Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut jäävät kaupadda pakkaamaan tavroita siihen kulkuaukkoon

Vierailija
16.01.2020 |

Kun järkevintä olisi pakata kassan päädyssä? Siitä ei sitten nimittäin mahdu seuraava asiakas menemään ohi kärrynsä kanssa.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupadda piti olla kaupassa, sormi osui viereen.

Vierailija
2/59 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoat kerrat kun olen siihen jäänyt pakkaamaan on, kun kassan päädyssä on jo kaksi muuta pakkaajaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupadda piti olla kaupassa, sormi osui viereen.

Arvaapa, mihin minun sormeni osui.

Vierailija
4/59 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain Lidlissä tulee jäätyä, kun siellä on jo pakkaajia päädyssä. Niiden kassat on yhä vaan hankalat ja ahtaat.

Vierailija
5/59 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä mahtuu ohi, kun siinä ei ole hälyportteja.

Vierailija
6/59 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ylety sieltä päädystä.

Vierailija
7/59 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sieltä on ihan yhtä pitkä/lyhyt matka.

Vierailija
8/59 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu siin päädyssä on ne telineet, että joutuu kurkottelemaan kassaneidin kauemmas jättämiä tavaroita.

Vierailija
9/59 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkaan, kun kassa antaa kapineet. Ne ovat kassissa jo ennen maksua. Lähden kotiin, kun seuraava vielä nostelee kamoja hihnalle,

Vierailija
10/59 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä ole. Päädyssä on se laskutaso välissä, sivussa ei mitään.

Itsekin joudun menemään takaisin käytävän puolelle poimimaan tavaroita, jotka on jääneet sinne kauas, kun ostoksia on paljon. En vaan lety niihin päädystä.

Mutta tarkoituksella en siihen käytävälle jää pakkaamaan, ainoastaan silloin, jos päädyssä on jo kaksi muuta pakkaamassa ja omat kamani ovat siinä sivummaisessa kaukalossa (meidän S-Marketissa on kaksi sellaista erottelijaa, eli päätyyn syntyy tilaa kolmille eri ostoksille, mutta pakkaamaan ei mahdu kuin kaksi.

Vierailija
11/59 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt ihan samaa. Toinen ihmettelyn aiheeni on, miksi joillakin niiden ostosten pakaaminen kasseihin kestää niin kauan, että kassalle muodostuu ruuhkaa. Samoin ihmetyttää asiakkat, jotka eivät laita ostoksiaan hinalle, vaan pitävät niitä kädessään, jonka seurauksena on kaaos, kun laitat omat ostoksesi hihnalle. Pitäisikö jonkun kansalaistahon alkaa opettaa kaupassa käyntiä uusavuttomille.

Vierailija
12/59 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä on tosi leveä lauta välissä. Joka kaiken lisäksi on aina yleensä älyttömän likainen ja sotkuinen.

Vierailija
13/59 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vittu siin päädyssä on ne telineet, että joutuu kurkottelemaan kassaneidin kauemmas jättämiä tavaroita.

Siirrä ne päätyyn samalla kun maksat. Tosin, kyllä joskus joutuu kiertää kassan viereen, kun jää jotain kauas. Mutta kassakin saisi oppia laittamaan edessä pyllistelijöiden tavarat takimmaiseen loossiin.

Vierailija
14/59 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä on tosi leveä lauta välissä. Joka kaiken lisäksi on aina yleensä älyttömän likainen ja sotkuinen.

Joo, siinä pidetään kauppakassia, kun pakataan. Kuinka pieni olet, kun itse 160 cm ja yletyn kyllä.

Vierailija
15/59 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihmetellyt ihan samaa. Toinen ihmettelyn aiheeni on, miksi joillakin niiden ostosten pakaaminen kasseihin kestää niin kauan, että kassalle muodostuu ruuhkaa. Samoin ihmetyttää asiakkat, jotka eivät laita ostoksiaan hinalle, vaan pitävät niitä kädessään, jonka seurauksena on kaaos, kun laitat omat ostoksesi hihnalle. Pitäisikö jonkun kansalaistahon alkaa opettaa kaupassa käyntiä uusavuttomille.

Ilmeisesti kurssi olisi paikallaan.

Vierailija
16/59 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos osa ostoksista ei ole hihnalla niin että liikkuisivat, ne voi käydä pikaisesti siirtämässä siihen hihnalle tai käydä ihan kädellä työntämässä sinne päähän, ei niitä tarvi pussiin asti siinä kulkuväylällä pakata.

Vierailija
17/59 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hitaat ei heitä takaisin kärryyn niitä tavaroita ja mene sinne syrjään pakkaamaan.

Vierailija
18/59 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pakkauspäähän ei mahdu muiden asiakkaiden takia.

Vierailija
19/59 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakkaan, kun kassa antaa kapineet. Ne ovat kassissa jo ennen maksua. Lähden kotiin, kun seuraava vielä nostelee kamoja hihnalle,

Höpö höpö. Kaivelet rahojasi siinä vaiheessa kun normaalisti olisi jo seuraavan vuoro.

Vierailija
20/59 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressi vaikuttaa tuon, että ärsyttää.