Miksi jotkut jäävät kaupadda pakkaamaan tavroita siihen kulkuaukkoon
Kun järkevintä olisi pakata kassan päädyssä? Siitä ei sitten nimittäin mahdu seuraava asiakas menemään ohi kärrynsä kanssa.
Kommentit (59)
Ainoat kerrat kun olen siihen jäänyt pakkaamaan on, kun kassan päädyssä on jo kaksi muuta pakkaajaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaupadda piti olla kaupassa, sormi osui viereen.
Arvaapa, mihin minun sormeni osui.
Vain Lidlissä tulee jäätyä, kun siellä on jo pakkaajia päädyssä. Niiden kassat on yhä vaan hankalat ja ahtaat.
Lidlissä mahtuu ohi, kun siinä ei ole hälyportteja.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ylety sieltä päädystä.
Sieltä on ihan yhtä pitkä/lyhyt matka.
Vittu siin päädyssä on ne telineet, että joutuu kurkottelemaan kassaneidin kauemmas jättämiä tavaroita.
Pakkaan, kun kassa antaa kapineet. Ne ovat kassissa jo ennen maksua. Lähden kotiin, kun seuraava vielä nostelee kamoja hihnalle,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä ole. Päädyssä on se laskutaso välissä, sivussa ei mitään.
Itsekin joudun menemään takaisin käytävän puolelle poimimaan tavaroita, jotka on jääneet sinne kauas, kun ostoksia on paljon. En vaan lety niihin päädystä.
Mutta tarkoituksella en siihen käytävälle jää pakkaamaan, ainoastaan silloin, jos päädyssä on jo kaksi muuta pakkaamassa ja omat kamani ovat siinä sivummaisessa kaukalossa (meidän S-Marketissa on kaksi sellaista erottelijaa, eli päätyyn syntyy tilaa kolmille eri ostoksille, mutta pakkaamaan ei mahdu kuin kaksi.
Olen ihmetellyt ihan samaa. Toinen ihmettelyn aiheeni on, miksi joillakin niiden ostosten pakaaminen kasseihin kestää niin kauan, että kassalle muodostuu ruuhkaa. Samoin ihmetyttää asiakkat, jotka eivät laita ostoksiaan hinalle, vaan pitävät niitä kädessään, jonka seurauksena on kaaos, kun laitat omat ostoksesi hihnalle. Pitäisikö jonkun kansalaistahon alkaa opettaa kaupassa käyntiä uusavuttomille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä on tosi leveä lauta välissä. Joka kaiken lisäksi on aina yleensä älyttömän likainen ja sotkuinen.
Vierailija kirjoitti:
Vittu siin päädyssä on ne telineet, että joutuu kurkottelemaan kassaneidin kauemmas jättämiä tavaroita.
Siirrä ne päätyyn samalla kun maksat. Tosin, kyllä joskus joutuu kiertää kassan viereen, kun jää jotain kauas. Mutta kassakin saisi oppia laittamaan edessä pyllistelijöiden tavarat takimmaiseen loossiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä on tosi leveä lauta välissä. Joka kaiken lisäksi on aina yleensä älyttömän likainen ja sotkuinen.
Joo, siinä pidetään kauppakassia, kun pakataan. Kuinka pieni olet, kun itse 160 cm ja yletyn kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmetellyt ihan samaa. Toinen ihmettelyn aiheeni on, miksi joillakin niiden ostosten pakaaminen kasseihin kestää niin kauan, että kassalle muodostuu ruuhkaa. Samoin ihmetyttää asiakkat, jotka eivät laita ostoksiaan hinalle, vaan pitävät niitä kädessään, jonka seurauksena on kaaos, kun laitat omat ostoksesi hihnalle. Pitäisikö jonkun kansalaistahon alkaa opettaa kaupassa käyntiä uusavuttomille.
Ilmeisesti kurssi olisi paikallaan.
Jos osa ostoksista ei ole hihnalla niin että liikkuisivat, ne voi käydä pikaisesti siirtämässä siihen hihnalle tai käydä ihan kädellä työntämässä sinne päähän, ei niitä tarvi pussiin asti siinä kulkuväylällä pakata.
Miksi hitaat ei heitä takaisin kärryyn niitä tavaroita ja mene sinne syrjään pakkaamaan.
Jos pakkauspäähän ei mahdu muiden asiakkaiden takia.
Vierailija kirjoitti:
Pakkaan, kun kassa antaa kapineet. Ne ovat kassissa jo ennen maksua. Lähden kotiin, kun seuraava vielä nostelee kamoja hihnalle,
Höpö höpö. Kaivelet rahojasi siinä vaiheessa kun normaalisti olisi jo seuraavan vuoro.
Stressi vaikuttaa tuon, että ärsyttää.
Kaupadda piti olla kaupassa, sormi osui viereen.