Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko löytänyt rakkauden kun bmisi on ollut yli 30?

Vierailija
12.01.2020 |

Mistä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, enkä myöskään sen ollessa alle 25.

Vierailija
2/11 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Netistä. Miehen edellinen oli minua seitsemän vuotta nuorempi ja 20 kiloa hoikempi. Minä olen vain muissa asioissa hänelle täydellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaille tässä jouduttiin menemään. Oman tasoisetkin miehet antoivat sen verran kovaa palautetta etten enää tohdi mennä täällä Suomen puolella millekään treffisivustolle.

Vierailija
4/11 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen löytänyt töistä. Bmi oli 30,4. Nyt on vähän pienempi ja laihdutus on menossa.

Vierailija
5/11 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parhaillani parisuhteessa, jonka aikana olen lihonut viidessä vuodessa normaalipainon ylärajalta 10-15 kiloa ylipainon puolelle, joten en voi sanoa nimenomaan löytäneeni rakkautta ylipainoisena.

Siihen, minkä verran minua lähestytään, lihominen ei erityisesti ole vaikuttanut. En tunnista lainkaan sitä, kuinka moni ylipainoinen kertoo olevansa seurueessa näkymätön. Olen nyt lähes 40-vuotias ja luulen, että mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ulkonäöllä on merkitystä niille, jotka seuraani hakeutuvat. Aika suuri osa ikäisistäni miehistä on itsekin ylipainoisia, joten he tuskin asettavat naisellekaan mitään painorajoituksia.

Kun ollaan toisella kierroksella, niin kuin ikäiseni sinkut pääasiassa ovat, tiedetään jo aika tarkkaan, mitä halutaan ja mitä ei haluta, eikä pelkästä viehättävästä ulkomuodosta hullaannuta samalla tavalla kuin nuorempana.

Vierailija
6/11 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkomaille tässä jouduttiin menemään. Oman tasoisetkin miehet antoivat sen verran kovaa palautetta etten enää tohdi mennä täällä Suomen puolella millekään treffisivustolle.

Millaisilta miehiltä sait kovaa palautetta?

Vierailija
7/11 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI >34 ja löytänyt x 2. ;) Laihdutin n. 45 kg ja löytyi kolmaskin, jonka kanssa nyt.

Vierailija
8/11 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

En ole ikinä ollut niin läski.

Vierailija
9/11 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Olin nykyisen puolisoni tavatessani suunnilleen saman kokoinen kuin nyt eli BMI 31-32.

Vierailija
10/11 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Olin nykyisen puolisoni tavatessani suunnilleen saman kokoinen kuin nyt eli BMI 31-32.

Niin ja siis ihan live-elämän tilanteessa tavattiin.

Vierailija
11/11 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Raamikkaan ja hyväkroppaisen miehen Lions-klubissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi