Jos kerran alapaa ei karsi synnyksesta mitenkaan (siis palautuu ennalleen), miksi kierukkaa ei suositella synnyttamattomille?
Kommentit (38)
Ensisijaisesti kierukkaa ei suositella synnyttämättömälle sillä se ei ehkäise sukupuolitauteja eikä tulehduksia joita synnyttämättömät usein saavat koska kumppani vaihtuu.
Heille suositellaan yhdistelmää kondomi-ehkäisypillerit.
t. sairaanhoitajaopiskelija
Vierailija:
Ensisijaisesti kierukkaa ei suositella synnyttämättömälle sillä se ei ehkäise sukupuolitauteja eikä tulehduksia joita synnyttämättömät usein saavat koska kumppani vaihtuu.
No jo on syy. Aika antiikkinen käsitys.
,ettei alapää kärsisi yhtään, vaan palautuu ennalleen. Mulla väliliha venyi isoksi ihopoimuksi ja emättimen suu venyi kanssa tosi pahasti, ei palaudu ennalleen.
Leikkaukset edessä, kun lapsiluku on täynnä.
Eivät voi myöntää, että oma värkki on levähtänyt... " mulla on ainakin tiukempi kuin ennen synnytystä..." :D :D
joiden alapää pysyy teinimitoissa lukuisatkin synnytykset
jotka ovat vähintään 170 cm pitkiä
eivät paina yli 50 kg
joiden rinnat ovat noista em mitoista huolimatta C-D kuppikokoa
eivät ole yli 25v
ja jotka asuvat mieluiten omakotitalossa (Espoossa)
Eli jos 5:n sanomat jutut on se syy, niin ihmettelen kovasti.
t. odottaja rv 38
Vierailija:
Heille suositellaan yhdistelmää kondomi-ehkäisypillerit.t. sairaanhoitajaopiskelija
Tämä olikin parasta bullshitiä pitkään aikaan... vai että VAIN synnytys takaa sen ettei hypi sängystä toiseen? Kumma juttu, minulla irtosuhteiden harrastaminen (mikäli niitä nyt on edes ollut) loppui kyllä kumppanin löytämiseen, ei synnytykseen... mutta kukin tyylillään. Sitäpaitsi e-pillereitä saavat kaikki halukkaat, jopa 14-vuotiaat tytöt, eikä nekään sukupuolitaudeilta ehkäise, joten hieman haparoiva on tämän " hoitsuopiskelijan" selitys.
Mutta eihän se helppoa ole myöntää, että äitiys aiheuttaa vaurioita myös... sinne...
Synnytys muuttaa kohdunkaulaa ja kohdunsuuta, joiden kautta kierukka asetetaan kohtuun. Emättimen lihakset saa lähes jokainen kuntoon jumppaamalla synnytyksen jälkeen.
Toivottavasti et ole aikuinen, sillä sun asenteesi on aika alkeellisella tasolla.
Joillekin naisille (kuten sulle) vitun koko on se tärkein asia elämässä, voit sitten kiikkustuolissa kertoa ylpeänä että ei ole lapsia ettei vaan toosa levähdä.
Jotkut riskeeraavat huih, riemurasiansa vähän tärkeämmän asian vuoksi. Sitähän sä et ikinä tule tajuamaan, voi ,voi.
Kato, samalla lailla säkin vanhenet ja kuolet lopulta, ei se tiukempi pillu sua onnellisemmaksi tee, jos päässä on kusta.
Se siitä äitiyden " kypsentävästä" vaikutuksesta.
joiden äidin värkki on muuten ihan yhtä levähtänyt kuin muidenkin. ja ajattele: sieltä se mamma on sinutkin puskenut, valitettavasti!
Vierailija:
Joillekin naisille (kuten sulle) vitun koko on se tärkein asia elämässä, voit sitten kiikkustuolissa kertoa ylpeänä että ei ole lapsia ettei vaan toosa levähdä.
