Miten suhtautuisit jos sulle kävisi näin: exä oli mätsännyt Tinderissä erään tuttavan tyttären kanssa, pari kertaa olivat nähnetkin
Kävi ilmi nyt vasta myöhemmin. Ihan nätti tyttö se on, kyllä ihmettelen mikä saa tuollaista tekemään. Kiinnostaako sitten exän rahat kun hyväpalkkaisessa työssä.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Exä nyt tuntui muutenkin harrastavan teinityttöjä niin enpä ihmettelisi.
Samapa tuo mulle on, mulla on oma elämäni enkä ole juuri häntä ajatellut.
Onko niitä pervoja jotka katselee pronhubista teen kategorian videoita?
Epämukavaa jos välit huonot ja joutuu olemaan tekemisissä tuosta syystä
Yök. Mutta vielä enemmän yökkivät varmasti tytön vanhemmat.
Kyllähän siinä tulee mieleen, kuinka nuorena on tyttöä jo vilkuillut. *oksu*
Miehet sitten osaa olla kuvottavia.
Vierailija kirjoitti:
Aikuisena nuo erot häviävät, ei sitä edes huomaa jos joku 25 ja toinen 45
Ei huomaa
Vierailija kirjoitti:
Onko exäsi farmariasuinen?
Vierailija kirjoitti:
Tämä
Antakaa kaikkien kukkien kukkia.
M41+ N21 -Meillä erittäin tyytyväisiä jo kolmatta vuotta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko exäsi farmariasuinen?
Pakko olla
Tyttären vanhemmat tuskin ilahtuvat kun setämies tapailee heidän tytärtään. Setämies ei tätä kykene ymmärtämään, aivot ovat jääneet teinin asteelle.739
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No todellakin huomaa. 45v on jo ihan sedän näköinen kun taas 25v voi näyttää hyvinkin nuorelta ja raikkaalta.
Meillä tällainen tuttavapariskunta, mies 40v, nainen 24v ja näyttää miestä vanhemmalta. Tanakka, lasit, silmäpussit, prenasaalit juonteet, allit ja jopa ryppyjä. Oikeasti, sillä on jo selkeitä juonteita. Olen nähnyt ajokortin, muuten ei edes uskoisi sen ikäiseksi. Mies pitää huolta itsestään ja vaikuttaa nuorekkaalta.
En ymmärrä sitä miestä, jos ottaa nuoremman niin ottaisi edes ikäisensä näköisen eikä tanttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No todellakin huomaa. 45v on jo ihan sedän näköinen kun taas 25v voi näyttää hyvinkin nuorelta ja raikkaalta.
Meillä tällainen tuttavapariskunta, mies 40v, nainen 24v ja näyttää miestä vanhemmalta. Tanakka, lasit, silmäpussit, prenasaalit juonteet, allit ja jopa ryppyjä. Oikeasti, sillä on jo selkeitä juonteita. Olen nähnyt ajokortin, muuten ei edes uskoisi sen ikäiseksi. Mies pitää huolta itsestään ja vaikuttaa nuorekkaalta.
En ymmärrä sitä miestä, jos ottaa nuoremman niin ottaisi edes ikäisensä näköisen eikä tanttaa.
Onko nainen kokematon, mies ehkä arvostaa kokemattomuutta
Vaikea kuvitella tällaista tilannetta. Kuulostaa pienten kaupunkien meiningiltä, että samat exät pyöritetään koko tuttavapiirin läpi ja kaikki tietävät toistensa deittailuasiat ja vatvovat niitä aikansa kuluksi. Suhtautuisin moiseen pienten piirien elämään niin kielteisesti, että muuttaisin jonnekin isompaan kaupunkiin, jossa olisi muutakin tekemistä kuin miettiä exän tai tuttavien deittailuja.
Vierailija kirjoitti:
En keksi yhtäkään syytä miksi tapaisin noin vanhaa miestä 😂😂 hyi...
N23
Sadoittain ikäisiäsi tapailee, sokerideittailee jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monista naisista tulee syystä tai toisesta todella ilkeitä, kateellisia ja katkeria vanhetessaan. Eli ehkä tuossa kuvioissa ei ollut se nuori ulkonäkö pääasia.
Nämä nuoret naiset jotka juoksee vanhusten perässä ovat naiiveja. Eivät mieti ensiviikkoa pidemmälle asioita. Olihan se 17-v. imartelevaa kun ryppyiset 45-v. sedät tulivat lähentelemään. Nyt kun ikää ja kokemusta tullut niin jälkikäteen oksettaa. Vasta 45-vuotiaana ymmärtää itse, miten henkisesti on toista niskan päällä elämänkokemuksineen, ja miten paljon helpompaa olisi manipuloida tuollaista lapsenikäistä.
Miten lapset ovat tilanteeseen suhtautuneet? Onko lapset tyttöjä vai poikia?