En jaksa enää olla sinkku
Kommentit (49)
Hei mistä päin olette? Samojen asioiden parissa itsekin... Olisi kiva tutustua kohtalotovereihin :)
Mistä lähtien sinkkuus tai seksittömyys on naisille joku ongelma ollut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi jossain vaiheessa perustaa vaihtopysäkki sinkuille. Täältä lähtisi heti yksi kaulassaan kyltti: perhekeskeinen ja kiva. Mulle ei sovi tällaiset miehet. Selittävät alkuun etteivät halua muuta kuin vaan sitä yhtä vaikka totuus on aivan toinen.
Täh?
Sanoin tuossa jo syyn. En etsi mitään vakavaa ja tämä toinen aluksi selittää etsivänsä jotain kevyt suhdetta vaikka lopulta myöntää haluavansa jotain vakavampaa. Ymmärtääkseni osalla on ollut ongelmia löytää tällaisia sitoumishaluisia miehiä. Mä just haluaisin löytää puhtaasti sitoutumiskammoisen.
Ihme ja kumma kirjoitti:
Pidempään kuin sinulla on elinvuosia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet?
24, joo joo tiedän etten ole ”vanha” mutta minulla ei ole koskaan ollut kunnon suhdetta ja olen haaveillut sellaisesta ja näen joka puolella pareja niin masentaa.
Mistä päin olet? :)
Pääkaupunkiseudulta, entä itse?
Pirkanmaalta. Täällä tuntuu muuten olevan paljon sinkkunaisia pääkaupunkiseudulta. 🤔
Olihan jonkun av:laisen kaveri mätsännyt hesalaisena pirkanmaalaisen miehen kaa 🤗
Ihme ja kumma kirjoitti:
Molemmat ovat ongelma.
Älä nyt ainakaan muhi minkään nuljun kanssa vain siksi, että sinkkuus tympii. Tai lyöttäydy yhteen jonkun persoonallisuushäiriöisen kanssa. Keskity tulevaisuutesi rakentamiseen, niin muu tulee ohessa jos on tullakseen! (vai pakenetko sitä rakentamista suhdehaaveisiin?) Pian on jo kevät ja silleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet?
24, joo joo tiedän etten ole ”vanha” mutta minulla ei ole koskaan ollut kunnon suhdetta ja olen haaveillut sellaisesta ja näen joka puolella pareja niin masentaa.
Mistä päin olet? :)
Pääkaupunkiseudulta, entä itse?
Pirkanmaalta. Täällä tuntuu muuten olevan paljon sinkkunaisia pääkaupunkiseudulta. 🤔
Olihan jonkun av:laisen kaveri mätsännyt hesalaisena pirkanmaalaisen miehen kaa 🤗
Voi olla, mutta se mies en ollut ainakaan minä. 🤷♂️
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt ainakaan muhi minkään nuljun kanssa vain siksi, että sinkkuus tympii. Tai lyöttäydy yhteen jonkun persoonallisuushäiriöisen kanssa. Keskity tulevaisuutesi rakentamiseen, niin muu tulee ohessa jos on tullakseen! (vai pakenetko sitä rakentamista suhdehaaveisiin?) Pian on jo kevät ja silleen.
En tietenkään.
Tulevaisuutta olenkin tässä yrittänyt rakentaa koko ajan.
Masentaa vaan että ei ole löytynyt sopivaa miestä ja sitten kun näkee muita, etenkin tuttuja parisuhteessa niin alkaa tuntua että itsessä on joku vika ja että olen jotenkin jäänyt jälkeen tms.
Kukapa ei haluaisi parisuhdetta. Olen ollut niin kauan yksin, että en osaa tutustua kehenkään. Toisaalta kukaan potentiaalinen ei taida olla minusta kiinnostunut. En halua olla mikään patja, sen verran minulla on itsekunnioitusta, että kelpaan muuhunkin.
Mistähän löytyisi sellainen mies, joka osaa arvostaa ja kunnioittaa? Jonka kanssa voisin olla täysin oma itseni.
Täällä olisi pk-seudulta urheilullinen m33 joka myös harmittelee sinkkuuttaan.
Täältäkin löytyy yksi kohtalotoveri. Juuri päättynyt tapailu on laukaissut minussa pienen kriisin. Näen ympärilläni paljon pareja ja perheitä sekä töissä kuuntelen mielenkiinnolla sekä vähän haikealla mielellä työkavereiden kertomuksia heidän perheidensä tekemisistä.
Tämän päättyneen tapailun ansiosta ymmärsin viimein sen mitä oikeasti haluan: ihan tavallisen elämän johon kuuluu parisuhde, kumppani, perhe, koti..
N28, Helsinki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään.
Tulevaisuutta olenkin tässä yrittänyt rakentaa koko ajan.
Masentaa vaan että ei ole löytynyt sopivaa miestä ja sitten kun näkee muita, etenkin tuttuja parisuhteessa niin alkaa tuntua että itsessä on joku vika ja että olen jotenkin jäänyt jälkeen tms.
Tuttu tunne.... Tiedä sitten kuka on jäänyt jälkeen ja kenestä. Kun elää yksin niin paljon joutuu tekemään yksin ja isenäisesti sellaisia asioita, joita jotkut voivat tehdä yhdessä kumppaninsa kanssa. Toisilla taas tilanne saattaa mennä niin, että toinen ei edes huomaa, että toinen tekee, niin paljon kuin ttekee ja huomaa tämän vasta sitten kun toinen ei ole (enää) tekemässä. Kenties monen arkiaskareita vauhdittaa kumppanin nalkutus.
T. Se ei ikinä parisuhteessa ollut, yli 30 vuotias sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet?
Voi rakas lapsi, olen sinua 20v vanhempi, enkä minäkään ole koskaan ollut parisuhteessa / seurustellut.
Sama. Tsemppiä ap!!! Kyllä me vielä noustaan <3
Anteeksi nyt vain, mutta säälin miestä jo valmiiksi. Tuo asenne ei tervettä parisuhdetta sinulle tuo.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi nyt vain, mutta säälin miestä jo valmiiksi. Tuo asenne ei tervettä parisuhdetta sinulle tuo.
Niin mikä asenne? Että haluaisi parisuhteen? Wtf
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi seurustella kun yksin on paljon parempi olla?
Kuvittelisin että olisi parempi olla jos olisi hyvä mies rinnalla.
Mitä minä miehellä teen jos en ole homo?
Etkö ole varma?
Mulla sama paitsi etten jaksa olla enää köyhä. Tarvitsen elättäjän.