Hei sinä joka käyt lidlissä ja menet lomille kanarialle
Kommentit (64)
Mä käyn Lidlissä ja en oo käynyt ikinä Kanarialla, 50% täälläkin .
No käyn kyllä Lidlissä, mut lomailen mieluiten Kreikassa. 50%.
Ihan sama. En välitä mihin kategoriaan sinä ja muut kaltaisesi minut luokittaa. Elän niinkuin haluan.
Eikös Stubb lomaile aina Kanarialla?
Joo. Onneksi olen varaks ja hyvätuloinen wt.
Mä käyn kyllä Lidlissä, mutta Kanaria on jäänyt väliin. Lasketaanko Benidorm, sielläkin on Lidl?
Me käytiin tänään Lidlissä, Kanarialla viimeksi 6 v sitten. Kesät vietetään Norjassa, siellä ei harmi vaan ole Lidlejä. Löytyy kyllä Euromarketteja, Remoja ja Cooppeja.
Teneriffa on kauneimillaan silloin, kun tulivuori Teiden rinteille on muodostunut pilvi-/sumuharsoa ja on muuten aurinkoinen ja lämmin päivä. Teide on todella hienon näköinen. Rantaa pitkin aamulla lenkkeillessä tuntuu ihan voittajalta. Mikäs siellä on ollessa🌴palmun alla. T.wt
Huomenna taas Kanarialle, tosin käyn Prismassa. Varmaan vielä pahempi!
Tiedätkös ap, kirjoitustaidottomuus on myös yksi wt:n ominaispiirre?
Kanariansaaria on monta: kaikki erilaisia. Ei voi yleistää. Lomailen Kanarialla mieluusti, koska on talvella kohtuullisen lämmintä ja lyhyet lennot. Tykkään snorklailusta, Kanarialla on hyvät mahdollisuudet siihen.
Lidlissä käyn, koska on kätevästi työmatkan varrella. Tosin käyn välillä vaihtelun vuoksi Herkussa, Prismassa, S-marketissa tai kauppahallissa.
Vierailija kirjoitti:
No käyn kyllä Lidlissä, mut lomailen mieluiten Kreikassa. 50%.
Kyllä sieltäkin lidl löytyy
Olen pahempi kuin perus-wt, siis aivan omaa luokkaani.
Lomailen Fuengirolassa ja käyn täällä Lidlissä. Siis mitkä valikoimat! Ette usko.
Ai niin, Kanarialla kun kävin Lidlissä niin siellä oli kuulkaa tuoretiski lihoille ja kanoille ja setä myymässä niitä. Laatua.
Vierailija kirjoitti:
Olenko SuperWT, kun käyn Lidlissä ja Bulgariassa? 👍
Minä käyn Sunny Beachin (Bulgaria) lomalla joka kerta myös paikallisessa Lidlissä.
Mulla on tatskoja ja irakilaiset ja angolalaiset fuckbuddiet. Lisäksi olen yh ja lihava. Vietän päivät täällä haukkumassa suomalaisia miehiä.
Kiitos tiedosta. Käyn Lidlissä ja viime vuonna kävin myös Kanarialla.
Ihana Lidl! Harmi kun ei oo täällä missä nyt lomailen. Ikävöin kotikorttelini omaa Lidliä.
Missä muuten lomailee ne jotka haluaa viestittää että eivät ole wt? Mua kiinnostaa.
Ihana Teneriffa🌴🌞 ja Lidlin hyvät paistotuotteet👍🏻Taas on uusi loma varattu syksyksi Teneriffalle