Käykö jotkut oikeasti Prismassa pelkästään ruokaostoksilla?
Itselläni ei tulis mieleenkään lähteä jätti suureen automarkettiin vain ruokaa hakemaan. Jos sellaiseen eksyn, etsin jotain tavaraa tai vaatetta, ruokaa tulee sitten mukaan kaupanpäällisinä, jos tulee.
Kommentit (252)
Olen 65 v mummu ja tulin juuri sattumoisin Prismasta (Hyvinkää) tosin tulin polkupyörällä, mutta tulin kuitenkin! Kiva, ettei meillä Prisma ja Cittari rakentuneetkaan kauas keskustasta, kuten ensin oli tarkoitus. Pääsee niin kätevästi tosiaan fillarilla oven eteen. Kävi myös Prisman naapurissa olevassa apteekissa samalla reissulla. Välillä ärsyttää tuo Willan outo kaksi-osaisuus, vai miksi sitä nimittäisi. Mutta minulla ei enää ole noita ostotarpeita niin paljoa, joten mitäpä siitä.
Prisman valtti on minulle ihana leipä, Paesano. Joka siis todellakin leivotaan siellä. Ihana kovakuorinen maalaisleipä. Ja voisilmäpullat, ei pysty Cittari kilpailemaan niissä. Myös leikkeletiski on Prisman erikoisuus, Cittari on keskittynyt sushiin. Ei kiitos.
Jos pitää valita Sale, Lidl, K kauppa S kauppa Alepa tai Prisma, niin valitsen ekaksi ilman muuta Prisman. Tokmannista tykkään myös. Lidliin en mene vaikka antaisivat ilmaiseksi.
Sen verran isänmaallista väkeä on meidänkin perheessä. Tytär tosin kertoi Lidlissä käyneensä, minä sanoin ettei enää menisi. On
tytär niin nuori ettei ymmärrä vielä miksi kotimaisuus tärkeää. Juoksee vain halpojen hintojen perässä. Ei ymmärrä.
Naapuri toi tuliaiseksi jonkun ulkomaalaisen jäätelökakun jonka oli ostanut Lidlistä. Varmaankin nin edullinen :)
. Heitin roskiin.
Vierailija kirjoitti:
Ostaako joku oikeasti sieltä vaatteita? Minä en osta enkä tajua miksi kukaan muukaan.
Ihan yhtä tyhmä kysymys.
No tuskin ne henkkamaukan ja lindexin rytkyt sen parempia on. Vai ostatko vaatteesi aina putiikkeista, paidat alkaen 150€ ja housut alkaen 200€?
Ostan kaikki vaatteeni Tokmannista tai Prismasta. Hyviä vaatteita. Myös kengät ostan Prismasta. Mietin onkohan mitään tavaraa tai ruokaa mitä en olisi saanut Prismasta? No kännykän taisin ostaa Elisan myymälästä, vaikka huomasin jälkikäteen että sekin olis löytynyt lähimmästä Prismasta.
Prismaan on keskitetty ruoka shoppailu. Bonukset säästetään ja kerran vuodessa nostetaan kun lähdetään matkoille lämpimään.
Ostin just Prismasta opiskelijapojalleni La-keus paidan joka Duudsonien tekemä muodikas mallisto. Eipä löydy HennesMaurista. Ihan halvin ei ollut, mutta opiskelijat ja ylpeänä näyttää sitä pitävän.
Vierailija kirjoitti:
Naapuri toi tuliaiseksi jonkun ulkomaalaisen jäätelökakun jonka oli ostanut Lidlistä. Varmaankin nin edullinen :)
. Heitin roskiin.
Hui! Olen aika nirso jäätelön suhteen, en löydä oikein mitään TOSI hyvää. Kaikki on liian makeita ja jäätelöön sotketaan jo vähän kaikkea, mikä ei sinne (minusta) kuulu. Joulun alla pääsin käymään uudessa Lidlissä ja löysin etsimäni eli mainostetun jäätelökakun. Se oli kooltaan aika pieni, mutta maultaan huippu! Tummalla suklaalla aika paksusti kuorrutettu ja jäätelökin oli herkullista. En ole ollenkaan Lidlin fani, en vaikka siellä pitäisi köyhänä käydäkin. Täällä keskustasa olevan pieni kauppa on ahdas ja hankala liikkua muutenkin kankealle ihmiselle. Mutta tuota jäätelökakkua kyllä haen vielä.
Toki. Se sattuu olemaan lähikauppani, matkaa 700m. Ei tuonne k-supermarkettiinkaan paljoa enempää matkaa olisi linnuntietä, 1km, mutta täytyy ylittää tai alittaa junarata josta tuleekin sitten jo puolikilometriä lisää. Lähimpään S-markettiin on matkaa 10 kilsaa joten sinne en lähde. Prismassa myös valikoima on laaja joten kivempi sinne on mennä.
Käyn enimmäkseen Lidl:ssä sitten prismassa ja vähiten shittarissa (kallis...pakko ihmetellä mikä tuota pitää pystyssä). Lidlissä hinnat on kohdallaan joten mitään bonusjärjestelmiä ei tarvita kun se on jo hinnoissa huomioitu.Lisäksi Lidl kouluttaa työntekijöilleen kunnollista työnteon asennetta . Prisma on siitä hyvä että siellä on kulutustavarassa laaja ja sopivasti hinnoiteltu laadukas valikoima.Shittarista on joskus hyviä yksittäisiä tarjouksia ja esim. useat lenkkarit olen löytänyt halvimmalla sieltä.
Luin noin vuosi tai kaksi sitten tehdyn kuluttajatutkimuksen tuloksen suomalaisten vaatteiden ostamisesta. Sen mukaan suomalaiset ostavat 70-80 % talouksiensa vaatteista marketeista.
Tämä on uskottava ja ymmärrettävä asia. Kaikki eivät asu paikkakunnalla, jossa olisi runsas tai ylipäätään mitään vaihtoehtoja erikoisliikkeille. Lisäksi markettien hintataso on edullisempi, ja rahat ovat monessa perheessä tosi tiukassa.
Jos kaikki ostokset hoituvat yhdessä marketissa, hyvä, koska tutussa marketissa aikaa ei kulu niin paljon kuin vieraammassa kaupassa.
Alottajan mielipide kiinnostaa kun kilo pa zkaa!
Alottaja on vaan reppana joku joka kuvittelee olevansa muita parempi tai muuten fiksu mutta kun ei ole kumpaakaan. Sääli.
Mulle ei tulis ikinä mieleen kyselöä tai ihmetellä kenenkään kaupoakäyntejä.
Niin. Se on kurjaa kun matalaotsaset sikiää. Sitten sen näkee just tämmösissä alotuksissa.
Käykää ihmiset vaikka Ärrällä tai vaikka lähigrillillä ostoksilla. Mitä se kuuluu kellekään??!!
Mun ei tulis mieleenkään käydä Prismassa vain ruokaostoksilla.
Onko ihmiset ihan hulluja.
Kyllä käydään. Pakastin täyteen 4 kertaa vuodessa ja säästöä tulee tuhansia euroja. Ei tulisi mieleenikään ostaa mitään muuta Prismasta.
Vierailija kirjoitti:
Mun ei tulis mieleenkään käydä Prismassa vain ruokaostoksilla.
Onko ihmiset ihan hulluja.
No ei sinulle se tulekaan mieleen kun et omista autoa ja sinulla on aivot paskana.
Tänään ostin kyllä ruuan lisäksi myös vessapaperia ja pyykinpesuainetta. Eli vastaus on ei, en käy vain ruokaostoksilla. Ja polkupyörällä kävin. Ei mulla autoa olekaan.
Meidän lähikauppa on pieni Sale, kalliit hinnat ja huono valikoima. Ajellaan 7km päähän Prismaan kerran-pari viikossa tekemään isommat ruokaostokset, joskus tulee katsottua jotain muutakin sieltä, yleensä ei.