Inhokkielokuvasi?
Kommentit (698)
Stephen Kingin kirjojen filmatisoinnit on olleet usein ihan kuraa. Toki muutama katsotravakin löytyy, mutta valtaosin ei.
Forrest Gump. Vammaisten kommunistista ylistystä. Gumpin tyyppisen ihmisen kuuluisi olla kellarissa.
Paha maa. Hirveät kohtaukset saivat voimaan pahoin. Kauheat rumat ihmiset hakkasivat toisiaan vaikka millä pölynimureilla. En ymmärrä mikä saa tekemään tuollaista sairasta katsottavaa ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Englantilainen potilas! Todella epäuskottava ja vaivaannuttava 'rakkaustarina' ja leffana kauhean puuduttava. Tekotaiteellista paskaa. Kristen Scott Thomas oli puiseva. Samaa sarjaa Damage ( Thomas ja Jeremy Irons)
Korjaan: Damagessa oli Juliette Binoche, joka myös Englantilaisessa potilaassa. Sekoitin sillä molemmat K.S. Thomas ja Binoche on mun mielestä kalseita näyttelijöinä.
Star is born. Geneeristä musiikkia, ennalta-arvattava juoni, ikävä tunne pääosanesittäjistä. Toinen tollo ja toinen jotenkin psyko.
Okei, en jaksanut katsoa loppuun, joten siitä miinukset itselleni.
Päiväni murmelina. Aivan järkyttävän pitkäveteinen ja pääosan esittäjä Bill Murray joka leffassa samanlainen, yhden roolin mies.
Vanilla Sky ja The Mexican, Driven, kaikista noista olin lähellä kävellä ulos elokuvateatterista.
Olen yhden ainoan kerran elämässäni lähtenyt elokuvista kesken leffan. Kyseessä oli Tarantinon Kunniattomat paskiaiset. Aivan valtava pettymys.
Vierailija kirjoitti:
Päiväni murmelina. Aivan järkyttävän pitkäveteinen ja pääosan esittäjä Bill Murray joka leffassa samanlainen, yhden roolin mies.
En kyllä oo samaa mieltä tuosta Murraysta. Hyvä näyttelijä mun mielestä. Mut toi leffa oli kyllä huono.
Jenkeistä tulee pahinta kuraa, varmuudella jää katsomatta jos Ben Stiller tai Adam Sandler ovat elokuvassa.
Kaikki leffat, joissa on joko Arnold Schwarzenegger tai Sylvester Stallone.
Vierailija kirjoitti:
Poliisiopistot..
Täydellinen huumorintajuttomuus on hieno ominaisuus...
Vierailija kirjoitti:
Kummaa vihaa uusi Tuntematon herättää. Jos ei lasketa sitä, että siinä oli ne lähes joka elokuvassa/sarjassa olevat putousnäyttelijät, niin minun mielestäni siinä ei ollut mitään vikaa.
Minusta se ei vain ole kovin uskottava. Alkuperäisen näyttelijät olivat paljon parempia.
Lost in Translation - aivan sietämättömän pitkäveteinen, kuten muutkin Sofia Coppolan leffat.
Entäs Bob? / What About Bob? - rasittava. Siinäkin muuten Bill Murray, kuten tossa LiT:ssa...
Hateful Eight - tykkään Tarantinon leffoista, mutta toi oli pelkkää väkivaltaa ja paskanjauhantaa käytännössä ilman juonta. 3 tuntia hukkaan elämästä.
American Pie 3 - sietämättömän huono. Rupesin siivoomaan kesken katselun.
Onhan näitä.
Vierailija kirjoitti:
Inhoan salaa sitä Yön ritari-leffaa, jossa Heath Ledger on Jokeri. Tiedän, että se on todella suosittu, mutta minusta se on suurimmaksi osaksi pitkästyttävä. Christopher Nolanin ohjaukset ovat muutenkin raskaita katsoa.
Huonohan se onkin, Heathin roolisuoritus oli ainoa syy sinnitellä loppuun.
Brad Pittin Troija. Ei iskenyt sitten yhtään, tylsä kun mikä.