Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keltainen, viininpunainen, fuksia, turkoosi, violetti. Sinkkuboksistani tulee tämän värinen!

Vierailija
12.01.2020 |

Valkoista sitten esim. kalusteissa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooh, onko sinulla jotain inspiraatiokuvia linkata? Haluaisin tarkemman käsityksen tyylistäsi, ehkä vinkkejä itselleni.

T. Yksin asuva

Vierailija
2/11 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä kuulostaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä sitten suutelet kylmää oluttölkkiä samaan aikaan kun naapuriasunnossa Roger painaa kaunista tyttöä?

Vierailija
4/11 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta. Voin tulla kylään. Siis ihan vaan seiniä ihailemaan.

Vierailija
5/11 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis seiniin vai?

Vierailija
6/11 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika psykedeelistä.

Vierailija
7/11 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ooh, onko sinulla jotain inspiraatiokuvia linkata? Haluaisin tarkemman käsityksen tyylistäsi, ehkä vinkkejä itselleni.

T. Yksin asuva

Vähän sellaista mustalais/intialaishenkistä, verhoissa voi olla vaikka pallonauha reunassa ym. https://www.colore.fi/fi/tuote/3955269-tapetti-313050-flowers-in-the-mi… Tämä tapetti tai vastaava tulisi eteiseen. Tuohon kaveriksi turkoosi nojatuoli. Kristallikruunut. Kattokoriste.

Vierailija
8/11 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä sitten suutelet kylmää oluttölkkiä samaan aikaan kun naapuriasunnossa Roger painaa kaunista tyttöä?

Minä teen näin, joskun värini ovat pullonvihreä ja okrankeltainen. Onneksi Roger ja minä pyöritään eri ympyröissä. Ei sillä, että minullakaan olisi mahdollisuuksia naiseen, joka on usein mielessäni. Jos sillä naisella on mies, toivon sen olevan joku paljon minua tai Rogeria parempi.

Ap, oletko vasta muuttamassa sinkkulaatikkoosi? Itse en aikanaan miettinyt värejä, mutta vapaus tuntui hienolta. Meinaatko hankkia huonekasveja?

Vierailija
9/11 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä teen näin, joskun värini ovat pullonvihreä ja okrankeltainen. Onneksi Roger ja minä pyöritään eri ympyröissä. Ei sillä, että minullakaan olisi mahdollisuuksia naiseen, joka on usein mielessäni. Jos sillä naisella on mies, toivon sen olevan joku paljon minua tai Rogeria parempi.

Ap, oletko vasta muuttamassa sinkkulaatikkoosi? Itse en aikanaan miettinyt värejä, mutta vapaus tuntui hienolta. Meinaatko hankkia huonekasveja?

Kyllä olen muuttamassa vuoden sisään (kun viimeinenkin lapsi lentää pesästä). Huonekasvit kuuluvat oleellisesti mukaan kyllä, kerään ennestäänkin esim. hoyalajikkeita.

Vierailija
10/11 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viininpunaisen tilalle oranssi, niin on mun sinkkuboksi :)

Vierailija
11/11 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ostin esim. viininpunaisen päiväpeiton (entisen harmaan kulahtaneen tilalle). Pikku hiljaa siis täydennän värimaailmaa tuohon suuntaan. Ja sitten repäisen mm. seinät kun pääsen täysin omaan kämppään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän