Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syökö joku oikeasti x-tran tonnikalaa?

Vierailija
15.01.2023 |

Joitain kertoja olen yrittänyt, vaan syömättä jää.
Nyt miesystävä oli ostanut, ja puoliksi peläten, puoliksi toiveikkaana avasin purkkia.
Jäi minulla maistamatta, oli nyt jo jauhettu pikkuriikkiseksi muruksi, mies sitä maistoi, mutta tuli hänkin siihen tulokseen ettei leipiä sillä pilata.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön vain John Westin tonnikalaa.

Vierailija
2/48 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkan tonnikala, ei siis se K-menu, on parasta mitä olen maistanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta juuri koskaan traaginen. Halpaa on mutta huonoa. Se kahvi on tosi halpaa, mutta en pysty juomaan, vaikka kuinka yrittäisi. Liian halpaa ja siksi laadutonta.

Vierailija
4/48 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt kukaan oikeesti, leikisti kyllä.

Vierailija
5/48 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pirkan tonnikala, ei siis se K-menu, on parasta mitä olen maistanut.

Pirkka on hyvää, samoin rainbow, ja olen usein ostanut k-menua ja hyvin kelpaa minulle. Mutta tuo x-tra on jotain ihan järkyttävää, ja näköjään huononee vain, kun oli jotain murua joka ei ole enää edes hiutaletta.

Ja siinä maussa on jotain järkkyä ollut aina.

Vierailija
6/48 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupasta kalaa? Miks et itse käy kalastamassa?

Vierailija
7/48 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kukaan ei syö sitä, miksi kaupat pitävät niitä satoja, ellei peräti tuhansia, kappaleita hyllyissään? Myyntitilan pitäminen on kallista. Eli tähän pitäisi jonkun kauppiaan vastata.

Itse en usko, että kaupat huvin vuoksi pitävät jotain tuotetta hyllyssä.

Vierailija
8/48 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Mitä kaupassa on tarjolla sitä ostetaan.

Oikeesti hei.

Joten lopeta nämä pällistelysi.

Vierailija
9/48 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ajattelin vain, että tunnustaako joku av-mamma pitävänsä siitä.

Mielestäni ei ole ihmisravinnoksi sopivaa.

Ehkä niistä tehdään niitä pizzoja...

Vierailija
10/48 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön koska se on musta ihan ok. Siis nimenomaan hiutaleet öljyssä joita käytän mm lämpimissä voileivissä, pizzassa ja salaatissa yms. 0.89e prk.

Vierailija
11/48 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kukaan ei syö sitä, miksi kaupat pitävät niitä satoja, ellei peräti tuhansia, kappaleita hyllyissään? Myyntitilan pitäminen on kallista. Eli tähän pitäisi jonkun kauppiaan vastata.

Kissalle? Siinä hajussa on jotain mikä saa katit ihan villiksi. Ja oli joskus aiemmin ainakin halvempaa kuin eläinhyllyssä.

Pirkan vihreä tölkkikin on pilattu, lisätty vettä öljyn sekaan. Se kalliimpi tummanvihreä pirkka on vielä ihan ok.

Vierailija
12/48 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain välissä oli niitä pötköjä eli useampi tölkki kelmulla pötköksi laitettu ja ne oli halpiksia-ehkä juuri k-menua. Sitä auringonkukkaöljyssä olevaa käytin koko ajan ja hyvin maistui.

Vierailija
13/48 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, jo vuosia sitten se oli järkyn hajuista muhjua, jossa seassa suomuja ja ties mitä ryönää. Ja pahinta silti on sen kitkerä maku.

Vierailija
14/48 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa yhtään jos ei ole hyvää jos vain on halpaa.

Vierailija
15/48 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Man har svårt att begripa folk som köper affärernas private label produkter. 

Vierailija
16/48 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, minä kyllä syön vain tunnetun tuotemerkin tonnikalaa! Se on muuten identtinen tuote ja samalta linjastolta, mutta hinta on paljon korkeampi kuin xtra-tonnikalasäilykkeellä.

Vierailija
17/48 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi, minä kyllä syön vain tunnetun tuotemerkin tonnikalaa! Se on muuten identtinen tuote ja samalta linjastolta, mutta hinta on paljon korkeampi kuin xtra-tonnikalasäilykkeellä.

Mutta se tunne kun laittaa tunnetun ja kalliin tuotemerkin tonnikalatölkin kassahihnalle ja muut näkevät ja ajattelevat, että tuossa on menestyjä ja hyvätuloinen.

Vierailija
18/48 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä nälkäänsä syö, jos ei muuta ole. Ehkä teillä ei vain ollut tarpeeksi nälkä.

Mutta tonnikalat jätän kyllä kaupan hyllyyn. Tonnikala on uhanalainen laji eikä sen sukupuuttoa tulisi kalastuksella vauhdittaa, kun vatsansa saa täyteen muullakin.

Vierailija
19/48 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itsekin samaa ihmetellyt,en usko,että olis niin kova menekki....kissoille ja koirillekaan ei voi ruokaan sekoittaa,kun suolaa on paljon noissa

Vierailija
20/48 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

itsekin samaa ihmetellyt,en usko,että olis niin kova menekki....kissoille ja koirillekaan ei voi ruokaan sekoittaa,kun suolaa on paljon noissa

samoin mietin,mihin kaupat saa ne kaikki ruuat menemään,on semmosiakin joita harva ostaa..minne ne menee? meneekö ne tosiaan hyväntekeväisyyteen,punalaputetuiks? makkarat ja juustot,joita on kymmeniä erilaisia,meneekö ne kaupasta suurin osa ennen eräpäivää?