Nainen välttyi syytteeltä: Syytäjä pitää mahdollisena että sohvalla istunut mies työnsi veitsen itse vatsaansa
Juoks puukkoon.
Otsikossa ole kritousvirhe ei ole minun tekemä, vaan alkuperäisestä kopioitu.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ce883415-386b-4d26-9fce-049de16bcccf
Suomen oikeusjärjestelmä on selvästikin huippuluokkaa.
Kirkkonummella aikoinaan itsemurhaaja ampui KAKSI kertaa itseään päähän ja sekin oli selvä itsemurha.
Kennedykin varmaan työnsi luodin päähänsä, ihan piiruuttaan. Oli niin levollinen asento auton takapenkillä.
Kommentit (38)
Parempi että syyllinen on vapaana, kuin yksikään syytön tuomitaan.
No voihan tuo ollakkin totta että itse puukottanut itseään.
Vierailija kirjoitti:
Alapeukuttaja siis istuisi mielellään kakkua, johon olisi syytön. Selvä.
Todisteita mistään muusta ei ollut. Ei esim. Taistelun jälkiä.
Olet siis sitä mieltä, että maailmassa ei kukaan ole työntänyt veistä omaan vatsaansa ja kuollut. Jos joku tekee sen sinun vieressäsi, menet varmaan mielelläsi vankilaan.
Vierailija kirjoitti:
Pistohaava vatsassa on taistelun jälki. Jos ihmistä tökkää veitsellä niin yleensä kyseinen ihminen lähtee juoksemaan pakoon, eikä painimaan jos mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa kuten muissakin länsimaissa syyttäjän pitää näyttää syyllisyys toteen. Syytetyn ei tarvitse todistaa syyttömyyttään.
Onko suomen oikeuslaitokseen päästäkseen edellytyksenä joku heikkolahjaisuus?
Vierailija kirjoitti:
No voihan tuo ollakkin totta että itse puukottanut itseään.
No ei kyllä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistohaava vatsassa on taistelun jälki. Jos ihmistä tökkää veitsellä niin yleensä kyseinen ihminen lähtee juoksemaan pakoon, eikä painimaan jos mahdollista.
Antaisitko sinä tökätä itseäsi puukolla vatsaan ilman että yrittäisit puolustautua tai väistää. Veitsestä löytyi naisen dnata muttei esim sormenjälkiä. Miten pistät ketään puukolla pitelemättä sitä kahvasta.
Vierailija kirjoitti:
Onko suomen oikeuslaitokseen päästäkseen edellytyksenä joku heikkolahjaisuus?
Suomessa kuten muissakin länsimaissa syyttäjän pitää näyttää syyllisyys toteen. Syytetyn ei tarvitse todistaa syyttömyyttään.
No jos te kerran tiedätte, mitä siellä on tapahtunut, niin näyttäkää poliisille ja syyttäjälle ne samat todisteet joiden nojalla olette itse vakuuttuneet asiasta.
Jos uhri olisi ollut nainen, mies olisi heti murhatuomion saanut ja täällä yleistettäisiin kaikki suomalaiset miehet samanlaisiksi murhaajiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaisitko sinä tökätä itseäsi puukolla vatsaan ilman että yrittäisit puolustautua tai väistää. Veitsestä löytyi naisen dnata muttei esim sormenjälkiä. Miten pistät ketään puukolla pitelemättä sitä kahvasta.
Noista ei automaattisesti jää taistelun jälkiä. Sormen jäljet saa pois silmälasien pesuaineella tai alkoholilla.
En lukenut linkkiä, mutta olen nähnyt kaksi ihmistä, jotka ovat puukottaneet itseään, että onhan se mahdollista. Mutta silloin on kovan luokan päihdeongelmainen ja itsetuhoinen mt-ongelmainen kyseessä. Normijampat eivät tuollaista tee.
Tämä selitys kannattaa kaikkien rikosjuttuja hoitavien advokaattien pitää muistissa. Voihan sitä ihminen lyödä itseään vaikka kirveellä päähän, jos niikseen tulee. Tai tukehduttaa itsensä vetämällä muovipussin päähänsä. Näin tehdään tarpeettomiksi vieraat mustapartaiset miehet ja huppariukot.
Jos tuomioistuimet oikeasti toimisivat, kuten AV:lla ja muilla netin paskafoorumeilla halutaan, niin voi sitä porua kun paskapostaajat olisivat itse ensimmäisenä linnassa. Tuomioonhan pitäisi teidän mielestänne riittää nettiprovoilijoiden mutu, ja sen perusteella kaikki paskapostaajat ovat vähintäänkin lapsennussijoita.
Vierailija kirjoitti:
En lukenut linkkiä, mutta olen nähnyt kaksi ihmistä, jotka ovat puukottaneet itseään, että onhan se mahdollista. Mutta silloin on kovan luokan päihdeongelmainen ja itsetuhoinen mt-ongelmainen kyseessä. Normijampat eivät tuollaista tee.
No nyt teki. Perinteinen suomalainen harakiri kotisohvalla. Kaikkihan niin tekee. Selvä asia. Ainakin siis oikeuslaitoksen mielestä.
Sellaista se on kun supo itsemurhaa ihmisen ampumalla lippaan tämän takaraivoon.