Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen välttyi syytteeltä: Syytäjä pitää mahdollisena että sohvalla istunut mies työnsi veitsen itse vatsaansa

12.01.2020 |

Juoks puukkoon.
Otsikossa ole kritousvirhe ei ole minun tekemä, vaan alkuperäisestä kopioitu.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ce883415-386b-4d26-9fce-049de16bcccf

Suomen oikeusjärjestelmä on selvästikin huippuluokkaa.
Kirkkonummella aikoinaan itsemurhaaja ampui KAKSI kertaa itseään päähän ja sekin oli selvä itsemurha.

Kennedykin varmaan työnsi luodin päähänsä, ihan piiruuttaan. Oli niin levollinen asento auton takapenkillä.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on kun supo itsemurhaa ihmisen ampumalla lippaan tämän takaraivoon. 

Vierailija
2/38 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomaton tapaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi että syyllinen on vapaana, kuin yksikään syytön tuomitaan.

Vierailija
4/38 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan tuo ollakkin totta että itse puukottanut itseään.

Vierailija
5/38 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapeukuttaja siis istuisi mielellään kakkua, johon olisi syytön. Selvä.

Vierailija
6/38 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todisteita mistään muusta ei ollut. Ei esim. Taistelun jälkiä.

Vierailija
7/38 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis sitä mieltä, että maailmassa ei kukaan ole työntänyt veistä omaan vatsaansa ja kuollut. Jos joku tekee sen sinun vieressäsi, menet varmaan mielelläsi vankilaan.

Vierailija
8/38 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistohaava vatsassa on taistelun jälki. Jos ihmistä tökkää veitsellä niin yleensä kyseinen ihminen lähtee juoksemaan pakoon, eikä painimaan jos mahdollista.

Vierailija
9/38 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa kuten muissakin länsimaissa syyttäjän pitää näyttää syyllisyys toteen. Syytetyn ei tarvitse todistaa syyttömyyttään.

Vierailija
10/38 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko suomen oikeuslaitokseen päästäkseen edellytyksenä joku heikkolahjaisuus?

Vierailija
11/38 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voihan tuo ollakkin totta että itse puukottanut itseään.

No ei kyllä ole.

Vierailija
12/38 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pistohaava vatsassa on taistelun jälki. Jos ihmistä tökkää veitsellä niin yleensä kyseinen ihminen lähtee juoksemaan pakoon, eikä painimaan jos mahdollista.

Antaisitko sinä tökätä itseäsi puukolla vatsaan ilman että yrittäisit puolustautua tai väistää. Veitsestä löytyi naisen dnata muttei esim sormenjälkiä. Miten pistät ketään puukolla pitelemättä sitä kahvasta.

Vierailija
13/38 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko suomen oikeuslaitokseen päästäkseen edellytyksenä joku heikkolahjaisuus?

Suomessa kuten muissakin länsimaissa syyttäjän pitää näyttää syyllisyys toteen. Syytetyn ei tarvitse todistaa syyttömyyttään.

Vierailija
14/38 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos te kerran tiedätte, mitä siellä on tapahtunut, niin näyttäkää poliisille ja syyttäjälle ne samat todisteet joiden nojalla olette itse vakuuttuneet asiasta.

Vierailija
15/38 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos uhri olisi ollut nainen, mies olisi heti murhatuomion saanut ja täällä yleistettäisiin kaikki suomalaiset miehet samanlaisiksi murhaajiksi.

Vierailija
16/38 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antaisitko sinä tökätä itseäsi puukolla vatsaan ilman että yrittäisit puolustautua tai väistää. Veitsestä löytyi naisen dnata muttei esim sormenjälkiä. Miten pistät ketään puukolla pitelemättä sitä kahvasta.

Noista ei automaattisesti jää taistelun jälkiä. Sormen jäljet saa pois silmälasien pesuaineella tai alkoholilla. 

Vierailija
17/38 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut linkkiä, mutta olen nähnyt kaksi ihmistä, jotka ovat puukottaneet itseään, että onhan se mahdollista. Mutta silloin on kovan luokan päihdeongelmainen ja itsetuhoinen mt-ongelmainen kyseessä. Normijampat eivät tuollaista tee.

Vierailija
18/38 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä selitys kannattaa kaikkien rikosjuttuja hoitavien advokaattien pitää muistissa. Voihan sitä ihminen lyödä itseään vaikka kirveellä päähän, jos niikseen tulee. Tai tukehduttaa itsensä vetämällä muovipussin päähänsä. Näin tehdään tarpeettomiksi vieraat mustapartaiset miehet ja huppariukot.

Vierailija
19/38 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuomioistuimet oikeasti toimisivat, kuten AV:lla ja muilla netin paskafoorumeilla halutaan, niin voi sitä porua kun paskapostaajat olisivat itse ensimmäisenä linnassa. Tuomioonhan pitäisi teidän mielestänne riittää nettiprovoilijoiden mutu, ja sen perusteella kaikki paskapostaajat ovat vähintäänkin lapsennussijoita.

Vierailija
20/38 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lukenut linkkiä, mutta olen nähnyt kaksi ihmistä, jotka ovat puukottaneet itseään, että onhan se mahdollista. Mutta silloin on kovan luokan päihdeongelmainen ja itsetuhoinen mt-ongelmainen kyseessä. Normijampat eivät tuollaista tee.

No nyt teki. Perinteinen suomalainen harakiri kotisohvalla. Kaikkihan niin tekee. Selvä asia. Ainakin siis oikeuslaitoksen mielestä.