Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuinen lapsi vanhimmilla kylässä

Vierailija
20.06.2006 |

Miten te 20-30v käyttäydytte vanhempienne luona käydessänne: oletteko kokonaan passattavana, laitatteko itse kaikille ruokaa, käyttekö omin luvin jääkaapilla, siivoatteko jälkenne, menettekö ja oletteko kun itselle sopii vai kysyttekö etukäteen sopivaa aikaa? Siis käyttäydyttekö kuten muuallakin kylässä vai niin kuin kotonanne?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkaa on sen verran että menemmepä sitten kotiini tai anoppilaan niin ilmoitellaan ainakin viikkoa ennen että oltais tulossa, ja yleensä ollaan sitten vähintään viikonloppu kyläilemässä.

Aika rentoa meininkiä on molemmissa paikoissa. Ruoat ostetaan itse kun mun vanhemmat ei syö oikein muuta kuin leipää, kalaa ja perunoita niin kaapit on aina tyhjät. Appivanhemmat on taas niin pihejä, että kaapit on täynnä viime vuosituhannella vanhoiksi menneitä ruokia...

Kotona saa siivota oikeastaan enemmän kuin täällä kämpillä, yleensäkin lähtiessämme siellä on puhtaampaa kuin ennen saapumistamme. Anoppilassa siivoan jälkemme ja vien esim. petivaatteet pesuun ym.

Vierailija
22/24 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oleta, että vanhempani ovat aina täysissä vaatteissa tai muuten " valmiina" ottamaan vieraita / jälkikasvua vastaan. Soitan aina ensin. Vähintään pimpotan ovikelloa ja odotan hetken. Tiedä vaikka sekstailisivat keittiön pöydällä, kun ryntään lasteni kanssa sisään. En todellakaan halua nähdä mitään sellaista, mutta en myöskään oleta, että he eivät enää seksiä harrastaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten menen kuin kylään. lapsuudenkotona olin enemmän kuin kotonani.

soitan ja ilmoitan/kysyn aina etukäteen koska menen käymään. jo sen takia että asuvat eri paikkakunnilla kuin minä, joten ei viitsi matkustaa useampaa tuntia turhaan :)

isäni luona olen täysin " kylässä" . en mene ominpäin jääkaapille, vaan syömme yleensä samaan aikaan kaikki. he kattavat pöydän tai valmistavat ruuan. autan pöydän korjaamisessa aterian jälkeen.

äitini luona olen myös " kylässä" , mutta eritavoin. vien ruokakassin mennessäni ja minä suunnittelen mitä syömme. valmistan meille kaikille ruuat, joskus äitini auttaa joskus ei. autan myös pöydän korjaamisessa. teemme mieheni kanssa äitini luona muutenkin paljon askareita, ja autamme mitä äitini sit kulloinkin keksii tarvivansa apua. " luppoaikaa" ei äitini luona kyläillessä juuri ole.

Vierailija
24/24 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii myös toisinpäin... Soitan siis, kun menen käymään, vaikka avaimet onkin omassa nipussa vielä. Myös vanhemmat soittavat, jos tulevat käymään. Mutta sitten sitä ollaankin, kuin omissa kodeissamme, kukin syö mitä ja milloin tahtoo -yleensä omat sotkut siivotaan, mutta ainakin äsköiseltä vierailulta näyttäisi jääneen kahvikupit mun tiskattaviks... :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi