Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Inhokkielokuvasi?

Vierailija
14.01.2020 |

Aloitan vastaamalla Levottomat. Suhtaudun hyvin epäillen sellaiseen henkilöön joka kutsuu tätä tekelettä "sukupolvikokemukseksi" 🤨

Kommentit (698)

Vierailija
121/698 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

American Beauty. Tekorankka, näennäissyvällinen ja falski.

Vierailija
122/698 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paha maa. Hirveät kohtaukset saivat voimaan pahoin. Kauheat rumat ihmiset hakkasivat toisiaan vaikka millä pölynimureilla. En ymmärrä mikä saa tekemään tuollaista sairasta katsottavaa ihmisille.

Ihanaa ankeutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/698 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki supersankarileffat, poislukien Venom ja Ant man. Näissä kahdessa on huumoria eikä pelkkää ryppyotsaista superhero-vääntöä.

Marvelilla on kyllä aina se huumori mukana, omaan makuuni joskus vähän turhankin vahvasti.

Vierailija
124/698 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin lähes kaikki suomalaiset elokuvat. Toistavat samaa, ankeaa, melankolista kaavaa. Liian usein löytyy ne samat tylsät näyttelijät, tylsät repliikit jotka tuodaan ulos mutisten, on väkivaltaa ja viinaa. Puuduttavaa. 

Vierailija
125/698 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki Tom Hanksin elokuvat. Puunaama-näyttelijä.

Vierailija
126/698 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellopeli appelsiini, kuvottava

Vierailija
127/698 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkka Pekka Peteliuksen elokuva 

Vihdoinkin yhdessä 1986

Ainut elokuva koskaan, jonka  olen jättänyt kesken elokuvateatterissa

Vierailija
128/698 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummy tai joku semmoinen, pääosissa Cruisen Tomppa ja joku  töröhuulinen neverhööd  malli joka esitti muumioprinsessaa. Cruisen roolista loisti taas k-päisyys ja itserakkaus kilometrin päähän, luoja että vihaan sitä virnettä!  Sanoin miehelle että ensi kerran minä valitsen leffan...

Vierailija
129/698 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissipillukomediat American piet, Piraijat.... Adam Sandler hyi p ja Ben Stiller. Luokkakokoukset

Vierailija
130/698 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummy tai joku semmoinen, pääosissa Cruisen Tomppa ja joku  töröhuulinen neverhööd  malli joka esitti muumioprinsessaa. Cruisen roolista loisti taas k-päisyys ja itserakkaus kilometrin päähän, luoja että vihaan sitä virnettä!  Sanoin miehelle että ensi kerran minä valitsen leffan...

Miten paljon oli promilleja veressä jos Brendan Fraseria Tom Cruiseksi luulit? 😄

Vierailija
131/698 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään leffaa en vihaa enkä inhoa. Epämieluisat jätän kesken ja annan olla.

Mutta Titanicista tuli mieleen toinen megaleffa Avatar.

Ulkoisesti näyttää hyvältä, mutta sisältö soopaa, ennalta-arvattava, eikä mitään omaperäistä. En ymmärrä miksi pitää jatko-osia tehdä. Juonen pitää olla vahvempi, kun visuaalisesti tuskin tarjoaa mitään uutta mitä ei nähty jo ensimmäisessä elokuvassa.

Vierailija
132/698 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni vartija. Paska elokuva paskasta ihmisestä.

Vierailija
133/698 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fast and furious. Typerää aivotonta autoilla ajelua

Joo, ja ehdottomasti kaikki osat. Täyttä p*skaa jokainen.

Vierailija
134/698 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Batman v Superman. Se on ylipitkä, sekava ja se save Martha-kohtaus on käsittämättömän tyhmä 😂😂

Vierailija
135/698 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten paljon oli promilleja veressä jos Brendan Fraseria Tom Cruiseksi luulit? 😄

The Mummy (2017), sanooko mitään?

Vierailija
136/698 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikan psyko.Elokuvana pelkkää hupailua kirjaan verrattuna ja Tom Hanks pilasi myös loistavan turhuuksien rovio kirjan elokuvana.

Vierailija
137/698 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki supersankarileffat, poislukien Venom ja Ant man. Näissä kahdessa on huumoria eikä pelkkää ryppyotsaista superhero-vääntöä.

Oletko nähnyt Thor: Ragnarokin? Lähes komedia omasta mielestä.

No olen, ja olihan se todella koominen. But for all the wrong reasons...

Vierailija
138/698 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sofia Boutella on itse asiassa hiphop-tanssija, hypännyt sieltä leffamaailmaan. Itse elokuva oli aika kehno ja juoneltaan köykäinen. Cruise toistaa jokaisessa roolissaan samat raivostuttavat elkeet, koko leffanautinto menee pilalle kun bongailee äijän "no nyt se teki sen taas!" maneereja :D Katsoin äskettäin Rain manin (hyvä leffa edelleen) ja ihan samat virneet ja elehtimiset oli Tompalla jo silloin, vuonna -88.

Vierailija
139/698 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täälläkin lähes kaikki suomalaiset elokuvat. Toistavat samaa, ankeaa, melankolista kaavaa. Liian usein löytyy ne samat tylsät näyttelijät, tylsät repliikit jotka tuodaan ulos mutisten, on väkivaltaa ja viinaa. Puuduttavaa. 

Todellakin. Ovat käytännössä parodioita itsestään.

Vierailija
140/698 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis cruisehan meni tekemään uudelleen/pilaamaan sen vanhemman ja kohtalaisen viihdyttävän muumioleffan.