En jaksa enää olla sinkku
Kommentit (49)
jeesusonherra kirjoitti:
Älä vain vaivu epätoivoon. Se jos mikä on luotaantyötävää ja epäseksikästä.
Se että näet pariskuntia joka puolella ei tarkoita mitään. Näin aivot toimii, näkee asioita mikä on mielessä. Pariskunnista kannattaa myös muistaa se että vaikka päällepäin ihmiset saattavat näyttää onnellisinta, moni on jumissa suhteessaan eikä ole onnellinen. Parisuhde ei ole automaattisesti = onnellisuus. Itseasiassa se vaatii paljon panostusta ja siihen liittyy myös aika vahvoja riskejä.
Tiedän, mutta välillä vain alkaa masentaa ja tuntua riittämättömältä.
Vierailija kirjoitti:
Täältäkin löytyy yksi kohtalotoveri. Juuri päättynyt tapailu on laukaissut minussa pienen kriisin. Näen ympärilläni paljon pareja ja perheitä sekä töissä kuuntelen mielenkiinnolla sekä vähän haikealla mielellä työkavereiden kertomuksia heidän perheidensä tekemisistä.
Tämän päättyneen tapailun ansiosta ymmärsin viimein sen mitä oikeasti haluan: ihan tavallisen elämän johon kuuluu parisuhde, kumppani, perhe, koti..
N28, Helsinki
Tervetuloa tapailemaan norjalaisia miehiä! Yllätyin täällä ollessa siitä miten suoraan kysyvät perheen perustamisesta sekä avioliitosta vaikkakin heidänkin maassaan on alhainen syntyvyys. Naiset eivät niinkään tunnu tekevän tätä :D
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama paitsi etten jaksa olla enää köyhä. Tarvitsen elättäjän.
Senkus kirjaudut jollekin millionarematch tmv. sivustolle. Löytyyhän noita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt ainakaan muhi minkään nuljun kanssa vain siksi, että sinkkuus tympii. Tai lyöttäydy yhteen jonkun persoonallisuushäiriöisen kanssa. Keskity tulevaisuutesi rakentamiseen, niin muu tulee ohessa jos on tullakseen! (vai pakenetko sitä rakentamista suhdehaaveisiin?) Pian on jo kevät ja silleen.
En tietenkään.
Tulevaisuutta olenkin tässä yrittänyt rakentaa koko ajan.
Masentaa vaan että ei ole löytynyt sopivaa miestä ja sitten kun näkee muita, etenkin tuttuja parisuhteessa niin alkaa tuntua että itsessä on joku vika ja että olen jotenkin jäänyt jälkeen tms.Tuttu tunne.... Tiedä sitten kuka on jäänyt jälkeen ja kenestä. Kun elää yksin niin paljon joutuu tekemään yksin ja isenäisesti sellaisia asioita, joita jotkut voivat tehdä yhdessä kumppaninsa kanssa. Toisilla taas tilanne saattaa mennä niin, että toinen ei edes huomaa, että toinen tekee, niin paljon kuin ttekee ja huomaa tämän vasta sitten kun toinen ei ole (enää) tekemässä. Kenties monen arkiaskareita vauhdittaa kumppanin nalkutus.
T. Se ei ikinä parisuhteessa ollut, yli 30 vuotias sinkku.
Mikä on ollut esteenä parisuhteeseen pääsemiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet?
24, joo joo tiedän etten ole ”vanha” mutta minulla ei ole koskaan ollut kunnon suhdetta ja olen haaveillut sellaisesta ja näen joka puolella pareja niin masentaa.
Odota pari, kolme vuotta ja et enää edes välitä sinkkuudesta.
Nauti siitä sinkkuudesta vielä kun voit. Kohta joku hurmuri tulee ja vie jalat alta, ja sitten teillä on pari mukulaa ja kaipaat taas sinkkuutta.
Täälläpä oiski vapaa 37v mies pohjois-savosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet?
24, joo joo tiedän etten ole ”vanha” mutta minulla ei ole koskaan ollut kunnon suhdetta ja olen haaveillut sellaisesta ja näen joka puolella pareja niin masentaa.
Odota pari, kolme vuotta ja et enää edes välitä sinkkuudesta.
Ihana kun lapset tukee toisiaan. Tervetuloa käymään viittäkymppiä niin arvostatte sinkkuutta enemmän kuin mitään muta ettekä edes sylje parisuhdetta kohti enää.
Älä vain vaivu epätoivoon. Se jos mikä on luotaantyötävää ja epäseksikästä.
Se että näet pariskuntia joka puolella ei tarkoita mitään. Näin aivot toimii, näkee asioita mikä on mielessä. Pariskunnista kannattaa myös muistaa se että vaikka päällepäin ihmiset saattavat näyttää onnellisinta, moni on jumissa suhteessaan eikä ole onnellinen. Parisuhde ei ole automaattisesti = onnellisuus. Itseasiassa se vaatii paljon panostusta ja siihen liittyy myös aika vahvoja riskejä.