Yksinkertaisten ihmisten ihmiset puhuvat esim. tankataan bensaa
Yksinkertaisen ihmisen tunnistaa aina siitä, että heidän mielestään myös dieselautoihin tankataan bensaa. Tai on "bensa loppu" vaikka olisi dieselauto. Joskus joku inisi että sporakuskin pitäisi oppia käyttämään kytkintä, kun oli kyyti ollu epätasaista tai käyttämään jarrupoljinta. Sporissa kun ei ole kumpaakaan objektia. Näistä tunnistaa aina yksinkertaiset ihmiset.
Kommentit (11)
Minäpä tankkaan bensaa sähköautoon!
Vierailija kirjoitti:
Öööö, noup. Nimenomaan yksinkertaiselle on tärkeää, että sanotaan diesel, tai margariini, eikä bensa (polttoaine) tai voi (rasva leivän päällä). Itse ainakin puhun jopa buranasta tarkoittaessani mitä tahansa ibuprofeenia jne vaikka olen alalla.
Ja siis vain yksinkertainen sekoaa ja luulee, että tarkoitettiin vain Orion Pharman Buranaa, ei mitä ibuprofeenia tahansa jne. Tai ostaa kotiin voita vaikka aiempi rasia olisi Oivariinia jne.
Kai te vielä nauhoitatte digiboksilla tv-ohjelmat?
Entäpä mitä tämän aloituksen otsikko kertoo vaikkapa ap:sta?
Yksinkertaiset sanovat myös "jankataan palstalla"
miten porakoneet liittyvät bensa ja diisseliautihin.
Vierailija kirjoitti:
miten porakoneet liittyvät bensa ja diisseliautihin.
Niinpä, mun miehellä on ainakin akkuporakone..
Vierailija kirjoitti:
Kai te vielä nauhoitatte digiboksilla tv-ohjelmat?
Koko tallentava digiboksi on jäänne viime vuosikymmeneltä. Melkein kaikki ohjelmat näkee suoratoistopalvelussa kuitenkin.
Öööö, noup. Nimenomaan yksinkertaiselle on tärkeää, että sanotaan diesel, tai margariini, eikä bensa (polttoaine) tai voi (rasva leivän päällä). Itse ainakin puhun jopa buranasta tarkoittaessani mitä tahansa ibuprofeenia jne vaikka olen alalla.