Älkää _Jumalaa_ siitä h-vetistä syyttäkö!
Uskomattomat aina syyttää, että Jumala on "kiduttaja ja julma" kerta lähettää ihmisen sinne, kuka ei ottanut pelastusta vastaan.
Mutta jokainen ihan omalla valinnallaan ITSE ITSENSÄ sinne lähettää, koska Jumala antoi meille vapaan tahdon. Ei hän ketään luoksensa pakota.
H-vetti on pahalle saatanalle ja hänen enkeleilleen, nimittäin Jumala on ylikaiken hyvä ja oikeudenmukainen ja rakasti maailmaa niin paljon, että uhrasi oman ainoan poikansa!
Kommentit (113)
Minun 16,5 vuotia kissani kuoltuaan ja hautauksen jälkeen seuraavana päivänä kävi heittämässä hyvästit minulle ja miehelleni. Hän tuli minun viereeni ja kehruurauhaset kehräsi sekä ruokakupilla kävi pupelsi raksuja vaikka kaikki hänen ruokakuppinsa oli hävitetty. Mieheni teki myös huomion samaisena aamulla klo 5.00 jolloin Molli-kissamme kävi meidät hyvästelemässä. Hänet haudattiin Parikalle siunattuun maahan salaa. Siellä on perhe ja sukuhautamme. Lapseni on siellä minua odottamassa.
Vierailija kirjoitti:
KANANEN-16kg kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumala kykenisi estämään jokaisen murhan ja raiskauksen. Näin Jumala ei kuitenkaan toimi. Jos ihminen kykenisi estämään tällaisia pahuuksia tapahtumasta häntä pidettäisiin hirviönä mikäli ei niitä estäisi tapahtumasta.
Miksi kukaan haluaisi palvoa tällaista jumalaa? Hirviötä.
Se on se vapaa tahto..ei ihmisen ole pakko rais.kata.
Ystäväni hyvä budhalainen voisi sarja.r.aiskata, koska joutuu joka tapauksessa h..elvettiin.
Hän kuitenkin auttaa orpja ja tekee hyvää.
Tämä ei valitettavasti taivaspaikkaan riitä:(
Onko se vapaan tahdon vastaista jos näen tuolla kaupungilla jonkun raiskaavan enkä jää auttamaan uhria vaikka siihen helposti kykenisin?
Olisiko mielestäsi ihan ok jos jatkaisin kävellen matkaani puuttumatta tilanteeseen mitenkään? Vaikka tietäisin uhrin päätyvät kuolleena katuojaan hetken kuluttua.
JOS UHRIT OVAT KRISTITTYJÄ NE MENEVÄT TAIVAAN ILOON...eli ei hätää..voit jatkaa matkaasi
Jos r.aiskari on PAKANA...hän voi kääntyä myöhemmin ja SAA RAIS.KAUKSEN ANTEEKSI..koska jeesus ristiinnaulittiin, jotta mur.haajarai.skaajatkin pääsee uhrien kanssa taivaaseen
Uskova r.aiskari saa anteeksi ja menee taivaan iloon ja jos uhri ei ole kristitty uskovainen, hän taas menee helvettiin. Yksinkertaista ja melko reilua?
Taivaassa ei harrasteta seksiä. R.aiskari yllättyy
Vierailija kirjoitti:
En jaksa lukea koko ketjua, mutta asiahan on niin, että kaikki paha, mitä maailmassa on, on oikeudenmukaista rangaistusta siitä, että ihmiskunta kokonaisuudessaan on kääntynyt Luojaansa vastaan. Haluaa siis valita itse mitä tekee, eikä tottele mitä Jumala sanoo. Se vapaa tahto on juuri se alkusynti. Tästä hornankattilasta Jumala sitten poimii luoksensa ne yksilöt, jotka antautuvat hänelle ja etsivät hänestä pelastusta. Jumala haluaa seuloa ihmiset niin, että hänellä on sitten taivassa täydellinen morsian, jonka kanssa menee naimisiin. Jumala on se jolla on valta ja joka päättää säännöt, joten ihmisellä ei ole oikeutta valittaa ja vaatia muita oikeuksia kuin mitä hänelle annetaan. Niille, jotka turvautuvat häneen lapsenomaisesti, hän tulee olemaan loputon rakastaja. Tiedättehän, että seksi on verauskuva Jumalan ja ihmisen suhteesta. Siksi Jumala ei siedä parinvaihtoa. Hän itse sitoutuu mukaan ihmisen ensimmäiseen seksisuhteeseen, ja kaikki seuraavat ovat käytännössä Jumalan pettämistä.
Leikitään että tää ensimmäinen seksisuhde pettää sinua?
Siinä sitten sitoudut sarjapettäjään?
Mutta Jesse tykkää?
Jeesuksen morsian? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa lukea koko ketjua, mutta asiahan on niin, että kaikki paha, mitä maailmassa on, on oikeudenmukaista rangaistusta siitä, että ihmiskunta kokonaisuudessaan on kääntynyt Luojaansa vastaan. Haluaa siis valita itse mitä tekee, eikä tottele mitä Jumala sanoo. Se vapaa tahto on juuri se alkusynti. Tästä hornankattilasta Jumala sitten poimii luoksensa ne yksilöt, jotka antautuvat hänelle ja etsivät hänestä pelastusta. Jumala haluaa seuloa ihmiset niin, että hänellä on sitten taivassa täydellinen morsian, jonka kanssa menee naimisiin. Jumala on se jolla on valta ja joka päättää säännöt, joten ihmisellä ei ole oikeutta valittaa ja vaatia muita oikeuksia kuin mitä hänelle annetaan. Niille, jotka turvautuvat häneen lapsenomaisesti, hän tulee olemaan loputon rakastaja. Tiedättehän, että seksi on verauskuva Jumalan ja ihmisen suhteesta. Siksi Jumala ei siedä parinvaihtoa. Hän itse sitoutuu mukaan ihmisen ensimmäiseen seksisuhteeseen, ja kaikki seuraavat ovat käytännössä Jumalan pettämistä.
