Jos kerran alapaa ei karsi synnyksesta mitenkaan (siis palautuu ennalleen), miksi kierukkaa ei suositella synnyttamattomille?
Kommentit (38)
laitatin ekan lapsen jälkeen kuparikierukan (viimeinen virhe) ja lekuri kertoi, että se aiheuttaa pienen paikallisen tulehduksen joka estää raskauden jatkumisen, mutta se tulehdus voi joskus harvoin levitä isommaksi ja aiheuttaa lapsettomuutta. sen tähden siis eivät asenna niitä synnyttämättömille=lapsettomille. hormonikierukka kaiketi laitetaan kaikille halukkaille?
Vierailija:
.. jos on muuten tyytyväinen seksielämäänsä, samoin mies..
Ja maailman ihanimmat lapset niin ketä kiinnostaa minkäkokoiset pimpsat teillä on..t. synnyttänyt ja ylpeä siitä!!
Valitettavaa ehkä sinulle, mutta miehiä se värkin koko kiinnostaa, oli lapsia tai ei. Ja vaikuttaa myös tyytyväisyyteen seksielämää kohtaan.
eikös tämä keskustelu pitänyt liittyä kierukkaan eikä pillun kokoon?
terveisin " ehkä liian tyhmä aaveelle"
Siinä haastateltiin miehiä (ilman että vaimo vahti vieressä) ja heistä 90% oli sitä mieltä, että " se" ei ole enää yhtä hyvä kuin ennen synnytyksiä ja tämä tietysti vaikutti seksielämäänkin. Aika moni näistä kunnon perheenisistä oli aloittanut sivusuhteen pian lapsen syntymän jälkeen, joillakin se jatkuin pidempään ja joillakin ei. Ja olivat myös melkoisen yhtä mieltä siitä, että nainen ei ole enää yhtä sexy kuin ennen lapsia.
Mutta todennäköisesti myös nämä miehet osaavat ladella poliittisesti korrekteja vastauksia vaimolleen: " olet puhjennut kukkaan lasten myötä" " arvet ja muuttuneet rinnat vaan kaunistavat sinua" blaa blaa blaa.... ja naiset uskoo onnellisena kaiken.
kanssa stressaa, että miehiä ei haitannut, kunhan sitä seksiä sai.
Minun on onneksi tuohon ensimmäiseen luokkaan kuuluva sinun liene vikaan luokkaan?
Kyllä se on miehenkin ajatusmaailmasta kiinni.
Itselläni alakerta ihan ihan vikoilla raskaushetkillä oli, kuulema kun pesisräpylä, alkoi löystymään. Noh, luonnollisista syistä toki varmaankin.
Mutta mieheni siihen fiksuna aikuisena ihmisenä sanoi, että hän ymmärtää miksi näin on ja onhan sieltä tulossa jotain kultaakin kalliimpaa ja sanoi, että hän ei ole naista pillun kireyden mukaan vaihtamassa, siihen asiaan vaikuttaisi monet, tärkeämmätkin syyt.
Noh, onneksi kohtalonani ei ollut olla ikuinen pesisräppänä, mutta en varmaan ole myöskään enää -ONNEKSI tosiaan mikään teini kireä.
Minä olen tyytyväinen ja niin tuntuu olevan miehenikin ,kun joka ilta olisi valmiina lemmenleikkeihin.
Kun vaan tuo nyytti nukkuisi....
Valitettavaa ehkä sinulle, mutta miehiä se värkin koko kiinnostaa, oli lapsia tai ei. Ja vaikuttaa myös tyytyväisyyteen seksielämää kohtaan.
[/quote]
emätin. Joillain toki muuttuvat nuokin.
Synnytyksen jälkeinen seksi tai jotain.
Vierailija:
Siinä haastateltiin miehiä (ilman että vaimo vahti vieressä) ja heistä 90% oli sitä mieltä, että " se" ei ole enää yhtä hyvä kuin ennen synnytyksiä ja tämä tietysti vaikutti seksielämäänkin. Aika moni näistä kunnon perheenisistä oli aloittanut sivusuhteen pian lapsen syntymän jälkeen, joillakin se jatkuin pidempään ja joillakin ei. Ja olivat myös melkoisen yhtä mieltä siitä, että nainen ei ole enää yhtä sexy kuin ennen lapsia.Mutta todennäköisesti myös nämä miehet osaavat ladella poliittisesti korrekteja vastauksia vaimolleen: " olet puhjennut kukkaan lasten myötä" " arvet ja muuttuneet rinnat vaan kaunistavat sinua" blaa blaa blaa.... ja naiset uskoo onnellisena kaiken.
