Inhokkielokuvasi?
Aloitan vastaamalla Levottomat. Suhtaudun hyvin epäillen sellaiseen henkilöön joka kutsuu tätä tekelettä "sukupolvikokemukseksi" 🤨
Kommentit (698)
All is Lost, pääosassa Robert Redford. Harvoin on elokuvalla yhtä osuva nimi.
Quentin Tarantinon Reservoir Dogs ja muutkin Tarantinon elokuvat. Liikaa väkivaltaa. Kriitikot ylistävät Tarantinoa, minä en.
Tuntematon sotilas, ihan mikä versio vaan.
Kellopeliappelsiini :(
Kwai joen silta.
Kauhuelokuvat
Thillerit
Casablanca. Ei mitään katsottavaa.
Kaikki mistä naiset tykkää. Kaikki farssit. Kaikki toiminta leffat. Kaikki woke-leffat Marvelin sun muut disneyt. Pskaa oikeastaan melkeen kaikki. Leffat tehdään nykyisin 80äo voimaantuneille naisille tai mies vauvoille.
Musta Dahlia. Vähän olisi pelastanut, jos Mia Kirshner olisi näytellyt myös Hilary Swankin roolin, vaikka ohjaus ja käsis olisi silti surkea.
Vierailija kirjoitti:
En oikeastaan ole katsonut huonoja elokuvia. Vinkki: voi jättää kesken.
Barbie-leffan katsoin väkisin loppuun ja se on kyllä melkoista kuraa.
Olen jättänyt kesken lukemattomia leffoja, mutta välillä ne huonotkin tulee katsottua. Kai sitä ajattelee, että leffa ehkä paranee loppua kohden (mitä ei kuitenkaan tapahdu). Itselläni on ainakin todella korkea kynnys kävellä ulos leffateatterista kesken kaiken, kun oon kuitenkin lipun maksanut. Siksi en kovin herkästi menekään leffaan nykyisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikeastaan ole katsonut huonoja elokuvia. Vinkki: voi jättää kesken.
Barbie-leffan katsoin väkisin loppuun ja se on kyllä melkoista kuraa.
Olen jättänyt kesken lukemattomia leffoja, mutta välillä ne huonotkin tulee katsottua. Kai sitä ajattelee, että leffa ehkä paranee loppua kohden (mitä ei kuitenkaan tapahdu). Itselläni on ainakin todella korkea kynnys kävellä ulos leffateatterista kesken kaiken, kun oon kuitenkin lipun maksanut. Siksi en kovin herkästi menekään leffaan nykyisin.
Itselläni nykyään ainakin on, että lähden elokuviin ilman ennakko-odotuksia. Pienempi riski pettyä elokuvaan.
Itse mainitsin jo muutaman elokuvan, joihin kuului The Lighthouse. Tuohon leffaan lähdin innoissani, kun niin kehuttu elokuva arvosteluissa ja elokuvateatteriin matkalla sain vieläpä ruhjeita. Tippaakaan en tykännyt elokuvasta, joten elokuva ei vastannut ennakko-odotuksiani. Arvosteluissa arvosteltiin hyväksi roskaelokuvaksi, mutta itse olen nähnyt parempia roskaelokuvia.
Inhokki elokuvia voi olla moniakin,mutta joku pahoinpitely, eläinrääkkäys, ja seksi ovat sellaiset joita en katso.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki sellaiset Slasher tyyliset jossa 4-5 nuorta lähtevät mökille ja auto hajoaa. Sitten kännykässä ei ole kenttää ja hullu murhaaja tulee paikalle. Ja leffa on höystettynä vähäpukeisilla naisilla ja seksikohtauksilla. Näitä on kymmeniä ja satoja eikä missään ole mitään omaa että erottuisi muista. Vaan kaava on aina sama. 0/5
Kahto "Cabin in the Woods". Siinä pistetään huumoria juuri näitä leffoja kohtaan.
Kaikki yli-imelät rakkauskomediat, kaikki surkea woke-aivopesupaskaleffat, Kaikki synkeät taide-elokuvat joita kriitikot "ylistää" , Kaikki mustalla huumorilla höystetyt kauhukomediat, Suurin osa Bondeista, mutta ei sen takia että jotkut yliherkät kukkahatut ulisee raiskauksista. HEI HALOO, KYSEESSÄ ON FIKTIO! Elokuvissa näytetään muutakin laitonta: kuten varkauksia, huumausainerikoksia, pahoinpitelyjä ja murhia, mutta muutama hysteerikko ulisee raiskauksesta fiktiivisessä tarinassa?????!!!! Kasvakaa aikuisiksi ja hankkikaa aivot. KUKA tahansa terveen järjen omaava tajuaa että kyseessä on FIKTIO ja osaa kyllä erottaa sen mikä on oikein ja väärin oikeassa elämässä. Bondit nyt ovat yleensä vain surkeita ja köykäisiä sisällöltään ja oman aikansa lapsia. Ei ole kukkahattuwokehysteerikkojen pakko katsoa jos ei kestä. En minäkään katso, mutta vain siksi että ne on surkeita.🙄
Mv Suomi-Filmit. Erityisesti ne joissa Olavi Reimas, Leo Lähteenmäki ja Jalmari Rinne. Ja Turhapurot.
Mielensäpahoittajan rakkaustarina.
Kyllä minä niin mieleni pahoitin, kun ei muka se ensimmäinen emäntä tai hänen kaunis muistonsa riittänyt. Päälleliimatun oloinen kamerakaulanainen, ei yhteistä kemiaa, ja naapurin puhe kuin suoralukuna käsiksestä.
Mummola
Kauhea, ihan kauhea. Tom Wenzelliltä kylläkin hieno suoritus. Mutta se hahmo - yäk! Ja omituisia kuvakulmia. Vaimon osuus kyllä parasta, taatusti hyvä näyttelijä aina.
Yritin kerran katsoa elokuvaa nimeltä Luokkakokous. Niin luokatonta paskaa en ole kuunaan nähnyt.
Slenderman
Aihe kiinnostaisi, mutta elokuvana se oli täyttä p.skaa. Mä vieläpä innoissani asetuin sohvalle sitä katsomaan.
Corrective Measures. BW ei ole entisensä, ja juoni on pöyristyttävä.
Vertigo. En Vain Jaksa, pöljän näköiset pääosien esittäjät, toinen vielä tuplana.