Leikitään että tää ensimmäinen seksisuhde pettää sinua?
Siinä sitten sitoudut sarjapettäjään?
Mutta Jesse tykkää?
Tiedättehän, että seksi on verauskuva Jumalan ja ihmisen suhteesta. Siksi Jumala ei siedä parinvaihtoa. Hän itse sitoutuu mukaan ihmisen ensimmäiseen seksisuhteeseen, ja kaikki seuraavat ovat käytännössä Jumalan pettämistä.
Vierailija kirjoitti:
Minun 16,5 vuotia kissani kuoltuaan ja hautauksen jälkeen seuraavana päivänä kävi heittämässä hyvästit minulle ja miehelleni. Hän tuli minun viereeni ja kehruurauhaset kehräsi sekä ruokakupilla kävi pupelsi raksuja vaikka kaikki hänen ruokakuppinsa oli hävitetty. Mieheni teki myös huomion samaisena aamulla klo 5.00 jolloin Molli-kissamme kävi meidät hyvästelemässä. Hänet haudattiin Parikalle siunattuun maahan salaa. Siellä on perhe ja sukuhautamme. Lapseni on siellä minua odottamassa.
ÖÖÖ onko hautuumaat täynnä uskisten lemmikkien raatoja????
PET CEMATERY kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ÖÖÖ onko hautuumaat täynnä uskisten lemmikkien raatoja????
kyllä molli kissamme haudattiin Parikalle siunattuun maahan salaa. Siellä on perhe ja sukuhautamme. Lapseni on siellä minua odottamassa.
Ei uskonnollisia tunnuksia
Hyvinkään kaupungin ylläpitämä pieneläinten hautausmaa sijaitsee Sveitsinpuiston pohjoisosassa, Sveitsin koiraharrastusalueen lähellä.
Hautapaikka varataan viheralueiden kunnossapitoyksikön toimistosta.
Hautausmaksu on 62,57 euroa hyvinkääläisiltä ja 83,43 euroa muilta paikkakunnilta tulevilta.
Hautapaikka myydään viideksi vuodeksi. Käytännössä aika on yleensä pidempi.
Haudalle asennetaan tunnuspaalu, johon voi kiinnittää muistolaatan. Haudalle voi tuoda myös muistokiven sekä kukkia.
Uskonnollisia tunnuksia ei tule käyttää, kaupunki ohjeistaa.
Vaikeaa syyttää olematonta olentoa olemattomasta paikasta. Tämä keskustelu on ihan turha.
Ei kukaan voi tietää mitä mahdollinen jumala ihmiseltä toivoo, jos edes mitään, tai jos sellaista edes on. Yhtä hyvin voimme olla vaikka sinulaatiossa, jonka tarkoitus on vain selvittää mikä lopputulos on tietyillä lähtökohdilla. Silloin mikään ei olisi ulkopuolista kohtaan oikein tai väärin, vaan pelkkää informaatiota.
Kuinka moni teistä uskovaisista on opiskellut yleistä teologiaa? Itse suhtaudun tietoon aina uteliaasti mutta kriittisesti ja siksi en osaisi kuvitella tulevani kristityksi ilman, että ensin opiskelen avoimessa yliopistossa ainakin yleisen teologian perusteet.
Sen verran olen joskus opintoja aloittanut, että olen lukenut tämän teoksen
https://digi.kansalliskirjasto.fi/teos/binding/1919616?page=7
ja suosittelen sitä jokaiselle kristitylle ja muista syistä kristinuskon historiasta kiinnostuneille. Heti ensimmäisen luvun ensimmäisellä sivulla nousee esiin mielenkiintoinen kysymys useista jumalista (https://raamattu.fi/raamattu/KR92/PSA.82/Psalmit-82)
Minä olen entinen uskovainen. Jos jumala tai helvetti onkin olemassa, niin en minä helvettiä pelkää. Koko elämäni on ollut helvettiä, ja tehnyt minut turraksi. Ihan sama, mitä kuoleman jälkeen tapahtuu.
Ja predestinaatio-opin mukaan päivämme ja kohtalomme on jo ennalta määrätty. Taikasauvat on siis jo jaettu.
Höpöhöpö. Mikä oikeus sinulla on valehdella ihmisille uskomuksiesi mukaan ilman mitään todisteita mistään väitteistäsi, sekä pelotella julmilla rankaisuilla kostoksi, mitä se sinusta oikein kertoo?
Mieti jos muutkin pelottelisivat koko ajan, jos et te kuten sanon saat rangastuksen. Aletaan keksimään kaiken maailman villejä mielikuvituksellisia kostoja ikuisia tuomioita ja rangaistuksia ihmisille jotka eivät käyttäydy miten käsketään. Todella sairasta. Sellainen on oikeasti rikollista toimintaa. Jostain kumman syystä uskonnot ovat lain yläpuolella tässä asiassa.