Miten suhtautuisit jos sulle kävisi näin: exä oli mätsännyt Tinderissä erään tuttavan tyttären kanssa, pari kertaa olivat nähnetkin
Kävi ilmi nyt vasta myöhemmin. Ihan nätti tyttö se on, kyllä ihmettelen mikä saa tuollaista tekemään. Kiinnostaako sitten exän rahat kun hyväpalkkaisessa työssä.
Kommentit (51)
Olisin varmaan kateellinen. Turha haaveillakaan mistään 20 v. nuoremmista näillä kilometreillä. :(
Vierailija kirjoitti:
Aikuisena nuo erot häviävät, ei sitä edes huomaa jos joku 25 ja toinen 45
No todellakin huomaa. 45v on jo ihan sedän näköinen kun taas 25v voi näyttää hyvinkin nuorelta ja raikkaalta.
Siis mitä sinulle on käynyt? Kaksi muuta ihmistä ovat tapailleet toisiaan. Miten tämä liittyy sinuun?
Kyllä järkyttäisi, jos ex-vaimo tekisi noin.
Etenkin, jos tyttö on täysi-ikäinen, niin ei siinä mitään. Ei varsinkaan sinulla pitäisi olla mitään sanottavaa.
Mitä asia sulle kuuluu millään lailla?
Jos tyttö halusi kokemuksia vanhemmasta miehestä? Mitä se taas muille kuuluu?
En keksi yhtäkään syytä miksi tapaisin noin vanhaa miestä 😂😂 hyi...
N23
Ei minua kiinnosta eron jälkeen exän tekemiset millään lailla. Tapailkoon ketä haluaa, kunhan ei raahaa hoitojaan kotiin silloin kun lapset on siellä.
Exä nyt tuntui muutenkin harrastavan teinityttöjä niin enpä ihmettelisi.
Samapa tuo mulle on, mulla on oma elämäni enkä ole juuri häntä ajatellut.
Mulle on ihan sama ketäex deittailee :D kunhan ei mun ovelle tule kolkuttelemaan enää
*örp* eipä mies näytä tuttavansa perhettä paljon kunnioittavan.
Vierailija kirjoitti:
Aikuisena nuo erot häviävät, ei sitä edes huomaa jos joku 25 ja toinen 45
Oletko kenties sokea :D
Melkoisen elähtänyt 25 v. saa olla, että näyttäisi 45 vuotiaalta.
Eipä tuo vielä mitään. Mun 55 vuotiaalla eksällä on 22 vuotias tyttöystävä. Lapsemmekin ovat vanhempia, kuin äitipuoli. Semmosta.
Vierailija kirjoitti:
En keksi yhtäkään syytä miksi tapaisin noin vanhaa miestä 😂😂 hyi...
N23
Mistä tiedät iän? Voihan tuttava olla paljon vanhempi kuin AP ja tytär onkin vain viisi vuotta nuorempi kuin kyseinen mies.
Siis mitä tekemään? Tapailemaan tinder-miestä? Eikö sieltä just seuraa haeta?