Tärkeää se tuntuu olevan mammoillekin, kun suu vaahdossa valehtelevat että alapää ei kärsi mitään vaurioista synnytyksessä, tai jopa väittävät olevansa TIUKEMPIA kuin ennen. Tämä kierukkajuttu on hyvä esimerkki, kaiken maailman sairaanhoitajaopiskelijat tehtailevat keksittyjä selityksiä, esim. että synnyttämättömät harrastavat hurjasti irtosuhteita. Miksei voi vaan myöntää, että paikat on löystynyt?
Itse olen havainnut, että tehokkain vaikutus saadaan aikaan alentumalla samalle tasolle, jotta kyseinen henkilö varmasti ymmärtää asiatekstini funktion eikä mikään mene ohi hänen herneaivoiltaan.
Ymmärrätkö?
Vai haistatanx mä sullekki paskat, vitun daiju?
T:16
minunkin silmääni on usein täällä AV:lla pistänyt silmään se, että tosiaan äidit suu vaahdossa puolustelee sitä pimpin kokoa ja jopa tosiaan puhuvat, että olisi jopa tiukempi synnytyksen jälkeen. Silloin kyllä itselläni on soinut kellot, mutta en ole viitsinyt kantaa ottaa...mitä sitä lähteä puolustelemaan, jos äideillä on noin kova tarve verbaalisti todistella pimppinsä timmiyttä. Minä olen synnyttämätön nainen ja minun luona muuten käy perheellinen mies, hän on ihan suoraan sanonut, miten hän asian kokee.
Jos et ole niin et voi yleistää, että kaikkien paikat löystyvät jättiläismäisiksi.
Luuletko, että luonto on suunnitellut naisen niin, että " se" on pilalla synnytyksen jälkeen? Onko sultakin mennyt ohi, että emätinhän on yhtä lihasten juhlaa, jos haluaa?!
Jos itse kuntoutat itsesi ja teet töitä, niin kyllä saat lihaksesi bodattua. Tosin moni on niin laiska tai ei löydä oikeita lihaksia, niin alapää voi jäädä löysäksi.
Ja kyllähän se synnytksen jälkeen varmasti löysäksi jää, jos ei treenaa kunnolla!
Kokemusta miehellä on lukuisista erilaisista naisista. Ei hän tietenkään ole nyt mikään kauhea häntäheikki. Mutta siihen, miltä pimppi miehestä tuntuu, ja mikä koetaan kiihottavaksi, on tullut minulle kyllä selväksi. Toki tohon liittyy myös se muu intohimo kahden ihmisen välillä.
Jumppaamalla lihaksia toki synnyttänyt nainen voi olla ihan loistavassa timmissä, mutta minusta on outoja väitteitä ne ylipositiiviset puheet synnyttäneiden naisten pimppien koosta.
.. jos on muuten tyytyväinen seksielämäänsä, samoin mies..
Ja maailman ihanimmat lapset niin ketä kiinnostaa minkäkokoiset pimpsat teillä on..
t. synnyttänyt ja ylpeä siitä!!
Mä en ainakaan ikinä haluiaisi takaisin sitä epämiellyttvän tiukkaa herkkänahkaista pikkipillua joka mulla oli. Aikuisen synnyttäneen naisen värkki toimii halutulla tavalla, eikä aiheuta epämukavia kulumisongelmia kantajalleen. Kun kantaja nauttii eikä skitsoile niin vastapuolikin nauttii, eikö se ole tavoite?
Siis yleensä. Siksi kierukan asetus on helpompaa ja se mahtuu hyvin kohtuun ja pysyy siellä (poikkeuksia on tietysti).
Tietysti emätinkin voi löystyä synnytyksessä, mutta se on lihasten ympäröimä putki, jonka saa jumpattua kuntoon, jos mitään ei ole särkynyt pahemman puoleisesti.