Hei sinä joka käyt lidlissä ja menet lomille kanarialle
Kommentit (64)
Jollain menny muiden elämä tunteisiin
Mites sellainen joka käy Stockan herkussa ja käy lomalla Kanarialla, onko w vai t?
Saako lisäpisteitä koffista ja lauantaimakkarasta?
Niinkö. Vaikuttaako, että mulla on myös 2 yliopistotutkintoa ja muutama satatuhatta pankissa?
Käyn lidlissä ja lomailen jenkeissä ja japanissa. Olenko wt?
Epäilin olevani, mutta en ollut täysin varma ennen kuin kerroit.
Olenko SuperWT, kun käyn Lidlissä ja Bulgariassa? 👍
Ap vituttaako kun käyn työttömänä litukassa ja lähen etelään keväällä?
Entäs sellainen, joka kyttää ja arvottaa muiden tekemisiä ja viettää sunnuntainsa tehden niistä turhia avauksia mammapalstalle?
Hei sinä joka nimittelet muita wt ihmisiksi. Tiesitkö että olet itse juuri itse sellainen. Et varmaan.
No niin, minä ja mun Tj pomoni ollaan
Entäs minä, joka käyn kyllä Lidlissä, mutta menen Uuden-Seelannin kiertomatkalle?
Vierailija kirjoitti:
Mites sellainen joka käy Stockan herkussa ja käy lomalla Kanarialla, onko w vai t?
Vain, jos sulla on myös vilkkuvat jouluvalot parvekkeella päällä vielä maaliskuussa.
Mä en lomaile ollenkaan, melkoista pohjasakkaa.
Hei vaan itsellesi! Terv. Lidlin ja Kanariankävijä
En käy Lidlissä, mutta rakastan Kanariaa. Terv. 50-% wt.
Käyn Lidlissä, mutta haen punalappulihat (vain filemignonit) s:ssästä, 21 jälkeen, 60% ale.Käyn säästyneillä varoilla diivailemassa, Malediivailemassa.
Kanarian täytyy olla mahtava paikka. Olen elämäni aikana (52 v. and counting) käynyt valmismatkalla tasan kaksi kertaa. Toisella reissulla, Kreikassa, kuulin aamiaispöydässä kun sellainen WT-isoäiti kuuluvalla äänellä sanoi/huusi, että "27 kertaa olen ollut Teneriffalla, ja nyt erehdyin tulemaan Kreikkaan — ikinä en enää mene mihinkään muualle kuin Teneriffalle!"
Kiitos tiedosta.