Adam Driver on komea ja ihana, mistä tuollaisia miehiä löytyy?
Katsoin juuri Marriage storyn Netflixistä. Tosi kuuma ja erikoisen näköinen mies.
Kommentit (230)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He has Dutch, English, German, Irish, and Scottish ancestry.
En olisi jotenkin uskonut ulkonäöstä päätellen?
No tuo Dutch selittää ainakin pituuden.
Näin pitkänä naisena Adam olisi kyllä täydellinen kaikin puolin. Huh!
Saahan sitä haaveilla mutta todellisuudessa Adam ei näkisi sinua vaikka menisit alasti hänen eteensä kontilleen kadulla. On katsos vähän mistä valita hänellä.
Sinun kannattaa ihan suosiolla ensin laihduttaa 10kg, pukeutua naisellisesti ja sen jälkeen mennä lähikapakkaan iskemään sinua 15 vanhempia miehiä. Tällä reseptillä löydät miehen, haaveilemalla et.
Miten nykyisin miehet viitsii tulla ulisemaan tällaisiin ketjuihin? Ei jokunen vuosi sitten vielä tullut noin typeriä kommentteja kuolausketjuihin. Eiköhän suurinosa ketjun naisista ole ihan varattuja, toisin kuin sinä.
Edelleenkin olen sitä mieltä että aivan Aku Hirviniemen näköinen. Siis ihan samannäkönen. Ei voi mitään.
t.M37
Olen vain Girlsin kattonut ja pidän siitä sarjasta tosi paljon, mut tää Adam on kyllä ihan hirveän epämiellyttävän näköinen enkä voi ymmärtää hehkutusta millään!
Ehkä, mutta ei ole kalsarimälliainesta hänessä.
Minusta näyttää ihan joltain intiaanilta, paitsi intiaanit monesti komeampia mitä olen jotain elokuvia katsonut.
Vierailija kirjoitti:
Iskin häneen silmäni jo Girlsissä. On täydellinen.
Pakko myöntää että katoin Girlsiä vaan Adamin takia, ne muijat oli pirun ärsyttäviä :D
Mä harkitsen star warsin katsomista vain Adamin vuoksi. Ehkäpä tykästyn niihin leffoihin muutenkin, who knows.
Vierailija kirjoitti:
Mä harkitsen star warsin katsomista vain Adamin vuoksi. Ehkäpä tykästyn niihin leffoihin muutenkin, who knows.
Kannattaa, ja jos muuten tökkii niin kelaa vaam Adamin kohtauksiin
Siis en muista edes millon viimeksi olen kokenut tällaisen teinityttöihastuksen näyttelijään... Oon liian vanha tähän...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa, ja jos muuten tökkii niin kelaa vaam Adamin kohtauksiin <3
Siis en muista edes millon viimeksi olen kokenut tällaisen teinityttöihastuksen näyttelijään... Oon liian vanha tähän...
No sanos muuta! Ihan hullua, mutta niin ihanaa tämä :)
Lammasmeininkiä much?
Girlsin aikoina tuota pidettiin liki mielisairaana ulkonäkönsä ja hahmonsa takia. Nyt kun mediassa se on brändätty seksisymboliksi, huomaavat naiset "yllättäen" että hei se onkin seksikäs.
Viisi vuotta sitten ajatus siitä että tuo olisi voinut näytellä Scarlett Johanssonin miestä olisi ollut täysin mahdoton. Kukaan ei olisi mennyt katsomaan semmoista elokuvaa, puhumattakaan että studio olisi rahoittanut sitä. Vaikka hän oli jo silloin nyky-Hollywoodin taitavin miesnäyttelijä.
Vierailija kirjoitti:
Lammasmeininkiä much?
Girlsin aikoina tuota pidettiin liki mielisairaana ulkonäkönsä ja hahmonsa takia. Nyt kun mediassa se on brändätty seksisymboliksi, huomaavat naiset "yllättäen" että hei se onkin seksikäs.
Viisi vuotta sitten ajatus siitä että tuo olisi voinut näytellä Scarlett Johanssonin miestä olisi ollut täysin mahdoton. Kukaan ei olisi mennyt katsomaan semmoista elokuvaa, puhumattakaan että studio olisi rahoittanut sitä. Vaikka hän oli jo silloin nyky-Hollywoodin taitavin miesnäyttelijä.
Voi kuule Scarlettin markkina-arvo on tippunut kuin kanjonin partaalta tippuisi, jos verrataan siihen mitä hän oli 5v sitten.
Niin ne vain ultimaattiset seksisymbolitkin vajoaa. The wall is still unbeaten.
Scarlett oli 5v sitten 9 tai 10 numeroskaalalla, nyt hädin tuskin kutonen jos ajatellaan pelkkää ulkonäköä (jos siis verrataan uuteen tuoreeseen saapumiserään nuoria tiukkoja kauniita parikymppisiä Hollywood naisia). Ei ole mitenkään ihmeellistä, että hän esittää perhemammaa, jonka mies on tämä Star Wars hahmo.
Ei siinä, molemmat mainitut ovat hyviä näyttelijöitä ja tulevat olemaan sitä vielä ainakin parikymmentä vuotta. Mutta objektiivisesti ajateltuna jokainen tietää, että Scarlett on ex-seksisymboli. Seksisymbolin vaatimus on hedelmällisyys. 35v nainen on menettänyt jo 90% hedelmällisyydestään. Onneksi hän jo tekikin lapsen monta vuotta sitten, koska nyt olisi heikommat mahkut.
Joku uuden saapumiserän nuori naikkonen on se uusi seksisymboli, kunnes asiat taas muuttuu iän myötä.
Sopisi hengailemaan Gretan kanssa imo
Vierailija kirjoitti:
Sopisi hengailemaan Gretan kanssa imo
Kuinka?
Scarlett olisi paljon kauniimpi jos pitäisi pitkät hiukset. Lyhyet teki hänestä heti vähemmän viehättävän.
Hehe heti miehet inisemässä kun meidän ihastus ei ollutkaan jykeväleukainen lihaskimppu vaan melko erikoisen näköinen kaveri. Eivät voi käyttää tätä enää tekosyynä kun eivät kelpaa naisille.
Adam Driver ja Ezra Miller. Siinä kaksi maailman kuuminta miestä.
Mä on nähnyt Töölössä muutaman kerran mies joka on komea versio tosta. Hyvä etten ihastunut siihen. Asuu naapurissa sil on valitettavasti tyttöystävä, näytti ainakin siltä.
Vierailija kirjoitti:
Mä on nähnyt Töölössä muutaman kerran mies joka on komea versio tosta. Hyvä etten ihastunut siihen. Asuu naapurissa sil on valitettavasti tyttöystävä, näytti ainakin siltä.
Ei se av-mammaa huoli. Vähän sama kuin ettehän tekään huolisi palstamiestä. ;)
Kyllähän miehetkin saavat haaveilla vaikka Megan Foxista tai Margot Robbiesta. Ihme katkeria kommentteja täällä joiltakin.