Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaisten miesten valtavat ulkonäköerot

Vierailija
11.01.2020 |

Riippuen maakunnasta. Onko kenelläkään muulla pistänyt silmään? Etelässä ja lännessä on niin kuumia miehiä, pohjoisessa ja idässä taas ei. Johtuuko geeneistä, liikunnan määrästä vai mistä?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta suomalaisia naisia kauniimpia naisia löytyy sekä Suomen länsinaapurista että Suomen itänaapurista varsinkin! On se kumma, että miten tähän kahden kaunottaria täynnä olevan maan välissä asustaa naisväestö, joka ei todellakaan ulkonäöllään häikäise.

Mielestäni kyllä sekä ruotsalaiset, että länsirannikon suomalaiset naiset ovat venäläisiä naisia paremman näköisiä. En ole koskaan ymmärtänyt sitä, että venäläisiä naisia pidetään kauniina.

M38

Koko maailma pitää venäläisiä naisia maailman kauneimpien naisten joukossa. Sun ei tarvitse sitä ymmärtää mutta minä ymmärrän ja niin tekee suurinosa maailman miehistä. Tykkäät maskuliinisista naisista. Siis ei hemmetti mikä puusilmä.

Joku venäläisissä kasvonpiirteissä ei vaan sytytä. Ehkä ne ovat jotenkin geneeriset ja sieluttomat. Enkä ole koskaan kuullut, että venäläiset olisivat paremman näköisiä kuin ruotsalaiset ja länsirannikon suomalaisissa on paljon ruotsalaista näköä. Nyt puhun siis kasvoista, kyllä venäläisillä naisilla varmaan keskimäärin feminiinisemmät vartalot on. Näytä minulle vaikka yksikin näin kaunis venäläinen: http://3m3y892ngk5k1mjv4e2in6jm.wpengine.netdna-cdn.com/wp-content/uplo…

M38

https://naftalinapop.com.br/wp-content/uploads/2019/08/better-than-us-i…

Vierailija
42/45 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on mielestäni enemmän tyylistä. Kaupungeissa kiinnitetään enemmän huomiota ulkonäköön ja vaatteiden tai hiusten tyyliin. Idässä ja pohjoisessa on enemmän maaseutua, missä käytännöllisyys esim. pukeutumisessa ohittaa muodikkuuden.

Tämmöisessä maalaispitäjässä, missä itsekin asun, ei aina jaksa miettiä millaisissa kamppeissa sinne Lidliin lähtee - kylillä kun ei oikein muuten ole paikkoja missä tälläytyneenä hengailla.

Saman olen itse todennut, että aika arkisia kuvia monet miehet Tinderissä käyttää. Voisi tärpätä paremmin, jos vähän panostaisi siistiin ulkomuotoon ja hyväntuulisiin kuviin. Karhu-tölkki, likainen ”huumori” t-paita, synkkä ilme ja aurinkolasit eivät ainakaan minuun vetoa.

Mutta kouluikäiset nuoret pukeutuu aika samalla tavalla joka paikassa. Aikuiset ei niinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko: "Suomalaisten miesten valtavat ulkonäköerot" ja 3 sivua suomalaisten naisten ulkonäön haukkumista 😂

Vierailija
44/45 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta suomalaisia naisia kauniimpia naisia löytyy sekä Suomen länsinaapurista että Suomen itänaapurista varsinkin! On se kumma, että miten tähän kahden kaunottaria täynnä olevan maan välissä asustaa naisväestö, joka ei todellakaan ulkonäöllään häikäise.

Mielestäni kyllä sekä ruotsalaiset, että länsirannikon suomalaiset naiset ovat venäläisiä naisia paremman näköisiä. En ole koskaan ymmärtänyt sitä, että venäläisiä naisia pidetään kauniina.

M38

Koko maailma pitää venäläisiä naisia maailman kauneimpien naisten joukossa. Sun ei tarvitse sitä ymmärtää mutta minä ymmärrän ja niin tekee suurinosa maailman miehistä. Tykkäät maskuliinisista naisista. Siis ei hemmetti mikä puusilmä.

Joku venäläisissä kasvonpiirteissä ei vaan sytytä. Ehkä ne ovat jotenkin geneeriset ja sieluttomat. Enkä ole koskaan kuullut, että venäläiset olisivat paremman näköisiä kuin ruotsalaiset ja länsirannikon suomalaisissa on paljon ruotsalaista näköä. Nyt puhun siis kasvoista, kyllä venäläisillä naisilla varmaan keskimäärin feminiinisemmät vartalot on. Näytä minulle vaikka yksikin näin kaunis venäläinen: http://3m3y892ngk5k1mjv4e2in6jm.wpengine.netdna-cdn.com/wp-content/uplo…

M38

Löytyi esim. tämä

https://www.jawapos.com/internasional/22/04/2019/cara-berteman-dengan-g…

Vetoaa ainakin muhun selkeästi enemmän kuin tuo linkkaamasi.

Ai naismaku voi olla näinkin erilainen? Olen varmaan joku low testo beta sitten, kun tuo on mielestäni hyvin tavallisen näköinen.

M38

No ainakin erikoinen maku sulla on sitten ainakin mun mielestä.

Vierailija
45/45 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun selasin deittipalstan kuvia niin aika pettynyt olen oman maakunnan miehiin omassa ikäluokassa. Lapissa oli yksi ihan jees, kun sattumalta tuli eteen. Käyn ehkä kaikki profiilit lävitse ja teen vertailua että löytyiskö muualta enemmän niitä ihan ok-tyyppejä, ihan vaan mielenkiinnosta. Mutta oman alueen tarjonta kyllä ei innosta palstalla pysymään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi