla näyttää olevan ja itsellä ei meinaa onnistua...

Vierailija
19/49 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet?

Mistä päin olet? :)

Pääkaupunkiseudulta, entä itse?

Vierailija
20/49 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelisin että olisi parempi olla jos olisi hyvä mies rinnalla.

Mitä minä miehellä teen jos en ole homo?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi