Sulla on kissa sylissä nukkumassa ja puhelimen akku on tyhjenemässä.
Kommentit (12)
Luen kirjaa kissa sylissä. Tietenkin.
Nostan kissan pois ja laitan puhelimen latautumaan. Ei mulle eläimet ole mitään pyhiä palvontakohteita.
Laitan puhelimen pois, annan kissan nukkua ja koitan itsekin saada hieman unta.
Vierailija kirjoitti:
Nostan kissan pois ja laitan puhelimen latautumaan. Ei mulle eläimet ole mitään pyhiä palvontakohteita.
Sama. Mulla on kissa ja tykkään kissoista kovasti, mutta kyllä minä olen pomo tässä talossa.
Tuuppaan kissan menemään ja laitan puhelin laturiin.
Puhelimeni akku kestää viikkoja, se on 2005 vuoden Nokia. (vaihdoin akun vuosi sitten, niitä tehdään edelleen)
Annan kissan hurista ja laitan puhelimen varovasti sen massulle. Langaton lataus.
Soitan aikuiselle pojalle muutaman talon päähän että tule laittamaan puhelimeni lataukseen.
Vierailija kirjoitti:
Puhelimeni akku kestää viikkoja, se on 2005 vuoden Nokia. (vaihdoin akun vuosi sitten, niitä tehdään edelleen)
En usko, onko siinä muka toimiva nettiselain? Et varmasti voi lukea tätä palstaa noin vanhalla puhelimella. Huono 0/5
Raaputan kissaa korvan takaa, ja sanon sille, että pitäis päästä tästä. Kissa sanoo mörh. Nostan kissan sivuun, se venyttelee ja suuntaa joko ruokakupille tai ulko-ovelle, ja alkaa komentaa miuu...uu. Jos on ovella, laitan sille valjaat ja lähdetään ulos. Puhelimeen varavirtalähde mukaan, kun ulkoiluun kuuluu aina jotain tarkkailua tai vaanimista pihalla tai puistossa, ja silloin ei ole muuta tekemistä kuin selailla netissä. Jonkun puolen tunnin päästä tullaan kotiin, ja jatketaan edellisiä puuhia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, onko siinä muka toimiva nettiselain? Et varmasti voi lukea tätä palstaa noin vanhalla puhelimella. Huono 0/5
Tää kommentti on varmaan trolli, mutta ootko kuullut että nettiä voi käyttää ja av:lle kirjoittaa muullakin laitteella kuin puhelimella?
Laitan puhelimen pois ja yritän itsekin nukahtaa.