Hei sinä joka käyt lidlissä ja menet lomille kanarialle
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Mä käyn kyllä Lidlissä, mutta Kanaria on jäänyt väliin. Lasketaanko Benidorm, sielläkin on Lidl?
Lasketaan. Benidorm on kyllä paha.
Mäkin kävin Lidlissä kun oli Egyptin Hurghadassa. Se jos mikä oli wt-paikka!
Kävin Lidlissä myös Prahassa, se ei ollut niin wt.
Koska vanha eurooppalainen älykkökaupunki mutta sielläkin oli Lidl. Hämmennyin.
Espanjassa Lidlissä on käytävänmitallinen viinejä ja joku 15 eri hajuvettä. Miksi ihmeessä Suomen Litskuihin mahtuu 3 hajuvettä kerralla muttei yhtään enempää.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on wt?
joo en tiiä mutta se on eri ku WTF ja ei ainakaan oo KVG eikä PISSIS tai en tiiä,oisko pissiksen moderni muoto,joo,niin se on.
On se.
"Lyhenne sanoista White Trash, valkoihoinen roskaväki.
Tyypillinen wt:n edustaja on kognitiivisilta kyvyiltään keskitasoa alhaisempi ja hän halveksii kouluttautumista. Hän on usein kaljaanmenevä ketjupolttaja, jolla on paljon tatuointeja. Jos hänellä on lapsia, heillä usei non eri vanhemmat ja "persoonalliset" etunimet. Hän syö roskaruokaa, käy lähipubissa, lukee Seiskaa, äänestää populistipuolueita, lottoaa, katsoo tosi-tv-sarjoja tai Gas Monkeyn kaltaisia autontuunausohjelmia, tekee kirjoitus- ja kielioppivirheitä, ja hänellä on yleensä taustallaan vähintään yksi avioero.
Kukaan ei koe olevansa wt, mutta kaikki tuntevat sellaisia. " Urbaani sanakirja
En tykkää Lidlistä sen ahtaiden käytävien, epäkäytännöllisten kassojen ja sotkuisen tunnelman vuoksi.
Kanarialla käyn melkein vuosittain. Kävelen, uin, retkeilen ja syön ja juon hyvin.
Kukin tyylillään.
Mitä jossei täytä yhtään wt:n ehtoa mutta käy Kanarialla ja Lidlissä?
Kanaria on ainoa paikka Euroopassa, missä on lämmintä talvella, lisäksi maailmantilanne on nyt niin levoton, että on vähintäänkin järkevää pysyä Euroopassa.
Lidl on oikein mainio kauppa myös, hyvin voisin sitäkin käyttää, silloin kun ei jaksa isoa markettia kahlata läpi tai on kiire.
En ole millään mittarilla wt, joten vastaus kysymykseen; en tiennyt, sitäpaitsi olet väärässä.
Voisin haluta olla wt, en ole käynyt kertaakaan kanarialla. Lidlissä käyn välillä.
Vierailija kirjoitti:
Missä muuten lomailee ne jotka haluaa viestittää että eivät ole wt? Mua kiinnostaa.
He varmaan kotimaanmatkailevat, ettei tarvitse käyttää ilmastoa saastuttavaa lentokonetta.
Saattavat olla myös köyhiä ne kotimaan matkailijat. Tärkeintä on kuitenkin tunnistaa Lidlissä ja Kanarialla käyvät wt:t 😂
Käyttäjä23337 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on wt?
joo en tiiä mutta se on eri ku WTF ja ei ainakaan oo KVG eikä PISSIS tai en tiiä,oisko pissiksen moderni muoto,joo,niin se on.
On se.
Tyypillinen wt:n edustaja on kognitiivisilta kyvyiltään keskitasoa alhaisempi ja hän halveksii kouluttautumista. Hän on usein kaljaanmenevä ketjupolttaja, jolla on paljon tatuointeja. Jos hänellä on lapsia, heillä usei non eri vanhemmat ja "persoonalliset" etunimet. Hän syö roskaruokaa, käy lähipubissa, lukee Seiskaa, äänestää populistipuolueita, lottoaa, katsoo tosi-tv-sarjoja tai Gas Monkeyn kaltaisia autontuunausohjelmia, tekee kirjoitus- ja kielioppivirheitä, ja hänellä on yleensä taustallaan vähintään yksi avioero.
Siinäpä stereotypiaa kerrakseen.
Olen akateeminen, ollut johtavassa asemassa, erinomainen kirjoitustaito, en eronnut, ei tatuointeja, äänestän persuja ja luen kampaajalla usein Seiskan.
Mikäs minä olen?
Vierailija kirjoitti:
Käyn Lidlissä, mutta haen punalappulihat (vain filemignonit) s:ssästä, 21 jälkeen, 60% ale.Käyn säästyneillä varoilla diivailemassa, Malediivailemassa.
Hitsit kuule,eiks o kurjaa jonotella Vuittoneita Hesassa ku Malediivatsuilla senku kävelee Vuittonille sisään!
Ja köyhät luulee että Hesan Vuittonilla ois alennusmyynti! Alennusmyynti oi tsissus! Ei Vuittonilla o.
Joko tilasit uusimman? EI kyl ollu kuin joutuu oottaan.
https://eu.louisvuitton.com/eng-e1/women/handbags/new-this-season/_/N-1…
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23337 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on wt?
On se.
Siinäpä stereotypiaa kerrakseen.
Olen akateeminen, ollut johtavassa asemassa, erinomainen kirjoitustaito, en eronnut, ei tatuointeja, äänestän persuja ja luen kampaajalla usein Seiskan.
Mikäs minä olen?
Kaikki lukee kampaajalla Seiskan, sitä ei lasketa. Et pääse noilla wt:ksi. Yritä lujemmin.
Tää aiheutti identiteettikriisin mulle. Löysin itseni pari vuotta sitten Balilla mutta hukkasin taas kun joogamatto tuli ostettua Lidlistä.
Ei kai kukaan jaksa enää pitää jotain kaupassa asiointia hienouden mittarina, ei mitenkään.
Minä olen super-wt. Olen juuri nyt Kanarialla ja käyn ostoksilla kanarialaisessa Lidlissä!
Stockan Herkun tuotteita myydään jo täällä peräkylän S-marketissakin. Missä pitää käydä ruokaostoksilla, ettei ole wt? Kauppahallissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko SuperWT, kun käyn Lidlissä ja Bulgariassa? 👍
Minä käyn Sunny Beachin (Bulgaria) lomalla joka kerta myös paikallisessa Lidlissä.
HitSi Super-WT!
Jahas, joku pikkukylän k-kauppias avautuu kun Lidl auennut lähistölle
Kai sitä sitten on wt 140k€ vuosituloilla ja omakotitalossa asuen jne. Tukkaakaan en ole värjännyt enkä kananp.rseeksi leikannut:D
Ensimmäisen Kanarianmatkani tein ystävättäreni luo 2v sitten (83. matkani) ja vuosi sitten toisen. Ei pakettimatkoja. Lidlistä ostan niitä tuotteita mitkä on parempia kuin Prismassa tai sikakalliissa Cittarissa. Ehkä juuri siksi mulla on varaa matkustella ympäri maailmaa, myös Kanarialla.
Lomilla käyn kuussa ja sielläkin Lidlissä. Olenko ET?