Vierailija:
joiden alapää pysyy teinimitoissa lukuisatkin synnytykset
jotka ovat vähintään 170 cm pitkiä
eivät paina yli 50 kg
joiden rinnat ovat noista em mitoista huolimatta C-D kuppikokoa
eivät ole yli 25vja jotka asuvat mieluiten omakotitalossa (Espoossa)
Joillakin värkki kärsii ja joillakin pysyy lähes samana kuin ennen synnytyksiäkin. Jotkut palautuu ilman geishakuulia, toisille taas tarvitaan korjausleikkauksiakin. Turha olettaa, että kaikkien värkki jäis seitsemän leivän uuniksi tai kaikkien säilyis aina timminä. Sen sijaan alatiesynnytyksessä kohdunsuu muuttuu. Kaikilla.
Itse olen ainakin oppinut nauttimaan seksistä ihan erilailla synnytyksen jälkeen. Toisilla taas käy päinvastoin. Se on hyvin yksilöllistä.
Mutta ei pimppani sen väjempi ole kuin ennen lapsen saamistakaan ja mies nauttii kuten ennenkin.
Väljä voi olla myös synnyttämättömällä naisella jolla lihakset huonossa kunnossa.
miten muka kierukka liittyy emättimen tiukkuuteen?
kierukka laitetaan kohdunsuun läpi. kohdunsuu on synnyttämättömällä naisella kiinni, synnyttäneellä hieman avonaisempi.
mies ei tunge vehjettään kohdunsuun läpi, kohdunsuun tilanne ei liity mitenkään emättimen tiukkuuteen.
no, kerrottakoon vielä, että ensimmäisen synnytyksen jälkeen alapää oli ulkoa ja sisältä ihan samanlainen kun ennenkin.
nyt toisen synnytyksen jälkeen ulkonäkö muuttui, tosin synnytyksestä on vasta 1,5kk, eli saattaa vielä palautua. toivon että palautuu, mutta eipä sillä mitään suurta merkitystä ole. ja kyllä, on ihan yhtä tiukka kuin aina ennenkin.
luuleeko joku todellakin, että emätin menee käyttökelvottomaksi synnytyksen jälkeen? kyllä olisi ihmisrotu kuollut sukupuuttoon aika päiviä sitten jos näin olisi.
Eli että eihän sitä kierukkaa emättimeen laiteta, ja miehen nautintoon toisaalta kohdun koko ei kai pahemmin vaikuta...
Eli vähän asian vierestä tämä keskustelu...
Vierailija:
Minä olen synnyttämätön nainen ja minun luona muuten käy perheellinen mies, hän on ihan suoraan sanonut, miten hän asian kokee.
Ja sen sisältö sama kuin aina: ne, joilla oli vaikea synnytys, eppari/repeämiä yms. ja jotka eivät ole uskoneet kehotusta jumpata lihakset kuntoon synnytyksen jälkeen, eivät myöskään halua uskoa, että meillä toisilla on mennyt asiat paremmin. Itse en revennyt eikä minua leikelty, joten pimpin ulkonäkö ei muuttunut mihinkään - mistäpä se olisikaan muuttunut?? Väljältä tuntui ekat pari kuukautta, mutta sitten kun jaksoin jumpata pimppilihaksia säännöllisesti, tilanne muuttui nopeasti. KYLLÄ, pimppini on tällä hetkellä paremmassa kunnossa kuin ennen synnytystä, sillä vasta nyt olen kunnolla löytänyt lihakseni ja oppinut käyttämään niitä. Anteeksi vaan levinneet ja löystyneet, mutta tämä on totuus omalla kohdallani!
Vierailija:
Myönnän ihan avoimesti, että lapsen mahdolliseen hankintaan minulla liittyy turhamaisuuteen ja nimenomaan tohon pimppiasiaankin liittyviä pelkoja ja luuloja. Olen koko elämäni ollut aika lailla tarkka seksikkyydestäni ja ulkonäöstä, se on yksi asia, joka on siirtänyt sitä lasten hankintaa. Moni ei uskalla tätä varmaan sanoa, minä sanon sen ihan rehellisesti. Haluan säilyä " nättinä kuin koru" ...
Toki niinkin voi käydä, kai... itse en ole nähnyt nättejä 80-vuotiaita, ne lapsettomat on ihan saman näköisiä kuin oikeat mummotkin.
Myönnän ihan avoimesti, että lapsen mahdolliseen hankintaan minulla liittyy turhamaisuuteen ja nimenomaan tohon pimppiasiaankin liittyviä pelkoja ja luuloja. Olen koko elämäni ollut aika lailla tarkka seksikkyydestäni ja ulkonäöstä, se on yksi asia, joka on siirtänyt sitä lasten hankintaa. Moni ei uskalla tätä varmaan sanoa, minä sanon sen ihan rehellisesti. Haluan säilyä " nättinä kuin koru" ...