Keltainen, viininpunainen, fuksia, turkoosi, violetti. Sinkkuboksistani tulee tämän värinen!
Kommentit (11)
Siellä sitten suutelet kylmää oluttölkkiä samaan aikaan kun naapuriasunnossa Roger painaa kaunista tyttöä?
Ilman muuta. Voin tulla kylään. Siis ihan vaan seiniä ihailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Ooh, onko sinulla jotain inspiraatiokuvia linkata? Haluaisin tarkemman käsityksen tyylistäsi, ehkä vinkkejä itselleni.
T. Yksin asuva
Vähän sellaista mustalais/intialaishenkistä, verhoissa voi olla vaikka pallonauha reunassa ym. https://www.colore.fi/fi/tuote/3955269-tapetti-313050-flowers-in-the-mi… Tämä tapetti tai vastaava tulisi eteiseen. Tuohon kaveriksi turkoosi nojatuoli. Kristallikruunut. Kattokoriste.
Vierailija kirjoitti:
Siellä sitten suutelet kylmää oluttölkkiä samaan aikaan kun naapuriasunnossa Roger painaa kaunista tyttöä?
Minä teen näin, joskun värini ovat pullonvihreä ja okrankeltainen. Onneksi Roger ja minä pyöritään eri ympyröissä. Ei sillä, että minullakaan olisi mahdollisuuksia naiseen, joka on usein mielessäni. Jos sillä naisella on mies, toivon sen olevan joku paljon minua tai Rogeria parempi.
Ap, oletko vasta muuttamassa sinkkulaatikkoosi? Itse en aikanaan miettinyt värejä, mutta vapaus tuntui hienolta. Meinaatko hankkia huonekasveja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä teen näin, joskun värini ovat pullonvihreä ja okrankeltainen. Onneksi Roger ja minä pyöritään eri ympyröissä. Ei sillä, että minullakaan olisi mahdollisuuksia naiseen, joka on usein mielessäni. Jos sillä naisella on mies, toivon sen olevan joku paljon minua tai Rogeria parempi.
Ap, oletko vasta muuttamassa sinkkulaatikkoosi? Itse en aikanaan miettinyt värejä, mutta vapaus tuntui hienolta. Meinaatko hankkia huonekasveja?
Kyllä olen muuttamassa vuoden sisään (kun viimeinenkin lapsi lentää pesästä). Huonekasvit kuuluvat oleellisesti mukaan kyllä, kerään ennestäänkin esim. hoyalajikkeita.
Viininpunaisen tilalle oranssi, niin on mun sinkkuboksi :)
Tänään ostin esim. viininpunaisen päiväpeiton (entisen harmaan kulahtaneen tilalle). Pikku hiljaa siis täydennän värimaailmaa tuohon suuntaan. Ja sitten repäisen mm. seinät kun pääsen täysin omaan kämppään.
Ooh, onko sinulla jotain inspiraatiokuvia linkata? Haluaisin tarkemman käsityksen tyylistäsi, ehkä vinkkejä itselleni.
T. Yksin asuva